Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäsuosittu mielipide tällä palstalla mutta kerron silti

Vierailija
11.04.2020 |

Erosin ikäisestäni naisesta ja otin 20 vuotta nuoremman. Elän nyt yhtä hienoa aikaa kun exäni kanssa 20 vuotta sitten. Ex nimenomaan halusi eron, en näe tässä mitään väärää vaikka palstan naiset paheksuukin. M44

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löysit 20 vuotta nuoremman naisen?

Netin avulla

AP

Tämä oli se vastaus, jonka halusinkin nähdä! Olen miettinyt, että netissä ikä määrittäisi parinhakua vielä enemmän kuin irl, mutta kiva huomata, että sieltäkin voi löytyä naisia, joille ikä on vain numero :)

Sanoo mätisäkkiruhoinen taikinanaamasetämies, jolle tuo naisen _numero_ on kaikki kaikessa.

Siitä olen kyllä samaa mieltä, että ovat juurikin ikää - ihan kaikilla.

Vierailija
22/48 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kiinalainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löysit 20 vuotta nuoremman naisen?

Netin avulla

AP

Tämä oli se vastaus, jonka halusinkin nähdä! Olen miettinyt, että netissä ikä määrittäisi parinhakua vielä enemmän kuin irl, mutta kiva huomata, että sieltäkin voi löytyä naisia, joille ikä on vain numero :)

Sanoo mätisäkkiruhoinen taikinanaamasetämies, jolle tuo naisen _numero_ on kaikki kaikessa.

Siitä olen kyllä samaa mieltä, että ovat juurikin ikää - ihan kaikilla.

No nyt meni pahasti pieleen :D Olen 31-vuotias urheilullinen mies.

Vierailija
24/48 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäsuosittu aihe millä tahansa palstalla on se, että nainen ottaisi 20 vuotta nuoremman miehen.

tuo nyt on vaan rohkeutta ja voimaantumista

Vierailija
25/48 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihan hyvältä. Anonyymisti sanon myös että harrastan paljon netti suhteita, monta miestä pyöritän ettei tule tylsää, ns. haaremia, monet vanhoja ystäviä tietävät että flirttaa kaikkien kanssa. Ei huvita sitoutua, eikä tarvitse tavata koska monet ulkomailta amerikasta ja euroopasta. Pelaan heidän kanssaan myös videopelejä ja hauskaa on! Yksi miesystävä joka on saman ikäinen kuin minä antaa myös rahaa tukeakseen talouttani ja rakastaa BDSM rooli leikkejä, minä annna mielihyvää ja tietenkin nautin itsekkin tästä harrastuksestani. Olen ihan normaali 27 vuotias sinkku nainen joka käy töissä :p  huvin vuoksi 

kenties joku päivä jaksaa sitten katsella jos löytyy mies jos itsenäisenä naisena sellaista ikinä tulen edes kaipaamaan.

Vierailija
26/48 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuulostaa ihan hyvältä. Anonyymisti sanon myös että harrastan paljon netti suhteita, monta miestä pyöritän ettei tule tylsää, ns. haaremia, monet vanhoja ystäviä tietävät että flirttaa kaikkien kanssa. Ei huvita sitoutua, eikä tarvitse tavata koska monet ulkomailta amerikasta ja euroopasta. Pelaan heidän kanssaan myös videopelejä ja hauskaa on! Yksi miesystävä joka on saman ikäinen kuin minä antaa myös rahaa tukeakseen talouttani ja rakastaa BDSM rooli leikkejä, minä annna mielihyvää ja tietenkin nautin itsekkin tästä harrastuksestani. Olen ihan normaali 27 vuotias sinkku nainen joka käy töissä :p  huvin vuoksi 

kenties joku päivä jaksaa sitten katsella jos löytyy mies jos itsenäisenä naisena sellaista ikinä tulen edes kaipaamaan.

Yhdyssanat ja kirjoitustaito.

Vierailija
27/48 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti. Heti seurustelun varmistuttua M44 juoksi kiireen vilkkaan vauvapalstalle julkistamaan tämän ihan onnenkäänteen elämässään. Voi mikä menetys meille saman ikäisille naisille. Oih vai voih kuinka vaikeroimme nyt.

Sitten M44 mietti otsa rypyssä miten vastaisi aloitukseensa niin, että se pysyisi mahdollisimman kauan etusivulla.

Vierailija
28/48 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasitko Jylhältä?

Vierailija
29/48 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset opettamaan nuorikolle elämää.

Vierailija
30/48 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on Kiinasta niin sua huijattiin. Viisikymppinen feikki.

Vierailija
31/48 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex siis tuli viimein järkiinsä.

Exä kyselee mammapalstalla, mistä 4-kymppinen nainen löytäisi itselleen nuoremman miehen? 😂

Vierailija
32/48 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasitko Jylhältä?

Kallis reissu! Virottaret ja vironvenäläiset ovat verrattavissa pihalla olevaan ferrariin. Ukolla onkin rahaa ;D

Vierailija
33/48 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilasitko Jylhältä?

Kallis reissu! Virottaret ja vironvenäläiset ovat verrattavissa pihalla olevaan ferrariin. Ukolla onkin rahaa ;D

Toimii välikätenä Aasiaan.

Vierailija
34/48 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on Kiinasta niin sua huijattiin. Viisikymppinen feikki.

Älä nyt Vietnamissa taisteltiin viime kesänä 70:sestä miehestä joka oli saapunut viikottaisiin missikisoihin katselemaan 18-25v. naista. Tästä näki heti ettei ollut mikään tyhjätasku

Vierailija
35/48 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali:..hm

mies52v

Vierailija
36/48 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä haukutaan vain yksinhuoltajia! You are a hero, my man!

Vierailija
37/48 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli joskus nuorena itseäni selvästi vanhempi mies. Luoja että häpesin häntä. Nyt jälkikäteen oikein naurattaa kun muistelen.

Vierailija
38/48 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali:..hm

mies52v

Kuule Ihan Normaalia On! Sulla on nuttura tiukalla, soraa häppäreiden välissä, olet ruma ja mitänäitänyton!

Mies55, länsirannikko

Ei todellakaan ole. Normaalit paneskelee ihan livenä, eikä leiki mitään roolipelejä 

mies52v

Vierailija
39/48 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö stetsonia ja häntätappia? Muuten ei kiinnosta!

Vierailija
40/48 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Yh-äidit ovat vauva. fi:n paarialuokka.

Sinä olet sankariainesta!

Onnea ja ihanaa elämää: kaverit kadehtivat ja nuoret naiset palvovat. WAU, mikä mies!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme