Kädetön mies
Pari kuukautta nyt tapaillut yhtä miestä ja nyt paljastui täysin kädettömäksi kodin perustöissä. Tilasin uuteen asuntooni uuden pesukoneen ja kysyin mieheltä voisiko tulla tämän minulle asentamaan. Ei kuulemma osaa. Ja viikko sitten pyysin miestä laittamaan taulut seinälle ja mies vetosi osaamattomuuteensa tässäkin. Auton renkaitakaan ei osaa itse vaihtaa.
Ei hyvää päivää!!! Onko kaikki nykyajan miehet tällaisia saamattomia? Mietin pitäisikö mies nyt jättää, kun ei perusjuttuja osaa? Ja toisaalta että kuka nuo taulut saa seinälle laitettua....?! Taulutarrat/koukut ei käy, isot taulut kyseessä. Pyykkiäkään en voi nyt vielä pestä, kun konetta ei ole asennettu. Keneltä voin pyytää näihin apua? Onko mitään talousmiespalvelua olemassa?
Kommentit (25)
Kädetön mies meni rautakauppaan ja sanoi, kaksi kättä ja black&decker.
Kädetön mies sai joululahjaksi paketin. Valtavan tunteja kestäneen puremisen avulla sai paketin auki. Sieltä paljastui flesu jonka liikuttamiseen tarvii käden.
Eiköhän Juutubesta löydy opetusvideoita näihin askareisiin. Tartu vaan hommiin!
Minä tykkään, kun nainen on pelkkä torso.
Pesukonetta ei kannatakaan kenen tahansa asentaa, vaikka se useiden mielestä on helppo juttu.
Myöskään betoniseiniin poraileminen ei ole jokamiehen eikä -naisen juttu.
Ja monet miehet ovat vain pelkästään laiskoja alkamaan mihinkään hommiin.
Ja terveisiä sinne Porvooseen, näin pääsiäislauantaina!
Joo meiänkin huushollista löytyy uusavuton mies. Esim mikään pyörän korjaus tai huolto ei onnistu. Lamppuja ei saa laitettua kattoon. Ei onnistu huonekalujen kasaus eikä pyykkikoneen asennus. Nää hommat ja paljo muutakin tekee miehen veli tai kaveri. Mutta kyllä esim. Tori.fi kauttakin löytyy apua. Ja varsinkin nyt kun paljo työttömiä jotka miettii mistä rahaa ja/tai miten sais ajan kulumaan.
Meillä minä teen kaikki asennus- ja korjaushommat, koska mies ei vaan osaa. Muuten ei haittaisi, mutta kaikki suvussani ovat käsistään käteviä, joten noloa kun sukulaiset aina pyörittelee mieheni avuttomuudelle päätään. Erityisesti isäni edessä hävettää, että oma mies on niin saamaton.
Vierailija kirjoitti:
Meillä minä teen kaikki asennus- ja korjaushommat, koska mies ei vaan osaa. Muuten ei haittaisi, mutta kaikki suvussani ovat käsistään käteviä, joten noloa kun sukulaiset aina pyörittelee mieheni avuttomuudelle päätään. Erityisesti isäni edessä hävettää, että oma mies on niin saamaton.
Miksi sinä olet valinnut tuollaisen miehen? Älä mene tuollaisia miehiä valitsemaan! Eikö olisi järkevämpää olla sinkkuna?
Mikset itse osaa? Ei noihin töihin sukupuolielimiä tarvita?
Juu. Näitä nykyään riittää! Missä ovat oikeat miehet? Kireissä revityissä farkuissa kuljetaan ja puhuvat muodista. Ei ihme että on paljon meitä sinkku naisia.
Olen nainen ja osaan asentaa pyykkikoneen, vaihtaa autoon renkaat ja laittaa taulukoukut seinälle. Ei oo vaikeaa.
Kyrvälläkö sitä taulua pitäisi sinulle roikottaa, vai miksi ongelma henkilöityy noin vahvasti juuri miehen väitettyyn "kädettömyyteen"?
Vierailija kirjoitti:
Kyrvälläkö sitä taulua pitäisi sinulle roikottaa, vai miksi ongelma henkilöityy noin vahvasti juuri miehen väitettyyn "kädettömyyteen"?
Miehen pitää olla MIES eikä mikään hiiri. Jos mies ei osaa laittaa taulua seinälle niin hän joutaa roskiin.
Tuliko selväksi?
Kyllä miehillä on aivan yhtä lailla oikeus olla kädetön kuin ap:llakin.
Siis seurusteletteko? Mulle ehdotti fuckbuddy joskus, että tulisin kokoaan jotain ikean hyllyä hänen kanssaan. Ei kiitos, nuo tylsät hommat kuuluu tyttöystävälle,joka saa myös tyttöystävän edut. Ja ei ollut siis kiertoilmaisu toi ikean hylly, vaan oikeasti olisi halunnut että mä askartelen siellä hänen kanssaan!
Vierailija kirjoitti:
No mut jos ap:lla ei ole taulukoukkua, niin eikös tuo ole sitten se ainut vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Kädetön mies meni rautakauppaan ja sanoi, kaksi kättä ja black&decker.
Tästä sai päivän parhaat naurut. 😂
0/paska