Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä vaatemerkkejä?

Vierailija
10.04.2020 |

Kun tuossa on ketju huonoista ja vastenmielisistä vaatemerkeistä, niin kerätäänpä tähän sitten niitä hyviä merkkejä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cream, Gestuz, Mos Mosh (farkut superhyviä), Modström nyt ainakin. Halvemmista Kaffe ja Vila.

Vierailija
2/8 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-collecion ja Devold 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ootteko huomannu, että KAIKILLA naisilla telkkarissa on värikäs housupuku, ovat tosi hyvännäkösiä. En kuitenkaan ite löydä sellasta, voitteko vinkata mistä löytyis. Voisin asioida Jyväskylässä tai Tampereella.

Vierailija
4/8 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen innostunut Creamista. Sopii mun vartalolle. Vaatteet alennuksessa halpoja.

Vierailija
5/8 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikaupoista löytyy helposti.

Vierailija
6/8 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levis, puma, reebok, adidas ja nike on olleet mun lempimerkkejä jo jonkin aikaa. Vaatteet on yleensä kestäneet ja niken lenkkarit on olleet mukavat jalassa.

Vierailija
7/8 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaapista löytyy vähän kaikkea, paitsi ei Bestsellerin merkkejä tai H&M, Gina Tricot ja vastaavat.

En ole mitenkään merkkiuskollinen ja kokeilen paljon erityyppisiä ja

Paljon mulla on vaatteita mm. Seuraavilta merkeiltä: Cream, Culture, Masai, Filippa K, Max Mara, Tommy Hilfiger, Odd Molly, Peter Hahn, Puls, Brax, Basler, Esprit, Noa Noa ja vastaavat keskihintaisen merkit.

Mä ostan ulkonäön, materiaalin ja laadun perusteella - sellaisia, jotka on ajattomia ja kestää vuosien käytön uuden veroisena.

Vierailija
8/8 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Cos-merkkinen pusro ollut käytössä usean vuoden ja näyttää yhä aivan uudelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän