Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin asuinalue missä olet asunut?

Vierailija
11.04.2020 |

Minulla Vesala hki. Ankea ja kurja alemman keskiluokan lähiö

Kommentit (264)

Vierailija
241/264 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallio,  Vaasis, meni pilalle samalla kun tupakointi kapakoissa sisällä kielettiin. Melu ja haju olivat kamalaa.

Onneksi ollaan nyt poissa. Saatiin sentään nettovoittoa n. 80 000:- lohduksi.

Vierailija
242/264 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivukylä, mutta se oli sen saatanan kolossin vika. Katto fuskasi vettä vähän väliä ja talvella lämpö ei jaksanut 12. kerrokseen asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/264 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roihuvuori Helsingissä

Vierailija
244/264 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savonlinnan"keskusta".

Vierailija
245/264 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi

Vierailija
246/264 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tarpeeksi kova jätkä, niin ei ole olemassakaan kamalia asuinalueita.

T: Tarpeeksi kova jätkä

Vierailija
247/264 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ristinummi Vaasassa 90-luvulla.

Juuri kävin Vaasassa ja Ristislummista siellä puhuttiin.

Vierailija
248/264 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

West Kensington Lontoossa 60 luvun lopulla. Ihan toinen maailma kuin esim. South Kensington. Eihän se rosoisuus silloin häirinnyt. Suht. rauhallista oli, mutta kulahtanutta ja köyhää aluetta. Kaikki muut alueet, missä olen asunut, ovat olleet kivoja.

Vierailija
249/264 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roihuvuori Helsingissä

Täh? Tästä haluaisin kuulla lisää, koska olen harkinnut muuttoa Roihuvuoreen. Eikö se olekaan idyllinen, vihreä ja väljä 50-luvun lähiö? Vai oliko vain paskat naapurit?

Vierailija
250/264 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin vastata erääseen viestiin, mutta ei onnistu millään. En ymmärrä mikä kielletty sana on joko omassa tai lainaamassani viestissä. Varissuolla on edelleen korkeammat rikostilastot kuin muualla Turussa. Tämä siis vastaus hänelle, joka väitti, että Varissuolla ei tapahtuisi enemmän rikoksia kuin muualla.

Vierailija
251/264 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hervanta Tampereella. Asuin opiskelija-asunnossa siellä pohjoisosassa. Varmaan siellä on kivaakin seutua, mutta se alue, missä minä asuin oli kyllä aikas kolkko.

Hervanta, ehdottomasti ollut. Ahdistavaa edes käydä lenkillä, kun luonnonkaunis lampi on täyttynyt puistokemisteistä ja piripäistä, neuloja saattaa löytyä metsästä. Mun naapurissa asui joku narkki ja valvoin yöt siinä melussa. Muutenkin ikävä liikkua pimeällä siellä. Mulla oli myös stalkkeri.

Vierailija
252/264 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin joskus muutaman kuukauden Hämeenlinnassa maineikkaassa Katuma 25:ssä, olin kyllä kuullut paikan maineesta ja tarkoituskin oli asua vain siihen asti kun saisin kämpän muualta. Iso osa oli ihan lupsakoita harmittomia puliukkoja jotka notkuivat pihalla tai bussipysäkillä omissa porukoissaan, talon sisällä oli sitten jo eri meininki. Toisinaan heräsin yöllä kun tuntui että naapuri on juuri tulossa korvan juureen huutamaan "here's Johnny!", kerran taisin soittaa poliisit kun kuulosti siltä että jossain mies heittelee naista pitkin seiniä, poliisi kysyi osoitetta ja totesi lakonisesti "tullaan jahka keritään".

Vierailija
253/264 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hervanta Tampereella. Asuin opiskelija-asunnossa siellä pohjoisosassa. Varmaan siellä on kivaakin seutua, mutta se alue, missä minä asuin oli kyllä aikas kolkko.

Hervanta, ehdottomasti ollut. Ahdistavaa edes käydä lenkillä, kun luonnonkaunis lampi on täyttynyt puistokemisteistä ja piripäistä, neuloja saattaa löytyä metsästä. Mun naapurissa asui joku narkki ja valvoin yöt siinä melussa. Muutenkin ikävä liikkua pimeällä siellä. Mulla oli myös stalkkeri.

Siis uiko ne siellä lammessa vai olivat hukkuneet sinne? Ei varmaan kaunis näky.

Vierailija
254/264 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malminkartano.

Asuin siellä 2010-2016

Kyllä oli levotonta seutua.

Ei ikinä sinne.

Vierailija
255/264 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessi2 kirjoitti:

Myyrmäki, Vantaa. Täynnä somaleja, joilla ei mitään käytöstapoja. Olin ihan pöyristynyt että sellasia paikkoja voi Suomessa edes olla! Ostin kämpän ja vastapäätä olikin Saton talo (jota en tietenkään sillon huomannu) ja pihalla somalikakarat kilju kuin viimestä päivää aamusta iltaan :( Oli ihan kamalaa lapsettomana sitä touhua kuunnella ja kaikki kuulu sisälle. Pakko oli myydä se asunto. Nyt asun Kalliossa ja on rauhallisin talo ikinä, viihdyn erittäin hyvin :D

Oliko vika paikan vai eliittinaapurien?

Vierailija
256/264 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallio

Vierailija
257/264 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malminkartano Hki. Pelotti kävellä iltaisin asemalta asunnolle.

Vierailija
258/264 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko Järvenpää. Asuin siellä 20 vuotta enkä koskaan halua takaisin.

Ymmärrän! Aikoinaan muutin Järvenpäähän tuntematta "kaupunkia" paremmin.

Ilokseni sain myös työpaikan siltä. Ilokseni vaihdoin sekä työpaikkaa, että kaupunkia.

Missään, siis yhtään missään en ole tavannut niin ilkeitä ja omituisia ihmisiä kuin Järvenpäässä.

Vierailija
259/264 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malminkartano.

Asuin siellä 2010-2016

Kyllä oli levotonta seutua.

Ei ikinä sinne.

Minä asuin samoihin aikoihin eli 2010-14, oli ihan nukkumalähiö.

Vierailija
260/264 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaan Myyrmäki: ihan järkyttävä paikka. Kaikki laitapuolet edustettuna, haittakulttuurit edustettuna ja koiranp**kaa, roskia ja norkoilijoita joka paikassa. Kaikki viherpläntit hakataan ja rakennetaan täyteen. Illalla pelottaa kävellä junalta kotiin. Talvella ei teitä aurata ikinä, vaan tiet polanteilla. Kaikki varastetaan, mitä teoriassa irti saa.

Ostin uudesta talosta asunnon, kun "halvalla" sai ja nyt ymmärän sen "halvan". Tänne houkuttelee lähellä olevat palvelut, hyvä yhteys Helsingin keskustaan sekä lentoasemalle ja toistaiseksi puistojen määrä.

Valitettavasti naapurit pilaavat kokemuksen.

Plus tämä Myyr York -teema... Huoh. Jos sitä haluavat olisivat koskaan asuneet teeman kaupungissa, sitä ei haluttaisi, nimittäin siellä muiden kuin ökyrikkaiden alueilla rikollisuus; päihteet ja väkivalta rehottavat, joka paikassa on roskia ja hinnat taivaassa, väkeä ihan liikaa ja ainoa viherpläntti "puisto", joka on rakennetumpi kuin Helsinki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä