Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdetta haluava nainen säälittävä

Vierailija
10.04.2020 |

Meitä on viiden naisen ystäväporukka ja kaikki olemme sinkkuja. Olen ollut reilun vuoden sinkkuna, muut n3-5 vuotta.
Kaipaan parisuhdetta, toista ihmistä lähelle, rakkautta ja hellyyttä. Sellaista arkea että tehdään yhdessä asioita mutta että on myös sopivasti omaa aikaa ja harrastuksia. Minusta sellaista ihan normaalia parisuhdetta.

Nyt olen jo useamman kuukauden saanut kuulla ystäviltä sitä hehkutusta miten ihanaa on olla yksin, saa tehdä mitä haluaa. Siihen aina jotenkin lisätään se että olen niin vanhanaikainen ja ehkä vähän jopa säälittävä kun haluan miehen. Että vain sinkkunainen voi olla itsenäinen. Että mitäh??

Olen ollut tinderissä, tavannut 5 miestä. Jääneet ekoihin treffeihin kun ei ole ollut sellaista kipinää. Tästäkin olen saanut kuulla miten yritän liikaa, pitäisi nauttia yksinään olemisesta eikä juosta miesten perässä.
Nuo 5 treffit ovat olleet puolen vuoden aikana ja en kyllä mielestäni ole juossut kenenkään perässä. Haaveilen ihanasta miehestä ja rakkaudesta mutta en mielestäni hampaat irvessä etsi. Olen 37 vuotias, yksi 18v lapsi joka asuu jo omillaan. Lapsia en enää halua eli mitään paniikkia perheen perustamisesta ei ole.
Tiedän että ystävänikin haluaisivat parisuhteen mutta nykyään vaan hehkuttavat kuinka itsenäisiä naisia ovat, eivätkä tarvitse miehiä mihinkään. Osa kuitenkin on tinderissä mutta eivät treffaile.
Mutta siis ihmettelen tätä ajatusta että parisuhteessa ei voisi olla itsenäinen. Mitäs olette mieltä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi