Millainen tarkalleen ottaen on MILF? Kuvailkaa.
Haluan olla sellainen ja kaipailen listaa, josta tarkistaa speksit. :D
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Milf on 25-vuotias tai vanhempi. Tyypillisin MILF-ikä on n. 25-40v. Vaikka MILF tulee sanoista mother i'd like to f*ck, niin MILF ei silti välttämättä ole äiti. Ulkonäkö ainakin hieman keskitason yläpuolella, sellainen joka viehättää seksuaalisesti.
Ohhoh, nyt on äitinsä tempaissut liian tylysti tissin miesoletetun miesvauvan suusta ja tästä traumatisoituneena tämä yksinkertainen bimbo haluaa kutsua kaikkia synnyttämättömiäkin naisia äidiksi.
Sama kuin sua kutsuisi alati kaikki Pikku-Timpaksi, vaikka se ei olisi nimesi tai aseksuaaliksi sössöeunukiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen, joka on äiti.
Pantava. Kaikkia kauniita ei kehtaa panna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milf on 25-vuotias tai vanhempi. Tyypillisin MILF-ikä on n. 25-40v. Vaikka MILF tulee sanoista mother i'd like to f*ck, niin MILF ei silti välttämättä ole äiti. Ulkonäkö ainakin hieman keskitason yläpuolella, sellainen joka viehättää seksuaalisesti.
Mitä 😂
Milf nimenomaan on äiti.
"The term is also sometimes used to describe women above a certain aged (30 or 40+) who are not mothers themselves, but are deemed to be sexually attractive"
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=milf
-
Kyllä kunnot tissit oltava että on milffi.lauta ei voi olla
Vierailija kirjoitti:
Äiti, joka on sen näköinen, jota useimmat miehet painaisivat. Itse kyllä kutsun milfeiksi kaikkia pantavia kypsiä naisia, on synnyttänyt tai ei.
Useimmat miehet painavat ihan ketä tahansa joka ko. hommaan vaan suostuu.
Ei tarvitse edes olla kaunis, ei edes nätti, ei hoikka eikä fiksu. Minun käsityksen mukaan miehille kelpaa siihen hommaan kuka vaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, nyt on äitinsä tempaissut liian tylysti tissin miesoletetun miesvauvan suusta ja tästä traumatisoituneena tämä yksinkertainen bimbo haluaa kutsua kaikkia synnyttämättömiäkin naisia äidiksi.
Sama kuin sua kutsuisi alati kaikki Pikku-Timpaksi, vaikka se ei olisi nimesi tai aseksuaaliksi sössöeunukiksi.
Niin no MILF ei tarkoita välttämättä äitiä kirjaimellisesti enää nykyaikana.
Onko milfin yläikäraja 40? Mä olen 45 ja oon ajatellut kyllä olevani milf, näkeehän sen miesten käytöksestäkin :)
Vierailija kirjoitti:
Onko milfin yläikäraja 40? Mä olen 45 ja oon ajatellut kyllä olevani milf, näkeehän sen miesten käytöksestäkin :)
50 taitaa olla se virallinen yläraja kansainvälisesti ja 25 alaraja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä menet jo mature-kategoriaan.
Miten nuorta äitiä voi kutsua milfiksi?
Vierailija kirjoitti:
Miten nuorta äitiä voi kutsua milfiksi?
Jos minulta kysytään, niin ei minkään ikäistä.
Miksi naiset vastailee tähän ketjuun? Teitä kiinnostaa oma sukupuoli?
Perus gold digger old nasty ass ho jolla on lapsi irtosuhteista. Isot rinnat ja naitava takamus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset vastailee tähän ketjuun? Teitä kiinnostaa oma sukupuoli?
Mitås merkitystä sillä on?
Näin yleisesti ottaen äiti joka ei ole ylipainoinen, iällä ei sinänsä väliä mutta onhan se vaikuttavaa jos 45 vuotias nainen on vieläkin timmi. Tapasin kerran noin ~38 vuotiaan yhden lapsen äidin jolla oli kirjaimellisesti 18 vuotiaan kroppa. Huhhuh.
Ihan mitä kukin itse haluaa, makuja on niin monenlaisia.