Arrgghh... Joka ikinen päivä miesystävä lupaa
Soittaa uudestaan, eikä ikinä soita! Puhumme siis puhelimessa ensin ja hän lupaa soittaa myöhemmin. Sitä ei ikinä tapahdu saman päivän aikana. Nyt on siellä kaverinsa luona, miespuolisen.
Kommentit (9)
No sitten hän ei soita ja sinun ei kannata sitä soittoa odottaakaan. Suotta sinä mieltäsi asiasta pahoita.
Tosin minulla oli joskus nuorena sama tilanne ja puolen vuoden tapailun ja seurustelun jälkeen päätinkin minä soittaa miehelle. Mies vastasi puhelimeen hieman vaikeana, että on avovaimonsa luona ja soittelee myöhemmin. Jep, soittihan hän, avovaimo ja myös kihlattu ei ollut silloin enää avovaimo eikä kihlattu, vaan ex-avovaimo ja ex-kihlattu. Minustakin tuli silloin ex.
Vierailija kirjoitti:
Lupaako soittaa saman päivän aikana?
Ei pitäisi lupailla, jos ei aio pitää. Silloin kaikki lupaukset menettävät merkityksensä.
No höpsistä... Vai että kaikki lupaukset menettävät merkityksensä, jos toinen ei ehdi enää sen päivän sisällä soittaa, vaan soittaa vasta seuraavana päivänä. Ehkä kannattaa pysyä ihan sinkkuna vain, jos kaikki on noin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on telakoitunut.
Toivottavasti! Kyllä miesraukka ansaitsee edes joskus saada hyvää ihanaa naista! Kerran päivässä on aika sopiva määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi lupailla, jos ei aio pitää. Silloin kaikki lupaukset menettävät merkityksensä.
No höpsistä... Vai että kaikki lupaukset menettävät merkityksensä, jos toinen ei ehdi enää sen päivän sisällä soittaa, vaan soittaa vasta seuraavana päivänä. Ehkä kannattaa pysyä ihan sinkkuna vain, jos kaikki on noin vaikeaa.
Puhut eri asiasta johon minun viestini liittyi.
Jos ihmisellä on useinkin TAPANA luvata jotain mitä ei pidä, niin kyllä, silloin sen ihmisen lupaukset menettävät merkityksensä.
Oletko sinä täyttänyt aina naisen velvollisuudet miestäsi kohtaan? Ehkä hän haluaa sinun miettivän sitä, kun ei soita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisellä on useinkin TAPANA luvata jotain mitä ei pidä, niin kyllä, silloin sen ihmisen lupaukset menettävät merkityksensä.
Aha, selvä. Pärjäilehän keskenäsi sitten tyttöpieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, selvä. Pärjäilehän keskenäsi sitten tyttöpieni.
Sulla taitaa olla jokin ongelma, joten kaipaat pärjäilemistä paljon enemmän kuin minä. Tsemppiä!