Kummalle ero on vaikeampi - miehelle vai naiselle?
Tätä pohdiskelin lenkillä mieheni kanssa. Hän sanoi, että miehellä on hankalampi löytää kumppani kuin naisella ja siksi he päätyvät herkemmin uuteen suhteeseen eron jälkeen. Olen huomannut kyllä samaa käyttäytymistä naisilla, esim. kaverini on hypännyt aina uuteen suhteeseen erojen jälkeen (varsinkin jos on ollut jätetty).
Mitä mieltä te olette? Tutkimuksiakin on, mutta kiinnostaisi tietää, mitä mieltä muut ovat.
Kommentit (45)
Miehelle. Eksä ei olisi halunnut erota, mutta eron jälkeen löysi heti uuden naisen ja meni uudelleen naimisiin tosi pian. Hän sanoi suoraan, ettei halua jäädä yksin.
Itse olen tyytyväinen yksin enkä edes harkitse mitään parisuhdetta enää.
Tietysti miehelle/vaimolle edellyttäen, että on ollut vaimonsa/miehensä on ahkera kotona: tehnyt ruoat, pyykännyt, siivonnut yms.
Riippuu onko lapsia.Itsehän selvisin koska niitä ei ollut mutta vihaa löytyi sitäkin enemmän.Onneksi pääsin siitä käymällä lenkillä kuvittele hautausmaalla.
Naisella voi iän vuoksi olla vaikeaa löytää uusi kumppani. Naiset myös jäävät useammin yksinhuoltajiksi. Siksi sanoisin, että naisella vaikeampaa.
Mikä ihmeen oletus on kaikilla, että suhteessa olisi vanhanaikaiseen tapaan mies ja nainen?
Voi olla suhde useamman kumppanin kanssa tai samansukupuolisen kanssa, ja vaikka olisikin eri, niin sukupuoliakin on aika paljon enemmän kuin nuo kaksi!