Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei enää jaksa, hyvästi.

Vierailija
11.04.2020 |

Aina vaan paskaa niskaan lisää ja lisää. Koko elämä ollut tätä. Yks ei korona kuolema lisää tilastoihin tälle päivää. Hyvästi. Ei ole edes kelle kertoa tästä siksi kirjotan tänne hyvästit.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

👋

Vierailija
22/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bye, bye 👋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon kuolemassa ALS Iin. En niin millään haluaisi. Jalat ei enää toimi. Oikea käsi vielä kynäote. Hei sitten.

Vierailija
24/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee sitä vaan katso uteliaasti tämä show loppuun, Ok? Se on se pahin se kuolema, mutta elämässä kun on juuri pahinta silloin on vaan tie ylöspäin. Voimia sinulle. Olet rakas meille ja Jumalalle.

Ja p****t...

Mitä jos et ikinä pääse ylöspäin vaan aina sataa lisää p***aa niskaan kun edes pieni valo näkyy tunnelin päässä? Jossain vaiheessa se kuppi vaan valuu yli ja kaatuu.

Olen itsekin tässä harkitsemassa lopullista poispääsyä....ei vaan jaksa enää.

Ja ei, yhdessäkään päivässä en näe mitään hyvää. En jaksa tehdä mitään/ei huvita tehdä mitään. Ei tähän enää auta mitään ”mene ulos raittiiseen ilmaan” juttuja. Ei auta.

Vierailija
25/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka harkitsette itse_murhaa, niin kokeilkaa rukoilla Jeesusta, Hän voi antaa voimaa jaksaa <3  

Vierailija
26/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä niin minä tahdon auttaa sinua"  Psalmi 50:15

Vierailija
27/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jeesus ei auta niin rukoile Luciferia.

Vierailija
28/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ulkoilu ja raitis ilma ei oikeasti syvällä suossa olevaa piristä ja kuulostaa silkalta kettuilulta.

Itse olen jo suunnitellut poislähtöni, mutta se on viivästynyt asuntoasioiden takia. Haluan että omaisille jää mahdollisimman vähän säätöä minulta jäävien asioiden hoidossa. Hoidan asuntooni liittyvät ongelmat pois alta ja hankkiudun eroon roskiin menevästä kamasta ennen lähtöäni. Mulla ei ole syytä enää jatkaa täällä, enkä usko asioiden enää muuttuvan.

Asiat voivat aina muuttua. Siis AINA eli silloinkin kun se tuntuu äärimmäisen epätodennäköiseltä.

Vierailija
29/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tälle itsarihullulle kannata antaa huomiota. Apua on tarjottu moneen kertaan, mutta se ei kelpaa. Taitaa olla vaan huomiota kerjäämässä ja sen antaminen vain vahvistaa haitallista käytöstä.

Vierailija
30/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon kuolemassa ALS Iin. En niin millään haluaisi. Jalat ei enää toimi. Oikea käsi vielä kynäote. Hei sitten.

Voimia ja siunausta. <3

Vierailija
31/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipukkaa!

Vierailija
32/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt liian monta itsarin tehnyttä omaista. Heille on jäänyt loputon syyllisyys, loputon lohduttomuus ja loputon suru, kaipuu ja ihmetys miksi näin tapahtui. Miksi hän ei ajoissa kertonut vaikeuksistaan, miksi ei puhunut.

Kukaan ihminen ei ole huvikseen tänne maailmaan syntynyt. Ota kaikki haasteena vastaan, näytä että sinussa on ihme, pystyt vielä omien vaikeiden kokemustesi kautta olemaan avuksi samanlaisia tilanteita kokeneille, sinua

tarvitaan. Älä anna  periksi.

Minusta nämä "olet tärkeä" -fraasit on todella typeriä. Ihan oikeasti se, että olen jonkun lapsi tai jonkun puoliso ei tee minusta tärkeää. Olisin tärkeä, jos ja kun tunnen oloni tärkeäksi, se on subjektiivinen kokemus itsestä, koska totuutta ei tässä asiassa ole.

Toiseksi ärsyttää hieman tämä itsemurhaa tekevien syyllistäminen ja lääketieteellinen tarve diagnosoida itsemurha aina mielenterveyden ongelmaksi. Entä vapaa tahto, vapaa elämä, vapaus valita oma kuolema? Tarve medikalisoida itsemurha on vain muutaman vuosisadan vanha, siihen asti kuolemaa käsiteltiin eri tavalla.

Mitä jos kerrankin ajateltaisiin niin päin, että itsemurhan tehneen omaiset ovat valinneet elämän ja siihen valintaan sisältyy surua ja murhetta. On tavattoman itsekästä vaatia toista elämään ja sietämään pahaa oloa vuodesta toiseen vain sillä perusteella, että itse säilyisi surulta ja syyllisyydeltä.

En ota kantaa siihen, kannattaako itsemurha vai ei. Mielestäni on yksilön oikeus valita elämän ja kuoleman väliltä ilman, että hän jälkimmäisessä tapauksessa leimataan heikoksi. Me olemme erilaisia ja tunnemme ja koemme maailman eri tavoin. Yritetään vain välittää toisistamme ja hyväksyä ajatus, että ei ole mitään yhtä oikeaa tapaa elää ja kuolla. Ei ole oikeaa eikä väärää tässä asiassa, on vain erilaisia ihmisiä erilaisilla ominaisuuksilla ja kokemuksilla.

Tsemppiä kaikille itsemurhaa pohtiville! En oikeastaan itse sen kaiken kokeneena haluaisi sanoa, mitä pitää tehdä. Toivon vain, että jokainen löytäisi tänään tai joku päivä sisäisen rauhan ja onnen.

Vierailija
33/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:tä ei tarvitse nimitellä itsarihulluksi, koska epätoivoisessa tilanteessa on paljon muitakin ihmisiä. Olen itsekin päätymässä samaan ratkaisuun sitten, kun jään asunnottomaksi, mutta menen nyt päivä kerrallaan. Illat ovat nykyisin elämäni kohokohtia, koska en usko, että minua tullaan repimään kodistani iltaisin tai esimerkiksi pääsiäispyhinä. Minä en tule ilmoittelemaan mistään, koska viimeinen hetki tulee todella nopeasti.

Oletteko huomanneet, että viime aikoina on jäänyt paljon ihmisiä junan alle? Nokkakolareita on myös selvästi useammin kuin ennen, ja ihmisiä on löytynyt kuolleina oloista, joissa poliisi ei epäile rikosta. Tämä on vasta alkua.

Vierailija
34/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole tosiaan hyvä olla täällä, eikä täällä ole onneksi pakko olla. Itse olen vielä kahden vaiheilla. Mahdollisuuksia moneen olisi, mutta elämä tuntuu aivan merkityksettömältä ja henkisesti yksinäiseltä.

Mielenrauhaa ja yllättäviä onnen pirskahduksia itse kullekin.

Vierailija
35/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en jaksa tällaista jatkuvaa kitinää ja huomiohu•raamista. Eikö jumalauta ihmiset osaa tap paa itseään ilmoittamatta siitä ensin someen?

Vierailija
36/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en jaksa tällaista jatkuvaa kitinää ja huomiohu•raamista. Eikö jumalauta ihmiset osaa tap paa itseään ilmoittamatta siitä ensin someen?

Sinunkaltaisten idioottien takia moni ei juuri jaksa elää. Jätä järkevät ihmiset rauhaan noilta typetiltä mölinöiltäsi.

Täällä vaihdetaan ajatuksia kielekkeen reunalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan