Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaa antaa vaan oman värin kasvaa ja hiukset ja päänahka voi paljon paremmin

Vierailija
10.04.2020 |

Miten sitä ennen koronaa menikin aina pilaamaan hiukset värjäämällä :D nyt on hiukset ja päänahka kuin vastasyntyneellä

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inhottaa juurikasvu, jotenkin lätsähtäneen ja rasvaisen oloinen koko ajan. Pitää varmaan blondata se kotona.

Vierailija
2/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Lisäksi mulla se oma väri olikin kauniimpi kuin muistinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

True.

En ole värjännyt 4 vuoteen ja hiukset on paksummat ja terveemmät kuin ikinä koskaan.

Pituuttakin alkanut tulla ihan mukavasti.

Vierailija
4/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Monelle sopii se oma väri parhaiten. Voi laittaa vähän raitoja jos haluaa vaihtelua. Värjäys on mielestäni vanhentava.

Vierailija
5/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen värjännyt/värjäyttänyt hiuksiani 30 vuotta ja päänahkani voi todella hyvin. Aloin harmaantumaan 25 vuotiaana ja yksikään ihminen ei voi sanoa, että harmaat epämääräiset jouhet ovat kauniit jollakin nuorella aikuisella, eikä kyllä edes 46 vuotiaalla kauan.

Vierailija
6/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin jo viisi vuotta värjäämättä, ja hiukset on tuuheammat ja terveemmät kuin silloin, kun niitä värjäsin. Rahaakin säästyy, eikä ole rumaa juurikasvua. Olen myös alkanut kiinnittää huomiota siihen, kuinka luonnottomilta värjätyt hiukset näyttääkään. Oma väri on myös upean vivahteikas kullanruskea. Suosittelen muillekkin värjäämättömyyttä!

Vierailija
7/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii ruskeat hiukset ylivoimaisesti parhaiten ja viihdyn niissä. Oma väri on todella tylsä maantienharmaa, en tykkää siitä eikä se tunnu omalta. Ei voi mitään. Hiukset on pitkät ja hyvinvoivat ollu aina. Olisipa ihanaa jos olisi ruskeat hiukset luonnostaan, suvussa monella on joten siihen olisi ollut mahdollisuus, mutta ei kuitenkaan tullut. Ei voi mitään.

Vierailija
8/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään säännöllisesti eikä hiusteni tai päänahkani voinnissa ole mitään valittamista. Hiukset ovat paksut ja kiiltävät. Samanlaiset ne varmasti olisivat luomuinakin, mutta en tod katsele harmaita kun ne saa helposti piiloonkin. Ja niitä ei siis ole ihan yksi tai kaksi suortuvaa...

N44m

Vierailija
9/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut oma väri, alkaa kyllä vähän kyllästyttää... tekisi mieli kokeilla blondeja mutta pelkään ettei ne sovikaan.

Vierailija
10/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin jo viisi vuotta värjäämättä, ja hiukset on tuuheammat ja terveemmät kuin silloin, kun niitä värjäsin. Rahaakin säästyy, eikä ole rumaa juurikasvua. Olen myös alkanut kiinnittää huomiota siihen, kuinka luonnottomilta värjätyt hiukset näyttääkään. Oma väri on myös upean vivahteikas kullanruskea. Suosittelen muillekkin värjäämättömyyttä!

Riippuu kuule ihan siitä omasta väristä. Meillä kaikilla ei ole hienoa vivahteikasta kullanruskeaa omaa väriä :)))

Vierailija
11/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasyntyneellä on usein karstaa tukassa ja punoittava päänahka. Ei kuulosta hirveän hyvältä.

Vierailija
12/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma väri on vaalea enkä oikeen tykkää vaaleista.... 😬

Vierailija
13/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siihen suuntaan ollaan menty. Nyt on pitkä tyvikasvu eikä se oikeastaan edes erotu. Aika hyvin siis. Vielä vuosi sitten oli mustanruskeat hiukset. Nyt on aika vaaleanruskeat hiukset ja pakko kyllä myöntää, että vähän liian vaaleilta tuntuu omaan makuun.. tummilla oli jotenkin säväyttävämpi, mutta katsellaan nyt vielä.

Vierailija
14/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa on mielestäni tyylikäs. Varsinkin jo nuorena harmaantunut - se kontrasti vielä sileisiin kasvoihin on kaunis. Harmaantuneena tarvii kyllä pikkasen enemmän meikkiä ettei näytä haalistuneelta, ja leikkaus pitää olla kunnollinen.

Vierailija
15/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaa on mielestäni tyylikäs. Varsinkin jo nuorena harmaantunut - se kontrasti vielä sileisiin kasvoihin on kaunis. Harmaantuneena tarvii kyllä pikkasen enemmän meikkiä ettei näytä haalistuneelta, ja leikkaus pitää olla kunnollinen.

No ei voi kyllä sanoa samaa. Mun mielestä ei yhtään tyylikäs.

Vierailija
16/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siihen suuntaan ollaan menty. Nyt on pitkä tyvikasvu eikä se oikeastaan edes erotu. Aika hyvin siis. Vielä vuosi sitten oli mustanruskeat hiukset. Nyt on aika vaaleanruskeat hiukset ja pakko kyllä myöntää, että vähän liian vaaleilta tuntuu omaan makuun.. tummilla oli jotenkin säväyttävämpi, mutta katsellaan nyt vielä.

Voit laittaa sinne sekaan low lights, näyttäisi varmaan upealle!

Vierailija
17/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mun tapauksessa. Värjäämättömänä mun hennot hiukset valuu pitkin päätä ihan lytyssä, värjäys antaa vähän ryhtiä hiukseen. Käyttämäni väri on kuitenkin lähellä omaa sävyä. 

Vierailija
18/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kuule ihan siitä omasta väristä. Meillä kaikilla ei ole hienoa vivahteikasta kullanruskeaa omaa väriä :)))

Mulla on rotanväri-maantie-tummavaalee, on silti mielestäni kiva.

Vierailija
19/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan ihmisestä kenelle sopii mikäkin. Sellainen maantienharmaa tekee ihmisestä monesti aika ilmeettömän..

Vierailija
20/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni esim. Värjätyt vaaleat (ei kuitenkaan mitkään valkoiset blondit) sekä suklaanruskeat hiukset sopivat hyvin monelle. Tummanruskeatkin sopii yllättävän monelle suomalaiselle, itse asiassa tosi monelle! Musta alkaa olla sellainen väri, ettei todellakaan sovi kenelle tahansa, mutta joillekin sekin passaa hyvin.

Mun mielestä on ihan kiva, että ihmisillä on erilaisia hiusvärejä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä