Taidan olla onnenraili: asun maaseudun rauhassa järven äärellä omakotitalossa
Oikein naurattaa, kuinka saan olla täällä rauhassa ja kerrostaloissa joudutaan koronan kanssa kärvistelemään. Jaahas. Tuli takkaan ja sohvalle pötköttämään TV:tä katsoen. Kas, koirakos se sieltä häntää heiluttaen tuli ilahduttamaan perhettä. Elämä on niin ihanaa täällä. Olen niin onnellinen. Ethän ole kateellinen?
Kommentit (14)
Vihaan koiria ja tv:n katselua. Älä nyt sano että sulla on vielä joku ukkokin siellä pyörimässä?
En ole kateellinen.
Kun eduskuntalolla oli avoimet ovet, tutustuin jonossa erääseen eläkeläisrouva. Rouva kertoi muuttaneensa maalta takaisin Helsingin Eiraan. Maalta ostettu omakotitalo oli ihastuttava ja puutarhassa oli kiva puuhastella, mutta siihen ne plussat sitten jäivätkin. Maalla ei ollut mitään muita virikkeitä, ei kulttuurimenoja eivätkä ihmisetkään olleet kovin vastaanottavaisia.
News flash: tuo ei ole kaikkien unelma.
Kiva jos olet onnellinen! Miksi pilaisin päivänä kadehtimalla toisten onnea? Sopiihan sinulle etten ole kateellinen?
itse olen samassa asemassa kuin sinä, ja olen osaani tyytyväinen. mutta miksi pitäisi olla vahingoniloinen siitä kun toisilla on asiat huonommin. ei kyllä minua naurata.
Kerrostalossa voi aivan samoin asettua "sohvalle pötköttämään TV:tä katsoen. Kas, koirakos se sieltä häntää heiluttaen tuli ilahduttamaan perhettä. Elämä on niin ihanaa täällä. Olen niin onnellinen."
Tulipesään ei tarvitse sytyttää puita, täällä on riittävän lämmintä aina. Onnellisuutta on monessa asumisessa,
No, mullakin on okt mutta en ole talossa nyt.
Tiedän mistä puhut.
Eiks taas jankattaisi kumpi parempi. Huoh.
Ap on onneton. Häntä hiertää oma olemisensa. Onnellinen ihminen ei kirjoita tuollaista avausta.
Noh, mun ei tarvii ikinä putsata rännejä, eikä pudottaa lunta katolta, eikä kolata lumia eikä leikata nurmikkoa eikä haravoida pihaa, eikä putket jäädy, eikä lämmin vesi lopu varaajasta ja sen sataa muuta juttua mitkä kuuluu tuohon sun ok-taloelämääsi.
Eli en ole kateellinen :)
Miksi naurattaa? En ymmärrä.