Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samoalla jumissa ollut perhe yrittää edelleen sympatiapisteitä.

Vierailija
12.04.2020 |

”Rissasta ihmetyttää erityisesti se, että perhe oli jo viikkoja sitten pyytänyt poikkeuslupaa Australian kautta kulkemiseen suurlähetystöstä sitä saamatta. ”

Voi elämä ... ei toisen maan (siis Suomen Japanin suurlähetystö) edustaja voi mitenkään antaa lupaa tähän.

Kommentit (6)

Vierailija
2/6 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sieltä tultu ajoissa Suomeen? Varmasti tiedettiin, että tappava tauti leviää, mutta ei haluttu jättää omaa mukavaa lomaa kesken?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vois nyt vaan päästä tosta asiasta jo yli ja lopettaa ton jauhamisen. Sympatiapisteiden sijasta kerryttää ärsytyspisteitä.

Vierailija
4/6 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme mamoja. Minä olisin jäänyt vuodeksi Samoalle. Mukava paikka, pyyleviä mutta ystävällisiä ihmisiä.

Vierailija
5/6 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme mamoja. Minä olisin jäänyt vuodeksi Samoalle. Mukava paikka, pyyleviä mutta ystävällisiä ihmisiä.

no näillä oli kassa tyhjänä, kun viis tonnia meni johonkin lentolippuihin tai mihin lie. Kumma, että noin pienellä budjetilla lähdetään maailmanympärysmatkalle. Lapset ja kaikki, voi sattua ihan mitä vaan (kuten nyt sattuikin korona) joten puskurirahaa yllättäviin tai ennalta-arvaamattomiin menoihin pitäisi löytyä.

Vierailija
6/6 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin sen jutun. Ei minulle tullut minkään pisteiden kerääminen. Hän vain kuvasi, miten asiat menivät.

Ainut, mitä ajattelin, oli se, että mistä heillä on tuollaiset summat rahaa käytössä. Eihän maailmanympärystä voi tiukalla budjetilla tehdä..aina voi käydä mitä vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan