Tietääkö kukaan läheisesti että kirjoitat tänne?
Mitä tapahtuisi jos sukulaisesi tai läheisesi tietäisi tämän salaisuutesi?
Kommentit (15)
Ei tiedä
Varmasti läheiseni katsoisivat mua turhautuneesti
Eli parempi kun eivät tiedä
Avovaimo ei tiedä että trollaa täällä kymmeniä aiheita joka päivä. Kiusaan ihmisiä tyhmillä kommenteillani
Vierailija kirjoitti:
Avovaimo ei tiedä että trollaa täällä kymmeniä aiheita joka päivä. Kiusaan ihmisiä tyhmillä kommenteillani
Täällä sama. Mukava kuulla, etten ole yksin 💪
Ei tiedä läheisesti, ainoastaan telepaattiseati.
Tietää, ainakin jotkut. Mutta mitä siitä. Olen keskivertoa fiksumpi ja minulla on mielenkiintoisia ajatuksia. Pystyn erityisellä tavalla yhdistämään oppimaani ja sitä mitä tulee uutisista ja medioista.
Palstalla tapaa kaltaisiani älykkäitä ihmisiä ja voin keskustella ihan mistä aiheesta vain.
Palsta on henkireikä älykkääseen keskusteluun. Täällä pyörii eri alojen asiantuntijoita. Lisäksi täällä on ”aivot narikkaan”-keskusteluja, joita ei ikinä kehtaisi kasvotusten käydä.
Mies tietää, että luen. Varmaan aavistaa, että välillä kirjoitan. Mutta hän ei puhu suomea kovin hyvin vielä, joten ei sentään tiedä tarkkaan, että millaisesta palstasta kyse 😂
Olisin aikoja päiviä sitten tullut hulluksi, jollen voisi päivittäin kirjoittaa ajatuksiani tänne. Eli todellinen henkireikä.
Vaimoni tietää kyllä ja väittää minun olevan aivan koukussa. Sitä osaa en myönnä tai mainitsen korkeintaa Netflixin jonka parissa hän aikaa kuluttaa. Lukee kyllä myös yhdessä kanssani välillä näitä joten kyllä hänkin palstaa tiiraa. Työkavereidenkin kanssa ollaan palstasta puhuttu ja vaihdettu vinkkejä.
Ei tiedä. Kirjoitan tänne tyttöystävältä salaa ja tunnustan asioita. Ja saan naisilta vinkkejä myös🤪
Tietää monikin, en salaa asiaa mitenkään. Mutta yleensä en tykkää, jos joku katsoo vierestä, kun kirjoitan tänne.
Tietää kyllä. Mitäpä siitä sitten tapahtuisi? Lähinnä naureskellaan yhdessä palstan jutuille.