Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vähemmän tekee, sitä vähemmän saa aikaiseksi, ja sitä kautta mieliala laskee.

Vierailija
11.04.2020 |

Mä olen aina ollut todella energinen. Olen samaan aikaan käynyt töissä (vaativat asiantuntijatehtävät), opiskellut tutkintoa, rakentanut talon ja johtanut urheilujoukkuetta. No joo, se oli liikaa, mutta selvisin ja nautin siitä. Aina olen tehnyt paljon asioita.
Nyt olen etätöissä ja osittain lomautettuna. Ja herranen aika miten laiska musta on tullut. Teen perushommat, siivoan, perheelle ruuat, jne. mutta en juuri muuta. Ja sitä kautta lamaannus iskee.

Tänään olen pakottanut itseni kotihommiin. Olen tehnyt pihatöitä monta tuntia, siivonnut, järjestänyt, hoitanut ostoksia ja sitä kautta rakentanut pihaa jne. Ja nyt taas huomaan, että mitä enemmän teen, sitä onnellisempi ja energisempi olen.
Älkää hyvät ihmiset jääkö makaamaan kotiin, siitä ei mitään hyvää seuraa. Pakottakaa itsenne tekemään asioita, jos ei ole töitä, ilmoittaudu vaikka vapaaehtoiseksi kauppa-avustajaksi riskiryhmäläisille. Tai ihan mitä vain.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kannattaisi jokaisen ahdistuneen ja masentuneen miettiä. Tee jotain, aktivoidu, kasvata vaikka herneitä jos ei muuta. Jos touhuat koko ajan, siihen tavallaan koukuttuu. Lamaannus ei nyt auta yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi