Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla järkyttävät silmärypyt! Sellaiset harakanvarpaat silmien kulmien alapuolella.

Vierailija
12.04.2020 |

Olen 43-vuotias ja näytän kymmenen vuotta vanhemmalta. Lisäksi korkea otsa lisää sen näköä että vanha olen. T:Mari

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän korealaisia silmänaamioita silmien alla ja ulkoreunoilla, kerran viikossa. Olen käyttänyt 3 kuukautta.

Ne on todella kosteuttavia, ja edullisia, sekä turvallisia. Olen ostanut Stockalta, Kicksiltä, tilannut Eleven.fi, ja jopa paikallisesta K-Supermarketista päivittäiskosmetiikkahyllystä.

Olen 45v, ja kun vertaan tänä vuonna otettuja kännykamerakuvia viimevuotisiin, niin silmänympärysiho näyttää melkein 10 vuotta nuoremmalta! Eikä enää yhtä ohuelta kalpean verisuoniselta kuin ennen.

Tuolla erilaisia vaihtoehtoja

https://eleven.fi/ihonhoito/k-beauty/k-beauty-naamiot/k-beauty--silmany…

Tietysti botox ja täyteaine auttavat, mutta silloin saa varautua n. tuhannen euron hoitoon ja joka kestää vain noin puoli vuotta kerrallaan. Minulle laitettu silmien väliin "sibeliuksiin" pari botox-pistosta vuodessa kolmen vuoden ajan, on auttanut jännityspäänsärkyyn. Käyn klinikalla Espoossa.

Vierailija
2/4 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaan äskeistä hieman: on auttanut sibeliusryppyjen oikaisemisen lisäksi jännityspäänsärkyyn, eli tuplateho samalla rahalla  :) Maksaa vain 200 eur kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missha Speedy Solution Firming Gel Eye Patch -naamiolaput ovat täydellinen täsmätuote ikääntyvälle silmänympärysiholle ja harakanvarpaisiin.

Vierailija
4/4 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä: mikroneulaus enintään 0,25mm neulalla kerran viikossa. Pidemmät ei sovi silmien alle. Hyaluronihappoa ja peptidejä (Matrixyl 3000) niin rypyt oikenee.

Lääkäriltä voi kysyä reseptiä Avitcid tretinoiinivoiteeseen, joka on a-vitamiineista tehokkain yökäyttöön. Voi laittaa esim. sen hyaluroniseerumin päälle.  Neulauksen yhteydessä sitä ei voi käyttää. Pari päivää oltava kulunut neulauksesta.

Aurinkosuojavoide päiväkäyttöön & isot aurinkolasit. UV -säteily vanhentaa ihoa, jos käyttää tuota Avitcidia tai muuta tehokasta a-vitamiinia niin UV -suoja on supertärkeä asia.