Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko paljastunut kumppanin salasuhde ”karanteenin” aikana?

PettyNyt
10.04.2020 |

Oletko mahdollisesti hoksannut kumppanissasi uusia ja outoja piirteitä näin karanteeniaikana?

Kysymys koskee salasuhteita, jotka paljastuvat osalla pariskunnista sillä yhteydenpito syrjähyppykumppaniin tuottaa enemmän vaikeuksia ja näin ollen tilanne alkaa näkymään kotona erittäin selkeästi.

Mitä muutoksia pistit merkille ja kuinka toimit? Samalla olisi hyvä antaa muutamia käytännön vinkkejä kohtalotovereille miten asioihin kannattanee suhtautua.

Kiitos ja voimia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On omalla kohdallani. Onneksi sain täältä yhden työmatkalaisen yhteystiedot ja nyt Turussa. Salakuljetutin itseni auton takakontissa Uudenmaan rajan yli ja Turkuun viettämään pääsiäistä miehen luokse Epäilen, että pamahdin paksuksi viime vklo:na korona-salasuhteesta, niin nyt tulin tänne Turkuun vakinaisen kumppanin vähän saamaan siementä sisään, niin ei sitten voi olla ajallista ihmittelyä raskaaksi tulemisesta. Meillä on kuitenkin tarkoitus muuttaa yhteen, eli mies muuttaa minun luokse Vantaalle.

Vierailija
2/6 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitat varmaan Porvooseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On omalla kohdallani. Onneksi sain täältä yhden työmatkalaisen yhteystiedot ja nyt Turussa. Salakuljetutin itseni auton takakontissa Uudenmaan rajan yli ja Turkuun viettämään pääsiäistä miehen luokse Epäilen, että pamahdin paksuksi viime vklo:na korona-salasuhteesta, niin nyt tulin tänne Turkuun vakinaisen kumppanin vähän saamaan siementä sisään, niin ei sitten voi olla ajallista ihmittelyä raskaaksi tulemisesta. Meillä on kuitenkin tarkoitus muuttaa yhteen, eli mies muuttaa minun luokse Vantaalle.

Kyllä posket hehkuu nyt punaisina, kun pitkä aamujumppa takana ja mies on painanut innolla menemään. Onneksi itse olen täysin tummatukkainen, niin jos lapsi syntyy myös tummatukkaisena niin ei herätä epäilyksiä. Oma Turun mies on kuitenkin täysin vaaleatukkainen. Korona salasuhde oli tummatukkaisen ja ruskeasilmäisen miehen kanssa. Turun miehellä on suhteellisen tumman vihreät silmät, niin ei varmaan hämmästele, jos lapsi syntyy ruskeasilmäisenä. Itselläni on siniset silmät.

Vierailija
4/6 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten joku voi lopettaa salasuhteen, kun huomaa, että se oma siippa ei olekaan niin huono, että sitä pitää pettää.

Vierailija
5/6 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla puoliso muuttui kireämmäksi, käytös muuttuis selkeästi ja välillä myös todella poissaolevaksi. On kuiten selkeää mikä on hänen kohdalla normaalia ja mikä ei viitaten ketjun aloitukseen.. Moni yksityiskohta viittaa siihen että hänellä on ollut salasuhde todennäköisesti pidempään

Kuinka selviän tilanteesta? Hommaanko itsellenikin jonkun ”panopuun” kun toisellakin näyttää olevan..?

Vierailija
6/6 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla puoliso muuttui kireämmäksi, käytös muuttuis selkeästi ja välillä myös todella poissaolevaksi. On kuiten selkeää mikä on hänen kohdalla normaalia ja mikä ei viitaten ketjun aloitukseen.. Moni yksityiskohta viittaa siihen että hänellä on ollut salasuhde todennäköisesti pidempään

Kuinka selviän tilanteesta? Hommaanko itsellenikin jonkun ”panopuun” kun toisellakin näyttää olevan..?

Eroa.