ex-sinkkuäiti joka sai komean miehen, tää onni <3
täällä mollataa sinkkuäitejä ettei ikinä seuraa saa ja pilalla on eikä markkina-arvoisia enää. vaan mäpä sain komean miehen! josta en hevillä luovu. just laitettii lusikat yhteen ja elämä rulaa.. ollaa jo mietitty naimisiin menoa ja yhteisten lapsien tekemistä. tää onni. <3
Kommentit (15)
no onnee vaan , ettet vaa ois kohta kaksinkertainen yyhoo.
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö jo burkhaa?
Vuodesta 2015, olin 16 ku tapasin Abdullahin. Eikä sitä haittaa vaikka lapsi on edellisestä,suhteesta Ahmedin kanssa 😍😍😍
Laitetaan perheole vetämään, katotaan kuin nopeesti se tulee 🥰
Ap
milloin te yh:t opitte ettette pysty sitomaan miestä lapsella tai muulla materialla :D
Niin sain minäkin komean miehen vaikka minulla oli kaksi lasta. Onnellisia ollaan. Älkää uskoko näitä jotka haukkuu täällä yh-äitejä. Ei äidissä tarvitse olla mitään vikaa. Miehet vaan ei osaa olla aloillaan eikä jaksa niitä omia lapsiaan ja muuttavat pois. Olemme yli 40 v ja hyvin onnellisia. Tämä on lasteni ainoa perhe.
"Just laitettiin lusikat yhteen." Interesting.
Ilmoittele tilanne vähän myöhemmin, kun olette eläneet sitä lapsiperhe-arkea jonkun aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin sain minäkin komean miehen vaikka minulla oli kaksi lasta. Onnellisia ollaan. Älkää uskoko näitä jotka haukkuu täällä yh-äitejä. Ei äidissä tarvitse olla mitään vikaa. Miehet vaan ei osaa olla aloillaan eikä jaksa niitä omia lapsiaan ja muuttavat pois. Olemme yli 40 v ja hyvin onnellisia. Tämä on lasteni ainoa perhe.
Täällä myös yksi. 15 vuotta myöhemmin mies on edelleen komea, ollaan edelleen onnellisia. Mun ainokaiseni on jo maailmalla, mitään yhteisiä ei koskaan edes harkittu.
Kohta alkaa Sinkkuäidille sulhanen-sarja taas - siis jos miehiltä tulee kirjeitä edes sen verran että ohjelma saadaan tehtyä, viimeksi 2007-2008 teki tiukkaa.
Joo, komea sen olla pitää. Muulla ei niin väliä.
Miks pitää jokaisen miehen kans koittaa minkä näkönen lapsi tulee? Rauhottukaa, ei jokaisen kans tarvi lisääntyy.
ihgua.