Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä
Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D
Kommentit (1428)
Mustavalkoisessa valokuvassa meikitön keski-ikäinen nainen, jolla kookospähkinän muotoinen pää, päätä myöten hartioille valuvat huonosti leikatut suorat vaaleat hiukset ja yllättävän pienet ja toisiaan lähellä olevat silmät.
Ryhmäviisumilla matka suunnitteilla Viipuriin ja liepeille yksityisautolla kuitenkin. Lähetin paperit ja pikakioskin passi/viisumikuvat matkaa järjestäväll henkilölle. Sen ajan systeemi, kauan sitten.
-Parin päivän kuluttua sähköpostiin tuli pyyntö, saisikos sen viisumikuvan mitenkään A3-koossa ja laminoituna...??? ---> WTF???
-
---> Mafian palkkatappajan näköinen kuva auton nokalle kiinnitettynä kuulemma pitäisi pikkuvarkaat kaukana, tiedettiin kertoa!!
-
-Voi vitsi sentään mikä kriminaalifilteri oli käytössä siinä pikakioskin automaattikuvassa!!
-
Sitä en tiedä miten on mahdollista mutta passikuvassa kaulani on yhtäpaksu kuin kasvot ja näkyvissä on 3 leukaa...
Toinen kulmakarva on selkeästi ylempänä kuin toinen ja nenä kuin 5-vuotiaan piirtämä ....
En oo varmaan ainut joka on saanu nauraa ääneen näille kuvailuille, voi jestas... Otatin itse alkuviikosta uuden passikuva ja kyllähän sitä taas tuli paha mieli omasta pärstästä, että miks kaikki muut näyttää paljo naisellisemmilta ja nätimmältä ja ite joltain säikähtäneeltä hamsterilta. Helpottavaa huomata että muutkin ajattelee itsestään samalla tavalla.
Lapseni sanoi, että näytän Minecraft-hahmolta, koska kasvoni ovat kuvassa aivan neliön malliset. Valitettavasti hän on aivan oikeassa.
Ihan itseni näköinen olen. Mikä teitä kuvissa epäonnistujia oikein vaivaa? Ettekö osaa olla normaalisti kuvattaessa?
Tiesin heti, että kuva ei onnistunut, kun ottaja kysyi ojentaessaan niitä nähtäväksi, että "haluatko uudet?"
Todellakin halusin.
Ei kummennut kuvat. Passikuvassani näyttää nyt siltä, että hiukset alkavat kasvamaan korvien alapuolelta ja niiden yläpuolelta olen kalju. Kasvoilta sanoisin, että sellainen lähinnä Uhrilampaat elokuvan sarjamurhaajan näköinen....
Oma passikuvani kuin poliisin rikollisesta ottama tunnistuskuva, jotenkin raa'an karski.
Näytän lähinnä rupikonnalta, jonka päässä on moppi.
Siskoni leikkasi kerran hiukseni, kun piti säästää kampaajakuluissa. Leikkasi ensin yhdeltä puolelta, sitten toiselta, sitten vielä yritti tasoittaa pari kertaa sellaisessa pikkuhiljaa panikoivassa, empivässä hiljaisuudessa.
Naamani näyttää passikuvassa samalta kuin tuo tukanleikkuu. En tiedä miten ihmisen silmät voivat näyttää niin erikokoisilta ja eri tasolla olevilta.
Näytän juuri heränneeltä hamsterilta, joka silmät puoliauki yrittää pitää roikkuviin poskiinsa säilömiä ruokia siellä ikenien syvissä poimuissa tallessa. Jostain syystä tällä hamsterilla on hieman mona lisamainen ontto katse ja hymynkare, ehkäpä mietin kuvatessa tulevaa lounastaukoa🐴
Otsa vie yli puolet naamaasta.
En vois enempää näyttää isisin riveissä olevalta terroristilta
Passikuvasta itkeminen on lapsellista.
Sen sijaa vakavaa on se että passi on voimassa vain 5 vuotta. Ennen oli 10 v.
Näin hallinto kyykyttää kansaa.
Sopiva kesto olisi 20...30 v.
Myös ajokorteista on leikattu ajo oikeutta pois, oliko noin 10...20 v ainakin.
Meitä holhotaan ja ohjaillaan ylhäältä päin erittäin voimakkaasti.
Panostin. Meikkasin, Laitoin tukan hyvin.
Miksi sitten näytän kuvassa kansakouluni keittäjältä iloiselta 60-luvulta?
- Siitäkin huolimatta, että hänellä oli mustat ja kapeat itsepiirretyt kulmakarvat ja mulla omat, mallia rehottava.
Kantikas miehekäs pääni alkaa suoraan hartioista. Silmät kuin sian ne, ryppyjä silmäkulmissa ja otsalla siihen malliin, että Sekaisin Marysta -leffan vanha äitinin velourpuvussaan solariumiin palaneena näyttää juniorimmalta kuin minä.
Ylähuuli on kadonnut väkinäisesti hieman hymyillessä, juuri raidoitetut hiukseni näyttävät kusenkeltaisilta ja ovat pitkin päätä. Naama on leveä kuin monikaistainen motari ja kaiken kruunaa liian valkoiseksi valaistu iho. Ihan kiva näyttää 45-vuotiaana 75-vuotiaalta.
Nimim. matkalla botoxia ottamaan
Vierailija kirjoitti:
Passikuvasta itkeminen on lapsellista.
Sen sijaa vakavaa on se että passi on voimassa vain 5 vuotta. Ennen oli 10 v.
Näin hallinto kyykyttää kansaa.
Sopiva kesto olisi 20...30 v.Myös ajokorteista on leikattu ajo oikeutta pois, oliko noin 10...20 v ainakin.
Meitä holhotaan ja ohjaillaan ylhäältä päin erittäin voimakkaasti.
Mun mielestä vois useamminki vaihtaa.. Pelköstään kuvan takia, ois suuremmat mahikset onnistua 🤣
Se passikuva on kuva teistä itsestänne. Olette tottuneet näkemään itsenne peilikuvana, joka ei vastaa todellisuutta.
Itse olin kuin SKP:n vaalimainoksesta 1990-luvulta ja jos olisi otettu kuva myös sivulta, niin etsittyjen rikollisten listalta.
Minä näytän siltä, että minulle ollaan kohta esittämässä kysymyssarja sen selvittämiseksi, ymmärränkö käsitteellistä ajattelua. Ensin tulee tällaisia kysymyksiä: kumpi on iso pallo? Kumpi on pieni pallo? Sitten voi tulla vähän vaikeampia, kuten että onko tässä rivissä keltaista palloa?