Oletko matkustanut Yhdysvalloissa ja missä päin siellä?
Kommentit (17)
New York, Chicago, SAN Francisco ja muutamia pienempiä kaupunkeja Pohjois-Kaliforniassa.
West coast is the best coast. myös Havaijilla.
Neljä kertaa Floridassa, en muualla.
New Yorkissa. Luin 15-vuotiaana Hesarista matkakertomuksen, jossa pariskunta lensi New Yorkiin ja ajoi matkailuautolla Los Angelesiin ja San Fransiscoon. Olen haaveillut samasta jo 35 vuotta. Ehkä sitten eläkkeellä.
Nykissä, Washingtonissa, Philadelphia, Los Angeles, San Francisco, useissa paikoissa Floridassa ja Honolulu.
Matkailija kirjoitti:
New Yorkissa. Luin 15-vuotiaana Hesarista matkakertomuksen, jossa pariskunta lensi New Yorkiin ja ajoi matkailuautolla Los Angelesiin ja San Fransiscoon. Olen haaveillut samasta jo 35 vuotta. Ehkä sitten eläkkeellä.
Olen pari kertaa lentänyt Floridaan ja sieltä Losiin. Jos tuon toteutat, varaa aikaa ja vielä kerran: lisää aikaa. Reissu on raskas.
Valtaosa osavaltioista nähty ja muutama vuosi siellä oltu.
En ole paljon reissannut mutta täällä Chicago :ssa asunut pian 19 vuotta.
Mihin sitä kotoaan lähtisi.
San Franciscossa, samalla reissulla ajettiin rantatietä pitkin Palo Altosta Losiin (pysähdyttiin Santa Barbarassa). Suosittelen! Sitten Havaijilla ja Nykissä.
Haluaisin vielä käydä Bostonissa ja uudestaan Kaliforniassa ja Havaijilla.
Kaliforniassa paljon, olen asunut Folsomissa ja usein käynyt Sacramentossa, San Franciscossa ja LA:ssa... Nevadan puolella muutama kerran, Nykissa, Floridassa...
Vierailija kirjoitti:
Matkailija kirjoitti:
Olen pari kertaa lentänyt Floridaan ja sieltä Losiin. Jos tuon toteutat, varaa aikaa ja vielä kerran: lisää aikaa. Reissu on raskas.
Siinä jutussa käyttivät reissuun muistaakseni aikaa kuukauden. Siksi olenkin jättänyt sen eläkepäiviin ja matkustelen sitä ennen muuten.
Vierailija kirjoitti:
36 osavaltiossa
Olen ollut 48/50, Alaska ja Havaiji käymättä. Piti mennä nyt keväällä, reissu siirtyy nyt tulevaisuuteen.
New York, Denver, Las Vegas, San Francisco, Seattle sekä lukuisia pikku paikkoja.
Matkailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkailija kirjoitti:
Siinä jutussa käyttivät reissuun muistaakseni aikaa kuukauden. Siksi olenkin jättänyt sen eläkepäiviin ja matkustelen sitä ennen muuten.
Kannattaa varata enemmän aikaa, kuin kuukausi. Olen ajanut sen joskus viikossa ja siinä ei ehdi juuri pysähdellä, eli on tosi raskasta. Haluat varmaan sitten pysähtyäkin jonnekin ja levätä. Autossa istuminen on yllättävän raskasta ja mitään ei oikeasti ehdi näkemään. Harmittaa, kun osavaltion toisensa jälkeen vaihtuu ja jalat eivät ole juuri maanpintaa koskettaneet: ehtii käydä syömässä ja hotellissa ja matka jatkuu. Siellä on todella paljon nähtävää. Kannattaa toteuttaa unelmat.
Washingtonin ja Idahon osavaltioissa eli maan luoteisnurkassa.