Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla onnenraili: asun maaseudun rauhassa järven äärellä omakotitalossa

Vierailija
08.04.2020 |

Oikein naurattaa, kuinka saan olla täällä rauhassa ja kerrostaloissa joudutaan koronan kanssa kärvistelemään. Jaahas. Tuli takkaan ja sohvalle pötköttämään TV:tä katsoen. Kas, koirakos se sieltä häntää heiluttaen tuli ilahduttamaan perhettä. Elämä on niin ihanaa täällä. Olen niin onnellinen. Ethän ole kateellinen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naurattaa? En ymmärrä.

Vierailija
2/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olet oikeasti Veikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan koiria ja tv:n katselua. Älä nyt sano että sulla on vielä joku ukkokin siellä pyörimässä?

En ole kateellinen.

Vierailija
4/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eduskuntalolla oli avoimet ovet, tutustuin jonossa erääseen eläkeläisrouva. Rouva kertoi muuttaneensa maalta takaisin Helsingin Eiraan. Maalta ostettu omakotitalo oli ihastuttava ja puutarhassa oli kiva puuhastella, mutta siihen ne plussat sitten jäivätkin. Maalla ei ollut mitään muita virikkeitä, ei kulttuurimenoja eivätkä ihmisetkään olleet kovin vastaanottavaisia.

Vierailija
5/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

News flash: tuo ei ole kaikkien unelma.

Vierailija
6/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos olet onnellinen! Miksi pilaisin päivänä kadehtimalla toisten onnea? Sopiihan sinulle etten ole kateellinen?

Vierailija
7/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen samassa asemassa kuin sinä, ja olen osaani tyytyväinen. mutta miksi pitäisi olla vahingoniloinen siitä kun toisilla on asiat huonommin. ei kyllä minua naurata.

Vierailija
8/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa voi aivan samoin asettua "sohvalle pötköttämään TV:tä katsoen. Kas, koirakos se sieltä häntää heiluttaen tuli ilahduttamaan perhettä. Elämä on niin ihanaa täällä. Olen niin onnellinen."

Tulipesään ei tarvitse sytyttää puita, täällä on riittävän lämmintä aina. Onnellisuutta on monessa asumisessa,

Vierailija
9/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa perheonnea.

Vierailija
10/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mullakin on okt mutta en ole talossa nyt.

Tiedän mistä puhut.

Vierailija
11/14 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍🏾

Vierailija
12/14 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks taas jankattaisi kumpi parempi. Huoh.

Vierailija
13/14 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on onneton. Häntä hiertää oma olemisensa. Onnellinen ihminen ei kirjoita tuollaista avausta.

Vierailija
14/14 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mun ei tarvii ikinä putsata rännejä, eikä pudottaa lunta katolta, eikä kolata lumia eikä leikata nurmikkoa eikä haravoida pihaa, eikä putket jäädy, eikä lämmin vesi lopu varaajasta ja sen sataa muuta juttua mitkä kuuluu tuohon sun ok-taloelämääsi.

Eli en ole kateellinen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän