Kannattaa antaa vaan oman värin kasvaa ja hiukset ja päänahka voi paljon paremmin
Miten sitä ennen koronaa menikin aina pilaamaan hiukset värjäämällä :D nyt on hiukset ja päänahka kuin vastasyntyneellä
Kommentit (22)
Totta. Lisäksi mulla se oma väri olikin kauniimpi kuin muistinkaan.
True.
En ole värjännyt 4 vuoteen ja hiukset on paksummat ja terveemmät kuin ikinä koskaan.
Pituuttakin alkanut tulla ihan mukavasti.
Totta. Monelle sopii se oma väri parhaiten. Voi laittaa vähän raitoja jos haluaa vaihtelua. Värjäys on mielestäni vanhentava.
Olen värjännyt/värjäyttänyt hiuksiani 30 vuotta ja päänahkani voi todella hyvin. Aloin harmaantumaan 25 vuotiaana ja yksikään ihminen ei voi sanoa, että harmaat epämääräiset jouhet ovat kauniit jollakin nuorella aikuisella, eikä kyllä edes 46 vuotiaalla kauan.
Mullakin jo viisi vuotta värjäämättä, ja hiukset on tuuheammat ja terveemmät kuin silloin, kun niitä värjäsin. Rahaakin säästyy, eikä ole rumaa juurikasvua. Olen myös alkanut kiinnittää huomiota siihen, kuinka luonnottomilta värjätyt hiukset näyttääkään. Oma väri on myös upean vivahteikas kullanruskea. Suosittelen muillekkin värjäämättömyyttä!
Mulle sopii ruskeat hiukset ylivoimaisesti parhaiten ja viihdyn niissä. Oma väri on todella tylsä maantienharmaa, en tykkää siitä eikä se tunnu omalta. Ei voi mitään. Hiukset on pitkät ja hyvinvoivat ollu aina. Olisipa ihanaa jos olisi ruskeat hiukset luonnostaan, suvussa monella on joten siihen olisi ollut mahdollisuus, mutta ei kuitenkaan tullut. Ei voi mitään.
Värjään säännöllisesti eikä hiusteni tai päänahkani voinnissa ole mitään valittamista. Hiukset ovat paksut ja kiiltävät. Samanlaiset ne varmasti olisivat luomuinakin, mutta en tod katsele harmaita kun ne saa helposti piiloonkin. Ja niitä ei siis ole ihan yksi tai kaksi suortuvaa...
N44m
Mulla on aina ollut oma väri, alkaa kyllä vähän kyllästyttää... tekisi mieli kokeilla blondeja mutta pelkään ettei ne sovikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin jo viisi vuotta värjäämättä, ja hiukset on tuuheammat ja terveemmät kuin silloin, kun niitä värjäsin. Rahaakin säästyy, eikä ole rumaa juurikasvua. Olen myös alkanut kiinnittää huomiota siihen, kuinka luonnottomilta värjätyt hiukset näyttääkään. Oma väri on myös upean vivahteikas kullanruskea. Suosittelen muillekkin värjäämättömyyttä!
Riippuu kuule ihan siitä omasta väristä. Meillä kaikilla ei ole hienoa vivahteikasta kullanruskeaa omaa väriä :)))
Vastasyntyneellä on usein karstaa tukassa ja punoittava päänahka. Ei kuulosta hirveän hyvältä.
Oma väri on vaalea enkä oikeen tykkää vaaleista.... 😬
No siihen suuntaan ollaan menty. Nyt on pitkä tyvikasvu eikä se oikeastaan edes erotu. Aika hyvin siis. Vielä vuosi sitten oli mustanruskeat hiukset. Nyt on aika vaaleanruskeat hiukset ja pakko kyllä myöntää, että vähän liian vaaleilta tuntuu omaan makuun.. tummilla oli jotenkin säväyttävämpi, mutta katsellaan nyt vielä.
Harmaa on mielestäni tyylikäs. Varsinkin jo nuorena harmaantunut - se kontrasti vielä sileisiin kasvoihin on kaunis. Harmaantuneena tarvii kyllä pikkasen enemmän meikkiä ettei näytä haalistuneelta, ja leikkaus pitää olla kunnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Harmaa on mielestäni tyylikäs. Varsinkin jo nuorena harmaantunut - se kontrasti vielä sileisiin kasvoihin on kaunis. Harmaantuneena tarvii kyllä pikkasen enemmän meikkiä ettei näytä haalistuneelta, ja leikkaus pitää olla kunnollinen.
No ei voi kyllä sanoa samaa. Mun mielestä ei yhtään tyylikäs.
Vierailija kirjoitti:
No siihen suuntaan ollaan menty. Nyt on pitkä tyvikasvu eikä se oikeastaan edes erotu. Aika hyvin siis. Vielä vuosi sitten oli mustanruskeat hiukset. Nyt on aika vaaleanruskeat hiukset ja pakko kyllä myöntää, että vähän liian vaaleilta tuntuu omaan makuun.. tummilla oli jotenkin säväyttävämpi, mutta katsellaan nyt vielä.
Voit laittaa sinne sekaan low lights, näyttäisi varmaan upealle!
Ei kannata mun tapauksessa. Värjäämättömänä mun hennot hiukset valuu pitkin päätä ihan lytyssä, värjäys antaa vähän ryhtiä hiukseen. Käyttämäni väri on kuitenkin lähellä omaa sävyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kuule ihan siitä omasta väristä. Meillä kaikilla ei ole hienoa vivahteikasta kullanruskeaa omaa väriä :)))
Mulla on rotanväri-maantie-tummavaalee, on silti mielestäni kiva.
Riippuu ihan ihmisestä kenelle sopii mikäkin. Sellainen maantienharmaa tekee ihmisestä monesti aika ilmeettömän..
Omasta mielestäni esim. Värjätyt vaaleat (ei kuitenkaan mitkään valkoiset blondit) sekä suklaanruskeat hiukset sopivat hyvin monelle. Tummanruskeatkin sopii yllättävän monelle suomalaiselle, itse asiassa tosi monelle! Musta alkaa olla sellainen väri, ettei todellakaan sovi kenelle tahansa, mutta joillekin sekin passaa hyvin.
Mun mielestä on ihan kiva, että ihmisillä on erilaisia hiusvärejä :)
Mua inhottaa juurikasvu, jotenkin lätsähtäneen ja rasvaisen oloinen koko ajan. Pitää varmaan blondata se kotona.