Ketään ei kiinnosta vauvat
Korona aikana.
Kommentit (10)
Vauvat ei kai yleensäkään ole kovin kiinnostavia. Nehän vaan syö ja nukkuu ja tuottaa eritteitä.
Kun sain ensimmäisen lapseni, hämmästyin siitä, miten paljon ihmisiä oikeasti kiinnostaa vauvat.
Kylläpäs kiinnostaa. Vauva on biologian jekku, jolla ihmiset saadaan hankkimaan lapsia. Kaikki haluavat vauvan, mutta sen jälkeen seuraakin lapsuus ja koko elämä.
Vierailija kirjoitti:
Kun sain ensimmäisen lapseni, hämmästyin siitä, miten paljon ihmisiä oikeasti kiinnostaa vauvat.
Juu! Ja kun pitkällä raskaana ollessaan oli tottunut päässeensä normaalia huomaavaisemman kohtelun kohteeksi, oli se kahta oudompaa. Minä en kiinnostanut enää ketään, mutta vauva kiinnosti kaikkia!
Muuan täti-ihminen kaupassa oikein juoksi minun luokseni ja halusi kysyä mitä MINULLE kuuluu. Hän muisti oikein hyvin, kuinka kaikki olivat kiinnostuneita vain vauvasta, mutta ei äidistä ollenkaan.
Ja sitten hän ei edes kysynyt ihanasta vauvastani mitään!!
Sain ihanan naisen lähelleni, kun vein vauvan hänelle näytille. Nyt tapailemme salaa...
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs kiinnostaa. Vauva on biologian jekku, jolla ihmiset saadaan hankkimaan lapsia. Kaikki haluavat vauvan, mutta sen jälkeen seuraakin lapsuus ja koko elämä.
Vauvavuosi voisi kestää pari vuotta, mutta sitten lapsi voisi mennä jo suoraan kouluun.
Parin kouluvuoden jälkeen suoraan yliopistoon.
Valitettavasti monia kiinnostaa vauva, kaikki haluaa tulla katsomaan vauvaa heti ensimmäisillä viikoilla kun se on syntynyt. Sellaisia ihmisiä on lappaamassa kylään, joita ei ole vuosiin nähnyt eikä sen jälkeen taas näekään.
Korona-aika on siunaus, ketään ei tarvitse passata vaan saa rauhassa kulkea vauvan tahtisesti rönttäverkkareissa kotona ja tutustua tulokkaaseen.
Vauvaa enemmän kiinnostaa vain kaksi vauvaa (tai kolme) eli monikot! Kuule mummoa, pappaa, tätiä, setää, muita lapsia kaupungilla liikkuessa kiinnostaa monikot. Jotain kommenttia ja kysymystä tulee aivan koko ajan.
Eikä muulloinkaan