Voiko autokoulun suorittaa etänä?
Ois melkein pakko saada kortti syksyyn mennessä, kun muutan landelle missä ei oo mahista käydä bussilla töissä. Oon lähihoitaja ja teen kolmivuorotyötä. Ainaki teoriat vois tehä ja harjoitella jollain simulaattorilla. Osaako kukaan vinkata?
Kommentit (5)
Pelottava ajatuskin, että liikenteessä oli pelkällä simulaattorilla harjoitelleita kuskeja😬
Lentolupakirja etänä? Olis kiva lennellä Boeing 747:lla. Voinko ladata ohjeet netistä?
Mulla on ollut ajokortti 2kk. Oon 34v. Pimeäajo oli simulaattorilla. Vaikka laite oli hieno, niin ei kyllä vastaa oikeaa ajoa lähimainkaan. Itse ostin kalliimman ajopaketin. Halvemmassa olisi ollut enemmänkin noita simulaattoritunteja. Autolla ajaminen on todella vaikeaa, etenkään jos kokemusta moottoriajoneuvoista ei ole. Suosittelen asenteenkorjausta ja ihan normaalisti autokouluun.
Se simulaattori on kyllä tosi kökkö masiina harjoitella pidempään. Kävin viime syksynä autokoulun ja pimeänajo meni laitteella, muut oikeina tunteina eivätkä nekään ihan riittäneet.
Teoriat nykyään onkin pääosin etää, ei tunneilla tarvinnut käydä kuin 2+2 iltaa ja loput itseopiskeluna.