Olen keski-ikäinen mies ja aion aloittaa villin nuoruuden kun täytän 50
Kommentit (22)
Se, että koet tarvetta kertoa suunnitelmastasi vauvalehden keskustelupalstalla kertoo ihan riittävästi.
Miksi vasta silloin, mikset nyt heti?
Hienoa! Ryyppää ja käytä naisiin puolet rahoistasi. Laita loput turhuuteen.
Pattayalla nähdään siis,,mulla sama suunnitelma.
Tosin olen käynyt jo pattiksella parikytä kertaa phuketin reissut
Minä olen villiintynyt keski-ikäinen nainen. Olen saanut seksiä ja tehnyt kaikki temput. Eilenkin Tidertreffeillä autossa orgut. En kadu. Kauniina naisena ottajia on riittänyt, mutta en halua parisuhdetta. Seksi on ollut yllättävän hyvää. Nautin.
Mitäpä se minua kiinnostaa, tee miten tahdot. Muista kuitenkin vastuullisuus, eli kondomi.
Voiko olla säälittävämpää: lähes viisikymppinen mies hakee hyväksyntää mammapalstalla viidenkympin villitykselleen. Mitä helkattia täällä teet?
Oikein hyvälle kuulostaa. Aion myös seota kun minusta tulee noin vanha!
Villiä nuoruutta et valitettavasti enää saa. Villi keski-ikä taas on noloa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen villiintynyt keski-ikäinen nainen. Olen saanut seksiä ja tehnyt kaikki temput. Eilenkin Tidertreffeillä autossa orgut. En kadu. Kauniina naisena ottajia on riittänyt, mutta en halua parisuhdetta. Seksi on ollut yllättävän hyvää. Nautin.
Voi tätä myötähäpeää.
Lapseton sinkku saa tehdä lähes mitä vaan haluaa. Monella aika, raha, lait ja työ asettaa tiettyjä rajoituksia.
Onnea matkaan! Toivottavasti kuvitelmasi vastaa todellisuutta.
Villin elämän voi aloittaa, mutta tuskin nuoruutta...
Jos vaan pätäkkätä löytyy niin sitä voi elää vielä villiä elämää ja kokea olevansa haluttu :)
Onnea veli. Thaimaa, vietnam tai latinalainen amerikka kutsuu.
Terv. Kade
Pitänee kysellä Teuvolta vähän vinkkejä. Kuuskybäsenä elää elämänsä kevättä.
Vierailija kirjoitti:
Pitänee kysellä Teuvolta vähän vinkkejä. Kuuskybäsenä elää elämänsä kevättä.
Todennäköisesti tälläkin hetkellä Teuvon valkeat pakarat pilkottavat peiton alta, ja pumppaavat ylös-alas liikettä, jossakin Brysstelin hienostoalueella
Myöhästä rypistellä, kun on paskat housussa.