Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä sinkkuja?

Vierailija
09.04.2020 |

Aina kun löytyy joku kiinnostava mies, hän on varattu. Minulle ei vain tunnu löytyvän sitä omaa. Olen ihan nätti ja iloinen, ja moni osoittaa kiinnostusta, mutta se ei auta kun ovat toisen kanssa naimisissa. Loppuelämäkö tässä ollaan yksin. No, ainakin siihen olen tottunut, kun olen ollut sinkku lähes aina.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei löydy mistään seurustelukumppania. Joillekin se on niin helppoa..musta ei tunnu täysipäiset olevan kiinnostuneita. Tosin eipä juuri ole odotuksia miehiä kohtaan kun on nähny mitä ne on.

Vierailija
2/8 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla sinkku ja toivoisin parisuhdetta, mutta kun katson tarjontaa, niin mielummin oon yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin yksinäinen. Tosin olen jo melkein luopunut toivosta löytää kumppani.

Vierailija
4/8 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Tämä on VAUVA-fäcking-palsta, eikä mikään haitarin sinkku-ettiii-sinkkuu-palsta 😳

Vierailija
5/8 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla sinkku. Lasi viilennettyä chardonnaytä kiirastorstain päätteeksi ja päivän koronat netistä.. 

Vierailija
6/8 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ajatellakaan että tässä kaaoksessa olisi vielä jälkikasvua tai ukko hoidettavana...

7/8 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi joka melkein koko iän ollut yksin ja yksinäinen, en siihen koskaan ole tottunut enkä haluakaan tottua. En jaksaisi myöskään näytellä, että tilanne muka olisi mulle ok. Kyllä kumppanin tarvitsen. Olenkohan ainut nainen joka on kirjautunut deittisivustoon???

Vierailija
8/8 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ennen koronaa ja sen jälkeenkin..

M34