Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille: Pidätkö siitä kun mies tarttuu kurkkuusi?

Vierailija
12.04.2020 |

Kiihotun hulluna kädestä kurkulla, etenkin jos ei tarvitse itse ohjata sitä sinne vaan mies tekee sen omasta aloitteesta. Jotkut miehet eivät ole tajunneet asiaa ollenkaan, yksikin meni ihan hämilleen, vaikka en todellakaakaan pyydä kuristamaan iteäni kovaa. Kuinka moni muu tykkää? Myös miehet saa vastata ja kertoa ovatko törmänneet usein tähän pyyntöön ja kiihottaako se miehiä? :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kullan kanssa tykkään, yhden illan hoidoilla ei ole mitään asiaa tehdä niin (tai mitään muutakaan alistavaa).

Vierailija
2/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei tosin kukaan ole tarttunutkaan mutta ajatuksena ei tunnu kiihottavalta vaan ahdistavalta.

Käsiin saa tarttua ja niitä saa pitää kiinni, hiuksista saa tarttua jne. mutta kurkusta ei.

Joskus harrastettiin seksiä tilanteessa, että piti olla hiljaa ja silloin mieheni piti kättä suuni edessä kun sain. Se tuntui siinä tilanteessa tosi kiihottavalta, sekottui siihen kuumotukseen ettei jäätäisi kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset joutuvat tätä pohtimaan. Miesten vain pitää tietää se jokaisen naisen kohdalla. Kuten ap sanoi, ei toimi, jos joutuu opastamaan. Vaihtoehtona raiskaussyyte, joten tässäkään mies ei sa erehtyä. Hatunnosto miehille!

Vierailija
4/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään! Ja siis nimenomaan kädestä kurkulla, EN kuristamisesta.

Käsi kurkulla on oikeastaan kiihottavinta ennen seksiä, eli kun katsellaan toisia silmiin ja suudellaan ja nostatetaan kiihkoa.

Seksin aikana jees, mutta ei niin siistiä kuin ennen seksiä.

En tiedä mikä siinä kiihottaa, mutta kiihottaa kovasti käsi kurkulla, niskassa, leuan alta nostaminen kun katsoo silmiin...

Ja ei tosiaan mitään puristamista ja kovia otteita, vaan hivelyä ja paikallaan pitämistä (no okei niskasta voi puristaa).

Hiuksista pitämisestä en saa sillä tavalla kicksejä kuin noista kaula-leuka-niska-alueen otteista ja hivelyistä, mutta hiuksista pitäminenkin on ok - kunhan ei revi, repiminen ei kiihota yhtään vaan on täysi turn off.

Eli joo hiuksiani ei saa repiä eikä mitään kuristamisia yms., mutta käsi kurkulla ja niskassa tai sormet leuan alla ahhh.

Tai suussa (mieluiten yksi sormi eli symboliikkaa lähinnä).

Vierailija
5/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset joutuvat tätä pohtimaan. Miesten vain pitää tietää se jokaisen naisen kohdalla. Kuten ap sanoi, ei toimi, jos joutuu opastamaan. Vaihtoehtona raiskaussyyte, joten tässäkään mies ei sa erehtyä. Hatunnosto miehille!

Minä kyllä opastan ihan mielelläni, en ymmärrä yhtään miksi joillain menee siitä fiilis kun minusta se on todella oletettavaa ettei toinen ihminen voi tietää seksimieltymyksiäni ennen kuin olen niistä kertonut ja näyttänyt miten haluan tehtävän.

Vierailija
6/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies täällä. Pidän itseni kuristamisesta (vaimo ei varsinaisesti syty sen tekemisestä, mutta tekee niin joskus harvoin) . Vaimoni pitää kädestä omalla kurkullaan, mutta ei kuristamisesta, teen sitä aina silloin tällöin. Muutama muu on pyytänyt kuristamaan myös. Itseäni kiihottaa melkein kaikki mitä toinen haluaa kiihottaakseen ja mitä sitten pyydetään tekemään (uloste, neulat ja oksennus asioita, joita en ehkä tekisi, mutta ei ole toisaalta pyydettykään). Kuristaminen on kokemukseni mukaan ihan yleinen toive, eikä siinä oikein tehtynä mitään ihmeellistä ole.

Vierailija
7/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies täällä. Pidän itseni kuristamisesta (vaimo ei varsinaisesti syty sen tekemisestä, mutta tekee niin joskus harvoin) . Vaimoni pitää kädestä omalla kurkullaan, mutta ei kuristamisesta, teen sitä aina silloin tällöin. Muutama muu on pyytänyt kuristamaan myös. Itseäni kiihottaa melkein kaikki mitä toinen haluaa kiihottaakseen ja mitä sitten pyydetään tekemään (uloste, neulat ja oksennus asioita, joita en ehkä tekisi, mutta ei ole toisaalta pyydettykään). Kuristaminen on kokemukseni mukaan ihan yleinen toive, eikä siinä oikein tehtynä mitään ihmeellistä ole.

Aa joo ja miehelle nuita juttuja on kans kiva tehdä, mutta rajummin kuin itselle haluan toteutettavan.

Jopa sillain ihan täysillä.

-4

Vierailija
8/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kuristamista ei ikinä kannata tehdä ihan täysillä. Varsinkaan jos ei tiedä todella tarkkaan miten se tehdään ilman suuria riskejä.

Vierailija
9/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään. Mua on kuristettu tahtomattani, niin kädestä kurkulla mulla iskee pakokauhu.

Vierailija
10/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 kuristamista ei ikinä kannata tehdä ihan täysillä. Varsinkaan jos ei tiedä todella tarkkaan miten se tehdään ilman suuria riskejä.

No ei tietenkään sillä tavalla, että se olisi oikeasti vaarallista.

Minä tosiaan tiedän miten se tehdään joten älä huoli. Osaan jopa kiduttaa ilman riskejä eli en tarvitse neuvoja aiheesta.

Vierailija
11/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta opastamisesta. Kerran tai pari kertaa sen voi tehdä, mutta jos joka kerta joutuu ohjaamaan käden kurkulle tai pyytämään sitä, niin itseäni se ei juuri kiihota enää ollenkaan eikä aiheuta mutäönitään värinöitä Ei kiihota kun tietää että mies tekee sen vain pyytämällä. Tietekin harva mies oma-aloitteisesti sitä uuden kumppanin kanssa tekee. Hitto miten kuumaa on kun käsi menee kurkulle ja mies ottaa narttunsa kunnolla. 😎

Vierailija
12/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin, mutta mies ei suostu. Haluaisin nimenomaan, että katkaistais se veren meno päähän eikä tukahdutettais (painetaan korvan alta), mutta ei. Ei siinä raju tarvitse olla. Lisäis mun nautintoa valtavasti. Ku ristan masturboidessa itseäni.

Vierailija
13/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin, mutta mies ei suostu. Haluaisin nimenomaan, että katkaistais se veren meno päähän eikä tukahdutettais (painetaan korvan alta), mutta ei. Ei siinä raju tarvitse olla. Lisäis mun nautintoa valtavasti. Ku ristan masturboidessa itseäni.

Miksi haluat leikkiä kuolemalla, eikö seksi voi olla muuten hyvää?

Vierailija
14/16 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta opastamisesta. Kerran tai pari kertaa sen voi tehdä, mutta jos joka kerta joutuu ohjaamaan käden kurkulle tai pyytämään sitä, niin itseäni se ei juuri kiihota enää ollenkaan eikä aiheuta mutäönitään värinöitä Ei kiihota kun tietää että mies tekee sen vain pyytämällä. Tietekin harva mies oma-aloitteisesti sitä uuden kumppanin kanssa tekee. Hitto miten kuumaa on kun käsi menee kurkulle ja mies ottaa narttunsa kunnolla. 😎

Tuossa pitää olla täydellinen luottamus kumppaniin. Jos mulle uusi tuttavuus tekisi niin alussa, ilman kyselyjä, se olisi siinä. 

Vierailija
15/16 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat leikkiä kuolemalla, eikö seksi voi olla muuten hyvää?

Voi jestas. Lue aiheesta edes vähän ennen noin idioottimaista kommentointia.

Vierailija
16/16 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Soitan poliisit ja mies putkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi