Aino-Kaisa Pekonen & Huoltovarmuuskeskuksen toimari -> KENKÄÄ! HETI!
Voi #%(¤)%)#)(#¤" mitä säätöä!
Tuo Huoltovarmuuskeskuksen toimitusjohtaja EI TODELLAKAAN ole tehtäviensä tasalla. Eikä Aino-Kaisa Pekonen. Molemmat pitäisi erottaa välittömästi.
Homma on niin outo, että tässä haisee Sunny Car Centerin tyylinen "ryöstetään valtio ja teeskennellään tyhmää"-tyylinen kuvio Andromedan galaksiin asti.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ota banaani, apina
Ja ota sinä ne lääkkeesi.
Haavistolle ja Ohisalolle kans. Ovat haitanneet hallituksen toimintaa kriisioloissa jumputtamalla vastaan. Edes persut eivät ole jumputtaneet vastaan, vähän vaan neuvoneet.
Vierailija kirjoitti:
Ota banaani, apina
Tarjoatko omistasi, apina?
Haatainen ja Lintilä ovat tuon ministeriön ministerit, ei Pekonen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Pekonen?
On valehdellut suojavarusteiden riittävyydestä. Aika massiivinen moka tappavan tartuntataudin kanssa.
Työministeri on Haatainen, elinkeinoministeri Lintilä. He vastaavat ko. ministeriöstä. Mutta eiköhän Tomi potkut saakin.
Soitin just Huoltovarmuuskeskukselle ja sanoin että mulla olisi hengityskoneita täällä jemmassa 17 000 kappaletta. Sanoivat ostavansa kaikki 10 miljoonan kappalehintaan. ok. åk. Rahat ennakkomaksuna tietty. Sanoin vain etunimeni eli "Koijari" mutta se riitti.
Ei paljon anteeksi pyyntö riitä tolta ukolta!!
Koko hallitukselle kenkää. Eihän tästä hommasta mitään tule tuollaisten idioottien johtamana.
THL:n ja Huoltovarmuuskeskuksen johto pitäisi myös vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Soitin just Huoltovarmuuskeskukselle ja sanoin että mulla olisi hengityskoneita täällä jemmassa 17 000 kappaletta. Sanoivat ostavansa kaikki 10 miljoonan kappalehintaan. ok. åk. Rahat ennakkomaksuna tietty. Sanoin vain etunimeni eli "Koijari" mutta se riitti.
Mikä se numero on? Minäkin soitan ja teen diilin.
Mä en enää vedäkään vessapaperia vessasta alas vaan laitan roskikseen. Sitten kun en enää kestä hajua niin soitan huoltovarmuuskeskukseen ja sanon, että mulla olis täällä hengityssuojaimia myytävänä ja kaikki sertifikaatit löytyy.
huoltovarmuus keskuksen henkilökunta on tarkistettava, pitäisi erottaa nyt kun paljastu kykenemättömyys ja jonkinlainen rikollisuuskin eli yhteistyö epämääräisten tahojen kans. koko varasto pitää selvittää mitä siellä on ja minkä laatuista ja keneltä tilattu. järkyttävää naurattaisi ellei suomalaisten henki olisi vaarassa.ministerejä en syytä vielä, mut kenkää pitää tulla huoltovarmuus tyypeil ja virkamiehil
Sellaisia nämä palastapersut ovat kovia vaatimaan muiden puolueiden väen ero ja ihan ilman mitään järkevää syytä tai siten että edes sormi osoittaisi oikeaan suuntaan, mutta omassa sakissa on rikollisia kun viikkilässä kissoja, vaan ne saavat näiden puolesta vain olla ja rellestää entiseen malliin
Ota banaani, apina