Mitäs te teette tänään? Lähinnä kerrostalossa asuvat.
Mä oon tylsistynyt ja ajattelin lähteä keskustan kauppoja kiertelee. Mitä muilla suunnitelmissa?
Kommentit (23)
Leivon leipää ja jotain makeaa piirakkaa, teen ruuan, ehkä siivoilen vähän, neulon, luen, käyn ulkona. Kyllä noilla päivä menee ihan kivasti.
Teen ruokaa ja sitten jatkan Skyrimin modaamista.
Meen kohta nukkuu. Pelasin koko yön MMO peliä.
Kävin jo kaupassa ja nyt vaan netissä pyörin.
Kävelyllä, kaupassa pitäisi käydä. Kai pitäisi siivotakin.
Teen töitä, käyn porukoilla ja harrastuksessa. Aivan normaaleja juttuja.
Istutaan sohvalla, syödään, käytetään koiraa, tylsistytään, tapellaan, nauretaan, torkutaan, ehkä pestään pyykkiä.. Ollaan kipeitä..
Roskat pitäisi viedä, mutta rappukäytävään saati hissiin ei uskalla enää mennä.
Paistoin muutaman pikkupitsan ja lähdetään retkelle.
Käyn lenkillä, laitan jotain hyvää ruokaa, leivon, rentoudun.
Lähden kohta salille ja haen take awayta jostain kotimatkalla. Ehkä pari kaveria tapaan illalla.
Vierailija kirjoitti:
Lähden kohta salille ja haen take awayta jostain kotimatkalla. Ehkä pari kaveria tapaan illalla.
Tää olis jees. Olispa tarmoa salille, olispa kavereita. :( Takeawayksi päätyy mäkki drive-in.
Ajattelin pyyhkiä pölyjä ja siivota vähän. Ottaa pääsiäiskoristeita esille.
Huomenna lähden ulkoilemaan. Tänään en viitsi kun tuolla rapussa kuuluu olevan kova trafiikki.
Piirtelen ja kuuntelen musiikkia, lakananvaihto- ja pyykkäyspäivä, yritän pakottaa itseni lenkille, käyn saunassa.
Pysyn sohvalla ja neulon katsellessani poikani striimaamaa Final Fantasy VII Remaken peluuta. Järjettömän hyvältä ja kuitenkin nostalgiselta näyttää!
Välttelen asioita jotka olisi pitänyt hoitaa jo kauan sitten.
Aamulla oli kamala ahdistus.
Vahasin tuolia ja vähän siivosin. Kohta opiskelua ja illemmalla käyn kaverilla. Ei halailla, pestään käsiä ja pidetään välimatkaa.
Pelkäättekö että samaan hissiin tulee joku muu?
Jos pesisi ikkunat. Voisi aloittaa suursiivousta saunasta. Mulla on ens viikko lomaakin (olen sh ja muuten siis töissä enkä missään karanteeneissa).