Mitä haluaisit nyt tehdä mutta et voi koronan takia?
Kommentit (36)
Mennä uimahalliin, hengittää vapaasti, mennä mökille, syömään ravintolaan.
Kävisin jossain taidenäyttelyssä.
Tavata miesystäväni joka asuu toisessa maassa <3
Vierailija kirjoitti:
Matkustella. 🌴
Kaipaan niin lentämistä ja sitä kivaa fiilistä :(
Mulla kanssa noi uimahalli, kirjasto, ravintolat, leffateatteri. Tylsää kun kaikki on kiinni. Äitiä ja ystäviä olen nähnyt kyllä. Ihan rehellisesti ei kukaan tutuistani edes mieti mitään Koronaa. Normaalisti kyläillään. Esim. Viime vkl mies kävi ensin tutuilla kylässä, seuraavana iltana meille tuli porukkaa kylään. Mutsin luokse ajelin autolla, sielläkin oli äidin kavereita kylässä. No, eipä ole kukaan sairastunutkaan eikä me tuntemattomien elämää mitenkään häiritä.
Mulla on joku fiksaatio päästä ostamaan pahvimukikahvi ärrältä. Myyhän ne niitä nytkin, mutta en uskalla tilata.
Haluaisin tehdä muutaman pienen ostoksen puutarhaan ja mökille sekä mennä sinne mökille varsinkin nyt pääsiäisenä. Mutta olen rajoittanut kaupassakäynnit aivan pakollisiin ruoka- ja taloustavaraostoksiin ja saarrossa erossa mökistäni.
Käydä vanhemmillani kylässä, istuskella kahvilassa, käydä lasten kanssa uimassa, museoissa, leffassa, kirjastossa, nähdä kavereita. Haluaisin myös johonkin terassille istuskelemaan, vaikka normaalisti käyn ehkä kerran kesässä, jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Halata äitiäni, aikuisia lapsiani, veljeäni ja ystäviäni.
Kyllä heitä nytkin voi halata
Käydä avantoseurassa uimassa ja saunassa, yleensä käyn viikoittain. Käyttää museokorttia, käydä elokuvissa - olisin tahtonut nähdä Pikkunaiset.
Eniten tahtoisin nähdä ystäviä ja kutsua ihmisiä kylään. Käydä kahvilla ja yksillä.
Tupakoida, mutta kuulemma ei saa nyt koronan takia.
Kutsuisin ystäväni perheen meille pääsiäiseksi.
Menisin ulkoilemaan.