Kampaaja menetti koronan vuoksi asiakkaansa lopullisesti
Mieheni lekkasi hiukseni, ilmaiseksi ja lopputulos on ihan yhtä hyvä. Vähän viimeistelin itse, mutta säästin 50 euroa ja päätin että jatketaan näin korona jälkeenkin. Kuinkhan monelle muulle palvelulle käy näin?
Kommentit (22)
Kampaajat levittävät koronaa saksien välityksellä
Ravintolat menettää monia lopullisesti.
Minä lopetin kampaajalla käymisen kun hinnastossa oli 30min ja 60min aika. Minun käyntiini kampaamoon sisään astumisesta maksamiseen asti meni 29min ja tähän sisältyi myös muutaman minuutin odotus että kampaaja oli valmis aloittamaan, ja veloitti siitä kuitenkin 60min ajan koska hiukseni olivat niin pitkät. En jaksanut tapella joten maksoin mutta en mennyt uudestaan.
Huomaatko ap, mitä muuta otsikko voi tarkoittaa? Luulin, että joku kampaaja menetti kaikki asiakkaansa lopullisesti ja ihmettelin sitä vähän.
Eivät todellakaan menetä! Ei kannata käydä itse leikkaamaan ja värjäämää. Tulee sutta ja sekundaa...😝
Käyttäjä9211 kirjoitti:
Eivät todellakaan menetä! Ei kannata käydä itse leikkaamaan ja värjäämää. Tulee sutta ja sekundaa...😝
Eipä tullutkaan. Ap
Ok, eli yksi kampaaja menetti yhden asiakkaan, yhyy. Varmaan joo se teidän Peran Fiskarsseilla pälhitty lopputulos on yhtä hyvä, kuin ammattikampaajan...
Nyt positiivisuutta kehiin.
Kyllä Suomi tästä vielä nousee, kokonaistilanne talouden kannalta ei vielä ole niin synkkä kuin annetaan ymmärtää.
Jos tauti alkaa asettua, talous alkaa taas pyöriä, ihmiset tarvitsevat edelleen erilaisia palveluja, ja monet lomautetut voivat palata työhön.
Pankit eivät romahda kuten 1990-luvun lamassa, eikä korot ole edes lähelläkään niitä lukemia kuin.
Ei ole suurvelallisia niinkun 90-luvun devalvaation jälkeen ja nyt yhteikunta on valtio tukee yrittäjiä.
Silloin ei ollut mitään apuja, kaikki meni mitä oli, jäi vain pitkä velkavankeus.
Mutta totta, silloin oli pelastajana myös Nokia, maailman paras matkapuhelin.
Yritetään nyt itse olla se Nokia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt positiivisuutta kehiin.
Kyllä Suomi tästä vielä nousee, kokonaistilanne talouden kannalta ei vielä ole niin synkkä kuin annetaan ymmärtää.
Jos tauti alkaa asettua, talous alkaa taas pyöriä, ihmiset tarvitsevat edelleen erilaisia palveluja, ja monet lomautetut voivat palata työhön.
Pankit eivät romahda kuten 1990-luvun lamassa, eikä korot ole edes lähelläkään niitä lukemia kuin.
Ei ole suurvelallisia niinkun 90-luvun devalvaation jälkeen ja nyt yhteikunta on valtio tukee yrittäjiä.
Silloin ei ollut mitään apuja, kaikki meni mitä oli, jäi vain pitkä velkavankeus.
Mutta totta, silloin oli pelastajana myös Nokia, maailman paras matkapuhelin.
Yritetään nyt itse olla se Nokia.
Jotain on opittu 90-luvun virheistä. Silloin yrittäjät ja velalliset jätettiin täysin oman onnensa nojaan.
Minäkin luulin vuosia, että osaan itse leikata tosi hyvin hiukseni. Mutta kun menin lopulta kampaajalle, niin olihan se lopputulos ihan toista luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä9211 kirjoitti:
Eipä tullutkaan. Ap
En usko. Varmaan Pirkon oransseilla Fiskarsseila tuli viimeisen päälle lopputulos. P.S. Laita kuva
Jaa, itse en kyllä ilman kampaajaa pärjää. Nyt pahimman korona-ajan joo, mutta en kyllä ikuisesti.
Sen sijaan luulen, että kuntosalijäsenyys ikävä kyllä taitaa loppua. Olen ollut himokuntoilija, käynyt salilla, ryhmäliikuntatunneilla ja joogassa, 60 euroa/kk. Nyt olen juossut ulkona, tehnyt kotona jumppaa ja joogaa (Les Millsin tunteja). Painoina oma keho, kahvakuulat ja painotanko. Aikaa säästyy, kun siirryminen salille jää pois.
Mieheni on leikannut hiukseni kahdeksan vuotta. Lopetin värjäämisen ja pyysin häntä kokeilemaan. Pelotti, mutta hyvin meni.
Me aiomme kokeilla samaa heti, kun on sopiva hetki.
Miksi ihmiset käy ravintoloissa kun ruokaa voi tehdä itsekin?
Inhoan käydä kampaajalla. Useimmiten lopputulos on hirveä, väri epätasainen ja lompakko 120-140€ kevyempi. Onneksi siskoni on ammattitaitoinen kampaaja ja leikkaa hiukseni. En itse uskaltaisi. Nyt tosin täytyy odotella taas kunnes koronatilanne paranee.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan käydä kampaajalla. Useimmiten lopputulos on hirveä, väri epätasainen ja lompakko 120-140€ kevyempi. Onneksi siskoni on ammattitaitoinen kampaaja ja leikkaa hiukseni. En itse uskaltaisi. Nyt tosin täytyy odotella taas kunnes koronatilanne paranee.
Miksi olet koskaan käynyt kampaajalla jos siskosi kerran on kampaaja?
Kotiinkin saa ostettua ihan oikeat kampaajan sakset. Tilasin netistä ja olen leikannut koko perheen hiukset monesti. Youtubessa on kampaajien laittamia videoita vaihe vaiheelta jos haluaa esim kerrostusta. Täydellisen mallinmuutoksen jos joku meistä haluaa niin kerta kampaajalla ja siitä helppo ite pitää yllä seuraavat kerrat.
Tosin jos ei olisi visuaalista silmää ja kiinnostusta perehtyä hiusten leikkuuseen ja näppärä käsistäni en leikkaisi kenenkään hiuksia. Ja ne sakset oltava terävät kampaajan sakset, ei keittiösakset.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti suurin osa palvelualan firmoista kaatuu. Jäljelle ei jää paljon mitään :(
Uusia syntyy tilalle.
Varmasti suurin osa palvelualan firmoista kaatuu. Jäljelle ei jää paljon mitään :(