Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon käsidesiä, maskeja ja muuta omistat?

Vierailija
12.04.2020 |

Mulla on 7 avaamatonta puolen litran pulloa käsidesiä, 200 kirurgista suusuojainta ja 48 FFP3-tason hengityssuojainta. Entä teillä muilla?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 käsidesiä, 0 maskia, mutta paljon muuta

Vierailija
2/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 kpl tavallisia hengityssuojaimia, saman verran hanskoja, 2 pientä pulloa käsidesiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on (oikeasti) 25 puolen litran pulloa käsidesiä, mutta olenkin hamsteri ja nämä olivat mulla jo ennen tätä epidemiaa (käytämme muutenkin). 

Mulla on vanhoja hengityssuojaimia avaamattomassa paketissa luullakseni 10 kpl, nekin seisseet kaapissa vuosikausia. Olen tilannut yhden sellaisen järeämmän hengitysmaskin, joka siis jatkuvakäyttöinen, suodattimia vaihdetaan. Tämä siksi, jos tilanne menee tosi pahaksi niin yksi voi käydä kaupassa. 

Vierailija
4/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesiä LV:n isompi pullo + pienempi pullo, jotka on ostettu jo viime syksynä. Maskeja miehen työkäyttöön jokunen, mutta muuten ei niitäkään.

Meillä kuluu eniten käsisaippuaa, ostin juuri uuden täytepakkauksen.

Vierailija
5/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesiä mulla on noin litran verran ja maskeja ei yhtään. Mutta mulla on koti, jossa viihdyn eikä ole mitään tarvetta poistua kotoa. 

Vierailija
6/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmepuolen litran pulloa. Ekapuolessa välissä.

Meitä on kolme ja ffp2-maskeja 4 kpl. Toistaiseksi ei ole käytetty.

Vierailija
7/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe, että tarvitsen suurta määrää yhtään mitään. En ala elämään koko elämääni peitellen ja pakoillen vaan tauti iskee sitten kun iskee ja tapahtuu mitä tapahtuu. Ostin muutamia ennen kuin oli tietoa onko virus bioase tai luonnollinen tuotos. Jos nyt vaikka seuraavat pari vuotta menee tuon viruksen kanssa niin en todellakaan aio pitää maskeja kahta vuotta. En kylläkään asu ihmisvilinän keskellä muutenkaan.

Vierailija
8/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on (oikeasti) 25 puolen litran pulloa käsidesiä, mutta olenkin hamsteri ja nämä olivat mulla jo ennen tätä epidemiaa (käytämme muutenkin). 

Mulla on vanhoja hengityssuojaimia avaamattomassa paketissa luullakseni 10 kpl, nekin seisseet kaapissa vuosikausia. Olen tilannut yhden sellaisen järeämmän hengitysmaskin, joka siis jatkuvakäyttöinen, suodattimia vaihdetaan. Tämä siksi, jos tilanne menee tosi pahaksi niin yksi voi käydä kaupassa. 

Lisään vielä, että kun siivosin kaappeja, löysin noin 25 pulloa pyykinpesuainetta. Olen aina ostanut kun edullisesti on suosikkimerkkiä saanut. No nyt niitä on hetkeksi :)

Vierailija
9/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä teet käsidesillä? Meillä ainakin tulee hanasta vettä ja saippuaa on, jolla kädet saa puhtaiksi. Kasvomaskeja on nolla kappaletta. Käsineitä on, mutta kaupassa en ole niitä pitänyt, koska en keksi miksi pitäisin niitä. Pesen kädet mielummin.

Ollaan ihan tavallinen kolmen lapsen perhe pääkaupunkiseudulta.

Vierailija
10/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 hengen perhe omakotitalossa.

Käsidesiä yksi 0,5 l pullo ja siitä käytetty kaupassa käynnin takia ehkä neljä kertaa (käytän käsidesiä ennen kuin kosken anopin ostoksiin kun vien ne hänelle). Yksi 3 dl pullo desinfiointiaineitta jolla puhdistetaan esim kännykät, avaimet ym kauppareissun jälkeen. Saippuaa minulla on sitten kaksi 3l kanisteria koska sitä kuluu muutenkin paljon ja nyt erityisesti.

Maskeja on muutama anopin ompelema joista en tiedä käytetäänkö koskaan mutta anopilla oli kankaan paloja ja tekemisen puute niin pyysin tekemään ajankuluksi. Lisäksi on 6 kpl ffp2 hengityssuojia varuiksi mutta nekin ostettiin sellaisia jotka mies käyttää todennäköisesti autoja hiekkapuhaltaessaan jos ei Koronan takia tarvi mihinkään käyttää.

Kertakäyttöhanskoja on joku vanha puolillaan oleva paketti mutta ei ole ostettu lisää eikä käytettykään nyt.

Vierailija
11/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesi haisee viinalle ja haju menee päähän.

Vierailija
12/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista mitään noista.

Vierailija
13/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesiä on 6 puolen litran pulloa, joista 5 on vielä avaamatta. Lisäksi ainakin 10 avaamatonta 100ml:n pulloa ja ainakin 6 käytössä. 

Maskeja on noin 30. 

Vierailija
14/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään eikä tarkoituskaan hankkia.

Vierailija
15/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5kpl ppf3 maskeja

Iso ja kolme pientä matkakoon käsidesiä.

Kaasunaamari

Vedenpuhdistuslaitteet.

Pistooli

Vierailija
16/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 FFP2-tason maskia, pari pulloa käsidesiä. Sitten olen hankkinut kättä pitempää kodin puolustamiseen.

Maskit on varattu siihen, että hätätilanteessa joutuisimme hylkäämään kotimme ja poistumaan vaikka mökille.

Vierailija
17/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään noista. Käsisaippuaa löytyy käytössä olevan lisäksi yksi pullo kaapista.

Vierailija
18/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 pikkupulloa käsidesiä ja 10 FFP3-tason maskia. Lisäksi pippurisumutin, teleskooppipatukka, nyrkkiraudat ja kuorma-autollinen käsikranaatteja.

Vierailija
19/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe, että tarvitsen suurta määrää yhtään mitään. En ala elämään koko elämääni peitellen ja pakoillen vaan tauti iskee sitten kun iskee ja tapahtuu mitä tapahtuu. Ostin muutamia ennen kuin oli tietoa onko virus bioase tai luonnollinen tuotos. Jos nyt vaikka seuraavat pari vuotta menee tuon viruksen kanssa niin en todellakaan aio pitää maskeja kahta vuotta. En kylläkään asu ihmisvilinän keskellä muutenkaan.

Juuri tällaisen mentaliteetin takia pandemia oikeasti leviääkin. Kannattaisi ihan oikeasti käyttää niitä maskeja, ei niistä mitään haittaa ole, vain hyötyä.

Vierailija
20/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vanha käsidesi löytyi kaapista, liekö ulkomaanmatkoilta jäänyt. Sitä on varmaan pari kertaa käytetty tämän koronan aikana, muuten pärjätään saippualla, kun ei tarvitse käydä kodin ulkopuolella töissä ja lähikaupassa on omat käsidesit liikkeessä asioiville.

Maskeja ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan