Miehen exällä on Facebookin profiilikuvana mieheni ottama poseerauskuva
Onko yleistäkin, että Facessa säilytetään exään liittyvät kuvat, kun itsellä on jo uusi parisuhde? Mieheni exän profiilikuvana on kuva, jossa mieheni exä poseeraa avonaisessa mekossa heidän yhteisellä Meksikon reissullaan. Miehen ex tietää miehen tykänneen ko. kuvasta, koska mies aiemmin oli kommentoinut Faceen naisen olevan nätti siinä. Mieheni ja hänen exänsä erosta on lähes 3 vuotta ja exällä on uusi mies ja vauva tämän miehen kanssa, mutta kuva vaan säilyy (ja muutkin mieheni ottamat kuvat). Itse ainakin poistin Facesta kaiken exästäni muistuttavan, kun aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa ja niin teki hänkin, joten en ymmärrä miksi miehen ex säilyttää kuvia eikä päivitä Faceaan nykyistä elämäänsä vastaavaksi, onko se ihan yleistä? Eikö se ole vähän loukkaavaa miehen nyksääkin kohtaan? Itse en ainakaan pitäisi siitä, jos mieheni Face olisi täynnä exän ottamia kuvia.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facebookin profiilikuvat eivät saa miehiä noin pillastumaan.
Olen pohtinut, että eikö tämän naisen nykyistä miestä todellakaan häiritse kuva. Lisäksi kuva on tosissaan sen verran rohkea, että en ole muilla päälle 40-vuotiailla nähnyt vastaavaa kuvaa Facessa.
Ap
Miksi häiritsisi, jos nainen näyttää hyvältä kuvassa? Ei ihmiset yleensä ajattele, kun sen kuvan on ottanut. En ainakaan minä ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pohtinut, että eikö tämän naisen nykyistä miestä todellakaan häiritse kuva. Lisäksi kuva on tosissaan sen verran rohkea, että en ole muilla päälle 40-vuotiailla nähnyt vastaavaa kuvaa Facessa.
Ap
Miksi häiritsisi, jos nainen näyttää hyvältä kuvassa? Ei ihmiset yleensä ajattele, kun sen kuvan on ottanut. En ainakaan minä ajattele.
Kuvan miljöö (exän ilmeen lisäksi) on sellainen, että siitä ei tule muuta mieleen kuin rakastunut ihminen lemmenlomalla. Ja samoin kun mieheni ylisti naista omassa facessaan ko. kuvaan liittyen aikoinaan, niin en tiedä onko hän tehnyt samaa naisen facessa kuvan yhteydessä ja jos on, niin näkyykö kommentti edelleen siellä, kun eivät ole kavereita eikä mies ole enää sillä profiililla Facessa.
Ap
Ymmärrän ap:n ärtymyksen, mutta eipä tuolle voi mitään. Vähemmällä pääset, kun et asiaa mieti. Minun exälläni oli viikko eron jälkeen profiili Tinderissä ja kaikki kuvat minun ottamia, yhdessä jopa näkyy vihkisormus :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuvan miljöö (exän ilmeen lisäksi) on sellainen, että siitä ei tule muuta mieleen kuin rakastunut ihminen lemmenlomalla. Ja samoin kun mieheni ylisti naista omassa facessaan ko. kuvaan liittyen aikoinaan, niin en tiedä onko hän tehnyt samaa naisen facessa kuvan yhteydessä ja jos on, niin näkyykö kommentti edelleen siellä, kun eivät ole kavereita eikä mies ole enää sillä profiililla Facessa.
Ap
Hei Ap! Erilaisiin itsetunto-ongelmiin saa apua terapeuteilta, joten nyt hopi hopi varaamaan aikaa itsellesi ja unohdat miehesi ex:t. Ex:t on ex:iä usein syysrä, eikä sinulla ole välttämättä mitään syytä mustasukkaisuuteen.
Exäni veti pultit, kun häntä edeltävällä poikaystävälläni oli instanssa kuva lahjaksi ostamastani kellosta.. En voinut muuta kuin nauraa, mutta olikin tosissaan.
Naisethan tätä tekee, että pitävät somessa kuvia exän/exien ajoilta. Henkilökohtaisesti suhtaudun tähän hyvin jyrkästi, pidän kevyen asteen pettämisenä. Itse olen hävittänyt kuvat existä, siis lopullisesti tuhonnut.
M/39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Se haluaa sun miehesi takaisin eikä kestä ajatusta että miehesi on sun kanssa. Miehesi haluaa myös hänet ja kuvittelee tuon kuvan jika kerran kun jyystää sun hiekkaista toosaa
Mistä muustakaan tuossa voisi olla kyse?
Ap