Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Valehtelin exälle sivusuhteesta mutta nyt mies..
10.04.2020 |
Valehtelin exälle että mulla oli sivusuhde meidän vielä ollessa yhdessä, jotta pääsisin eroon exästä. Meillä oli kaukosuhde ja ex ei olisi halunnut meidän eroavan, joten valehtelin toisesta. Pahinta tässä on se että ollaan samassa firmassa töissä ja töiden kautta yhteyksissä. Exä on haukkunut mut jo lutkaksi,koska "petin" vaikka mitään toista ei ole ollut kuvioissa. Skypen kautta saattaa kysellä toisesta miehestä ja haukkuu mua. En halua käyttää työaikaa exän kanssa puimiseen. Sanoisitteko pomolle?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sano ensin miehelle, että jos hän jatkaa samaan malliin, niin et voi muutakaan kuin puhua pomolle.