Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä

Vierailija
09.04.2020 |

Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D

Kommentit (1428)

Vierailija
541/1428 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punastunut punahilkka kirjoitti:

Itsehän siis käväisin passikuvassa muutama viikko sitten, jotta saisin ajokorttiini uuden kuvan. Ajattelin sitten sinä päivänä laittaa vaaleansinisen paidan, vaikka onkin värikäs tyyliini nähden. Laitoin hiukseni pienille saparoille, puoliksi auki ja kiinni, jotta otsatukkani erottuu kauniisti.

Kuvassani näyttää olevan joku 12-vuotiaaksi tekeytynyt nuori aikuinen, jolla on vino otsatukka, saparot ja räikeä paita. Asiaa ei auta punertavat posket.

Eiih, mutta tämähän on aivan ihana! 

T. Se yksi monista naisten kivitalon jengipomolta näyttävä.

Vierailija
542/1428 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani näyttää  amerikkalaisen elokuvan badass äidiltä joka lähtee räjäyttämään koko kaupungin. Just sellaiselta vihainen ilme, toppi ja taisteluvarustus...

Vaihtoehtoisesti terrosistin vaimolta, tai sisialaisen mafioson taloudenhoitajalta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1428 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aika pahat poimut nenästä leukapieliin. Onkohan sallittua vetöä jollakin kiristysteipillä poskipoimuja suoremmaksi kuvaan?

Kyllä on. Jos Marlene Dietrich veti kasvoroikkonsa läpinäkyvällä teipillä korvien taakse niin kyllä mekin voimme kiristää naamamme passikuviin.

Vierailija
544/1428 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän kuvassa siltä mitkä voisi kuvitella Paavo Väyrysen ja Jaajo Linnomaan rakkauslapsen…

Olen kolmekymppinen nainen.

Vierailija
545/1428 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän terroristiltä, joka on juuri päättänyt räjäyttää itsensä keskellä väkijoukkoa. Ilme on kuin lentoonlähtevällä hiirihaukalla....

Vierailija
546/1428 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketjussa ollut ketään valokuvaajaa selittämässä, miksi passikuvasta ei tule yhtään omistajansa näköinen? Luulisi että vähänkin ammattimainen kuvaaja pystyisi luomaan otoksen josta ihmisen tunnistaa.

Vierailija
547/1428 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän Linda Hamintonilta Terminaattorissa, musta toppi ja ponnari ja vihainen ilme, pyssy vaan puuttuu! Ihme että pääsen tullista läpi, jos joskus vielä matkustan  :D

Vierailija
548/1428 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näytän kuvassa siltä mitkä voisi kuvitella Paavo Väyrysen ja Jaajo Linnomaan rakkauslapsen…

Olen kolmekymppinen nainen.

😄aamun eka naurut👍

Vierailija
549/1428 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuli nää uudet passit , olin melkein ilman meikkiä kuvassa.

Yllätys oli suuri passin saatuani. Oli huulet ja silmät rajattu digitaalisesti aivan kuin olisi ollut enemmänkin meikkiä. Kysyin asiasta oletteko muuttaneet kuvaa ja kerroin ettei meikkiä ollut niin myönsivät kyllä, olivat terävöittäneet kuvani piirteitä!

Seuraavaan passikuvaan tein vahvan meikin ja näytin itseltäni, vaikkei se kummonen kuva ollutkaan.

Vierailija
550/1428 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias naapuritalon kyylä, sellainen vähän pelottava tapaus, joka tuijottaa niin intensiivisesti että ekana miettii että mistä suljetulta tuo on karannut. Naama vielä eri paria, toinen puoli hymyilee ja toinen ei.

Vierailija
551/1428 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut pidätyskuva 

Vierailija
552/1428 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva otettu vähän alaviistosta ja niin läheltä, että koko neliö on täynnä sitä valtavaa naamaa. Kalpeassa naamassa pyöreät silmät selällään kuin kuvaaja uhkaisi henkeä.

Muutenkin välttelen kaikkia valokuvia, mutta passikuvaus on ihan painajaismaista. Onneksi kyseinen passi vanhenee kohta niin pääsee tuosta jättinaamakuvasta eroon.

Vierailija
553/1428 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko hyviä joulukuvia näin juhla-aikaan?

Vierailija
554/1428 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrmistynyt jyrän alle jäänyt tantta. N45

Vierailija
555/1428 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kävin kanssa äskettäin siinä passikuvassa ottamassa henkkarit - pistin sitten maalia kunnolla naamaan, etten näytä niin kalpealta kapakalalta aina.

Joo, nyt näytin ihan romanialaiselta teurastamotyöntekijältä, joka on noussut väärällä jalalla ja röökit loppu krapulan lisäksi.

Niin ja noita-akan roolin saisin välittömästi - hiukka noloa näyttää sitä paketteja hakiessa ym, katsovat aina aika epäuskoisesti. Ja tota korttia pitää sitten kehdata näyttää 5 vuotta! XD

:D jos vaikka "häviäis" täytyy ootta uusi

Vierailija
556/1428 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmissäni on tyhjä, tuijottavat katse ja jostain syystä levitän silmiäni suureksi. Näytän tuulitunnelista tupsahtaneelta.

Alaleukani vaikuttaa kadonneen ja olen säilönyt poskipusseihini pähkinöitä talven yli. En vähättele itseäni tai puhu itsestäni rumasti; näytän oikeasti hämmästyneeltä/vainoharhaiselta pidätys kuvaan päätyneeltä jyrsijältä. Kuvalleni on naurettu ulkomailla passin tarkastuksessa.

Hihitän tälle vedet silmissä, ihana! xD

Vierailija
557/1428 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmissäni on tyhjä, tuijottavat katse ja jostain syystä levitän silmiäni suureksi. Näytän tuulitunnelista tupsahtaneelta.

Alaleukani vaikuttaa kadonneen ja olen säilönyt poskipusseihini pähkinöitä talven yli. En vähättele itseäni tai puhu itsestäni rumasti; näytän oikeasti hämmästyneeltä/vainoharhaiselta pidätys kuvaan päätyneeltä jyrsijältä. Kuvalleni on naurettu ulkomailla passin tarkastuksessa.

Samaistun niin tähän. Olen ihan normaalipainoinen, mielestäni kauniskin ihminen. Passikuvassa näytän häkeltyneeltä ylipainoiselta marsulta, joka on nauttinut edellisenä iltana yhden gin & tonicin liikaa.

Armoa! *tikahtuu*

Vierailija
558/1428 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaapa, jos tiedätte mistä johtuu tuo pöyheänkin tukan litistyminen passikuvassa?

Saa tupeerata, lakata ja kihartaa, että kampaus peilistä katsoen on kuin 80-luvun sukkahousu-hevarilla ja naps! Passikuvassa...ei juuri merkkiäkään hiuksista.

Minne hittoon ne katoavat kuvanottoajaksi?

Omasta kuvastakin ovat kadonneet, paitsi korvallisilla näkyy erittäin terävästi pari hapsottavaa haituvaa, jotka on nousseet siihen, kun on pitänyt riisua silmälasit kuvanottohetkeksi.  Muutoin kuvassa onkin väsynyt ja äkäinen versio jo edesmenneestä äidistä.  Eli passikuvaajat onnistuvat hävittämään hiukset, mutta loihtivat esiin vanhempien ja isovanhempien huonoimmat piirteet.

Vierailija
559/1428 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toinen silmä puoliksi kiinni, vaikka normaalisti ovat kyllä auki. ;)

Vierailija
560/1428 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyydän kuvaaja ottamaan aina "mahdollisimman ruman kuvan" kerta se passiin tulee. Ihan siedettäviä on ottanut, kyllä mä itseni niistä tunnistan (aamulla peilistä ei sitten niinkään). Eivätkä rajanvartijat ole säikähtäneet mun passia avatessaan, mikä on hyvä asia se.