Mitä tässä tilanteessa pitäisi oikein tehdä?
Olen joutunut aika ikävään tilanteeseen. Olen aika sanaton, lamaantunut ja peloissani koko tilanteestani. Mutta siis, sain pari päivää sitten yhdeltä hyvältä ystäväni aikas vihaisen viestin että miksi minä jossain keskustelupalstalla kerron koko nimeni, paikkakuntani ja annan itsestäni halventavia kuvia. Pyytelen miesten m kuvia ja samalla Hu.r. Telen itseäni. Olin ihan hämilläni, että mitäs hittoa, että en varma ole tehnyt sellaista!! No kuitenki onneksi ystävä oli ottanut kuvakaappaukset näistä viesteistä puhelimeen ja latasi nämä kaikki minulle. Olen aivan järkyttynyt, koko profiiliksi on laitettu lempinimeni ja ne tekstit mitä on kirjoittanut minua esittäneenä ovat aivan kamalaa luettavaa!!!!! Koko tämä hässäkkä on saanut minut epäluuloiseksi kaikkia ihmisiä kohtaa, kun en tiedä kuka tämä ihminen on, mutta luultavasti joku tuttu koska tietää nimeni, paikkakuntani.. Ja en todellakaan tajua miksi tämä ihminen haluaa minut mustamaalata? Minulla ei ole exiä. Mikä voisi tilanteen selittää. Kaiken huipuksi tämä on kamalan pelottavaa ja noloa koska asun pienessä kaupungissa missä kaikki tuntee toisensa joten kuten! Tänää en ole muuta tehnyt kun vaan itkenyt silmäni umpeen ja miettinyt kuka se henkilö on ja miksi se tekee jotain näin hirveää? :(((
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
No ihan ekaksi teet rikosilmoituksen
Ainut vaan mulla ei ole muuta todistetta kuin kuvakaappaukset mutta ei ip osoitetta. Voiko poliisi silti saada tekijän selville?
Kannattaa tehdä rikosilmoitus. Poliisi voi saada selvitettyä viestien lähettäjän.
Rikosilmoitus ja kuvakaappaukset poliisille. He selvittävät asian ja tekijä saa tuomion. Sulla ei ile mitään hätää. Tsemppiä ja leuka pystyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut vaan mulla ei ole muuta todistetta kuin kuvakaappaukset mutta ei ip osoitetta. Voiko poliisi silti saada tekijän selville?
Totta kai voi. Poliisi hoitaa tutkimukset.
Oletko aivan varma, ettei ystäväsi pilaillut? Kuvakaappauksia pystyy väärentämään.
Vierailija kirjoitti:
Oletko aivan varma, ettei ystäväsi pilaillut? Kuvakaappauksia pystyy väärentämään.
Ei ole. Kysyin ite samaa. Mutta ei kuulema oikeasti ole. :/
Vierailija kirjoitti:
Onko ne viestit ja profiili jo poistettu siltä sivustolta?
En mie tiedä. Se oli joku chat huone. Missä tämä tapahtui. Ei tälläinen keskustelupalsta mutta mistäs minä tiiän missä muualla tämä henkilö minusta kirjoittelee :/ :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mie tiedä. Se oli joku chat huone. Missä tämä tapahtui. Ei tälläinen keskustelupalsta mutta mistäs minä tiiän missä muualla tämä henkilö minusta kirjoittelee :/ :(
Paikkakunnan oma chat?
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne "halventavat kuvat" on saatu?
Siis ei ole jakanut minusta kuvia, mutta antanut minusta halventavaa kuvaa. Että minä olisin antanut itsestäni halventavan ja hu.. Maisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikkakunnan oma chat?
Ei. Joku randomi chatti.