Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen naimisissa mieleltään sairastuneen henkilön kanssa. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
09.04.2020 |

Mieheni sairastui noin 25-vuotiaana masennukseen, joka väistyi. Saimme 2 lasta. Kun esikoinen oli 3-vuotias, diagnosoitiin mm. epävakaa persoonallisuus. Nimenomaan se on aiheuttanut elämäämme hankaluuksia. Masennus uusiutui v. 2017, mistä lähtien on ollut poissa työelämästä. Mies on arjessa mukana, mutta hän ei kanna vastuuta kodista eikä lapsista. Hän ei vain pysty, koska on sairas. En silti muuttaisi mitään. Olen luvannut rakastaa elämäni loppuun saakka. Lapset ovat hänelle myös rakkaita.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella tärkeää, että näistäkin asioista puhutaan. Elämä ei varmasti ole helppoa teidän perheellä. Kohteleeko miehesi sinua ja lapsia hyvin vai kuohahteleeko tunteet? Muista pitää hyvää huolta itsestäsi. Olet viisas ihminen. 💜

Tunteet kuohahtelee, enkä usko, että se tulee koskaan muuttumaan. Kuten aiemmin mainitsin: epävakaa persoonallisuushäiriö tuo eniten haastetta meidän yhteiseloon. Siihen ei ole mitään sellaista paranemista näkyvissä, että muutama kerta terapiaa ja ihminen osaa hallita tunnekuohujaan tai muuttuu helpoksi persoonaltaan. Meillä ei ole kukaan väkivaltainen, ja tunnekuohut laantuvat ajallaan.

En ole sen viisaampi kuin kukaan muukaan, mutta toistaiseksi olen terve niin fyysisesti kuin psyykkisesti. Yritän myös muistaa pitää huolta itsestäni ja lapsista.

-ap

Vierailija
22/22 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi haluaisi erota, niin mitä vastaisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla