Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kimpan yleisyys

Avopari
12.04.2020 |

Olis kiva kuulla kuinka monella on kokemusta parinvaihdosta tai kimppakivasta? Onko se yleisempää kuin luullaan? Vai onko pelkästään fantasian tasolla parasta? :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiatasolla miehellä enemmänkin, mutta minulla myös. On keskusteltu asiasta päätymättä mihinkään. Toteutettu tahattomasti siten, että yksi pari rakasteli peiton päällä puolisen tuntia eri asennoissa meidän mökillä meidän ollessa samassa huoneessa ja katsellessa sitä toisiamme hyväillen kädellä. Sitä haluttaisiin lisää. Mies haluaisi myös näytellä muille, minä epäröin ainakin vielä.

Vierailija
2/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan puhuttu NMM ja NNM vaimoni kanssa. Minulle kävisi kumpi vaan, mutta vaimoni sanoi, ettei halua toista miestä mukaan. Toinen nainen kuulemma olisi mahdillista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ehdottanut parin vaihtoa, mutta en oikein tykkää tuosta naapurin Ramista.

Vierailija
4/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla jonkin tilaston mukaan, että 7 prosenttia olis tuollaisia harrastellut. Omassa tuttupiirissä ehkä keskivertoa enemmän. Ehkä joka viiden kun alkaa ajattelemaan.

Vierailija
5/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ketään paria tiedossa joka harrastaa kimppailuja niin ajateltiin onko yleistä. Me ei itsekään ole harrastettu.. Vielä :)

Vierailija
6/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avopari kirjoitti:

Meillä ei ole ketään paria tiedossa joka harrastaa kimppailuja niin ajateltiin onko yleistä. Me ei itsekään ole harrastettu.. Vielä :)

Itselläkään ei ole tiedossa ketään. Ehkä sitten kaveripiiri on liian perhekeskeistä ja koulutettua.

Vierailija
7/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen koittanut. Ihan jännä kokemus, mutta ei nyt varsinaisesti mikään kovin ihmeellinen. Mies 39-v.

Vierailija
8/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutettua??? Mitä ihmettä??? Miten koulutus seksuaalisuuteen liittyy? Nyt herätys!

Itse näitä harrastanut, kyllä näissä piireissä liikkuu ihmisiä ihan laidasta laitaan koulutuksen suhteen.

Vierailija
9/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä nainut kunnolla erästä rouvaa. Etsivät isokaluista vaimolle, jos mies saa kuvata valokuvia. Saivat, mitä hakivat. Rouva oli pukeutunut seksikkäästi ja aloiteltiin siten, että riisuin naisen. Mies poistui kuvattuaan 20 minuutin päästä, kun oli vähän lämmitelty eri asennoissa. Sitten alkoi se minun riemuosuuteni ja siitä oli suuri ilo myös rouvalle ja se kuului ja näkyi myös. Läksin parin tunnin päästä kotiin uupuneena ja kassit tyhjänä. Lähettivät kuvia minullekin. Rouva otti myöhemmin yhteyttä, kiitti vielä kerran ja halusi tavata yksin minut, mutta en lämmennyt asialle. Mies oli sentään isokokoinen bodari minuun verrattuna.

Voisin tehdä saman uudestaankin, ei siitä traumoja jäänyt.

Vierailija
10/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutettua??? Mitä ihmettä??? Miten koulutus seksuaalisuuteen liittyy? Nyt herätys!

Itse näitä harrastanut, kyllä näissä piireissä liikkuu ihmisiä ihan laidasta laitaan koulutuksen suhteen.

Voi liittyäkin. Mutta en menisi ilman tutkimusta spekuloimaan suuntaan tai toiseen.

Vierailija
11/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse epäilen että enemmän näkyy mitä ikäluokkaa on. Tuo parinvaihto on tutkitusti enemmän keski-ikäisten juttuja kuin nuorempien.

Vierailija
12/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen miehen kanssa ottanut toisen naisen mukaan leikkeihin parikin kertaa. Tarkoitus olis ottaa uusiksi heti kun mahdollista. Toista miestä en halua mukaan kylläkään, mutta eihän tulevaisuudesta koskaan tiedä.

Vierailija
13/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu 25 vuotta yhdessä ja toistemme ensimmäiset ja ainoat seksikumppanit tähän asti. Meillä on samanlainen kaveripariskunta ja joskus olisi kiva yhdessä ensin juoda viiniä, mennä saunaan ja sitten kokeilla parinvaihtoa. Haaveissa siis vieraat spermat sisälle puolisoiden nähden.

Vierailija
14/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa kokeiltu mnm kokoonpanolla. Ekalla kerralla vierailevalla miehellä ei ottanut jännityksestä eteen mitenkään. Tilanne oli siitä huolimatta hyvin antoisa, kaksi huomaavaista miestä ja neljä vaeltelevaa kättä. Toisella kerralla sitten onnistuikin vieraan kanssa yhdyntä, mieheni samalla hyväillessä minua pitkin vartaloa, suudellen kaulalle, minä joka en suihinotosta isommin pidä otin mieheltäni suihin samalla kun vieras pani minua. Vieraan miehen lauekeamisen jälkeen oma mieheni siirtyi panemaan minua ja voi kuinka se oman miehen penis tuntui normaaliakin paremmalta siinä hetkessä. Vieras ei lauennut sisääni vaan kondomin käyttö oli ihan ehdotonta. Nämä molemmat kerrat tapahtui laivalla, kokemuksena on piristänyt kahdenkeskeistä seksielämäämme kovasti ja varmasti tulemme toteuttamaan tätäkin vielä uudestaan kunhan tämä korona-aika on ohi.

Vierailija
15/16 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan 13v oltu yhdessä, siitä 10v aviossa..minun,miehen, ehdotuksesta otimme toisen miehen mukaan. Kolme vuotta ehdottelin vaimolle tätä kimppa asiaa ja kunnes vihdoin suostui. Vaimoni valitsi minun vanhan perhetutun kolmanneksi ja se oli paras ratkaisu. Tuttu, mukava, terve ja kykenevä..5v kesti säännölisesti kerran kaksi kk kunnes kaveri muutti lappiin. Nyt sitten kerran vuoteen nähdään mutta ei ole enää seksiä kun kaverimme löysi itselleen rakkaan. Kannatan asiaa ja ottakaa tuttu mies kolmanneksi jos vaimonne miellyttävän niistä löytää.

Vierailija
16/16 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vaihdosta ei ole kokemusta, ryhmäseksistä muutamaan otteeseen ja kimpassa pantu yhtänaista monesti. Tiedä siitä kuin yleistä on ja missä ikäluokassa eniten. Omalla kohdallani naiset olleet suhteellisen nuoria ja meitä miehiä nuorempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi