Huooooks, onko olemassa sinkkumiehiä, jotka ei roiku Tinderissä??
Minä niin haluaisin tavata sellaisen miehen, joka etsii oikeaa parisuhdetta, eikä vain selaile deittisovelluksissa ja etsi koko ajan parempaa?
Kommentit (24)
En ole käyttänyt Tinderiä, koska se ei toimi pöytäkoneella.
EN oo ikinä ollut Tinderissä enkä mene. Nyt mut löytää huonosti kun en tilanteiden vuoksi käy missään muualla kuin ruokakaupassa. Sieltä siis.
On niitä, joten ei kun arkielämän tilanteissa tekemään aloitteita mielenkiintoisille miehille.
Onhan niitä, mutta kelpaavatko sulle ulkoisesti?
Vierailija kirjoitti:
On niitä, joten ei kun arkielämän tilanteissa tekemään aloitteita mielenkiintoisille miehille.
Useimpien arkielämässä ei ole tilanteita joissa 1) kohtaisi kiinnostavia miehiä ja 2) olisi sopivaa tehdä aloitteita.
Täällä yksi erittäin komea ja muutenkin mukava mies joka ei ole koskaan ollutkaan tinderissä. Minuun voi törmätä ihan kaikkialla, mutta ilmeisesti se ei naisille käy.
Mun naapuri on sinkkumies, ei tinderissä. Ei käy missään normaaliaikanakaan - vain töissä ja kerran viikossa kaupassa. Löydät sen kai laittamalla sille suoraan sähköpostia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimpien arkielämässä ei ole tilanteita joissa 1) kohtaisi kiinnostavia miehiä ja 2) olisi sopivaa tehdä aloitteita.
Siis mitä? Miehien oletetaan kuitenkin toimivan juuri noin?
Itse kun vielä olin sinkula, niin jätin tinderit ja muut nettideittailut väliin ja menin luomuna. Aina oli seuraa, naisia löyty bileistä, kapakoista ja harrastuksista. En myöskään viitsisi tapailla sellaisia, joka pyörittää jotain haaremitouhua jonkun verkkosovelluksen kautta, Tinderin käyttö on ehdoton turnoff.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noin on, eikä Tinder tai baarit kelpaa, niin sopii sitten olla yksin.
Minä en ole ollut Tinderissä kolmeen vuoteen. Badoossa tosin olen tällä hetkellä. Mielelläni kuitenkin tapaisin kumppanin irl, jos se olisi mahdollista.
M31
Joo, mutta jos on 42v, ihan hyvän näköinen, niin monen miehen kanssa on töksähtänyt siihen, että minulla on kumminkin kolme teini-ikäistä poikaa. Baarista tiedän, ettei löydy ja jos töitten lisäksi käy vain kaupassa ja itsekseen/kaverin kanssa lenkillä, niin aika huonosti ketään tulee vastaan.
Oon tympääntynyt siihen, että nuo deittisovellusten miehet ei malta siitä sovelluksesta päästää irti. Kun koko ajan mahdollisuus että jos tulisi kumminkin parempi...
Käyttäjä33662 kirjoitti:
Joo, mutta jos on 42v, ihan hyvän näköinen, niin monen miehen kanssa on töksähtänyt siihen, että minulla on kumminkin kolme teini-ikäistä poikaa. Baarista tiedän, ettei löydy ja jos töitten lisäksi käy vain kaupassa ja itsekseen/kaverin kanssa lenkillä, niin aika huonosti ketään tulee vastaan.
Oon tympääntynyt siihen, että nuo deittisovellusten miehet ei malta siitä sovelluksesta päästää irti. Kun koko ajan mahdollisuus että jos tulisi kumminkin parempi...
Onneksi naiset toimivat Tinderin kanssa fiksummin. Eiku...
Kyllä ne kunnonmiehetkin on Tinderissä. Monella lukee kuvauksessa että etsii vakavaa parisuhdetta.
Moni tuntuu ajattelevan että tinderistä etsitään vain kevyttä seuraa ja siellä oleminen olisi jotenkin noloa. Minä ja moni ystäväni on löytänyt sieltä seurustelukumppanin.
Ylimielisyys veks ja Tinderiin.
Täällä olisi kyllä yksi uskova vapaa 37v mies:)
No se Tinderi on ollutkin käytössä ajoittain useamman vuoden ajan. Mutta vaikka mitenkä etsitään parisuhdetta-ei säätöä, niin kumminkin olen törmännyt miehiin, jotka vain tapailevat ehkä parin kuukauden ajan ja etsivät uutta seuraa
Tinderissä on paljon tosimielellä olevia. Ei kukaan tiedä että olet olemassa jos et ole jossain palvelussa. Paitsi lähikaupan kassa.
Joo täällä ois yksi. En oo kyllä naista vailla tällä hetkellä.
On niitä vaikka kuinka paljon, mutta niitä ei voi löytää mistään kun eivät ole tinderissä.