Miksi lähdet koko perheen voimin huomenna iltapäivällä kauppaan?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kiirastorstain viruslinko
Voitteko lopettaa tuon viruslingon viljelemisen joka paikassa. Kuulostaa tyhmältä. Mikä ihmeen linko? Pyöriikö ihmiset jossain pyykkikoneessa vai?
Noh, olemme menossa perheen voimin mökille ja siinä samalla käymme kaupassa ja kyllä, ostokset on isot koska ollaan mökillä maanantaihin, eikä sieltä kesken kauppaan lähdetä...
Tartuntaa pelkäävät voivat pysytellä poissa silloin. Itse en pelkää tätä nuhakuumetta joka nyt on tämän hysterian aiheuttanut.
Minä lähden nyt ostamaan karkkia.
Onko Alko taas pe-ma kiinni koska joku uskispyhä?
Vierailija kirjoitti:
Nykyäänhän kaupat on auki yötä päivää kaikki päivät niin ei kannata ruuhkiin muutenkaan mennä
Kaljaa ei saa yöllä, niin ei tuosta ole mitään hyötyä.
Koska perheeseen ei kuulu toista aikuista eikä lapsia voi kotiinkaan jättää. Valitettavasti kaikki etäisät (tai -äidit) eivät tapaa lapsiaan edes paria kertaa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Koska me voidaan.
Teidän takia meille tulee kohta ulkonaliikkumiskielto ja rajoitus, että vain yksi perheestä voi käydä kerran viikossa kaupassa. Toisaalta ihan tervetullut rajoitus kun ääliöitä näköjään riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska me voidaan.
Teidän takia meille tulee kohta ulkonaliikkumiskielto ja rajoitus, että vain yksi perheestä voi käydä kerran viikossa kaupassa. Toisaalta ihan tervetullut rajoitus kun ääliöitä näköjään riittää.
Riippuu missä asutte. Helsingissä korona on ollut jo aika monella.
Vierailija kirjoitti:
miksei kauppojen asiakasmääriä rajoiteta?
Olisi hyvä kun järjestysmies päästäisi vain yhden perheestä kauppaan.
Nyt Sanna Marin kauppojen ovelle vahtimaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska me voidaan.
Täällä 20km päässä lähimmästä kaupungista ei ulkonaliikkumiskiellot paljon kinostele.
Me ainakin mennään jo tänään ja huomenna vietetään perheen kesken pääsiäistä
Koska mä voin!
Ja viides krapula päivä 8 päivän sisään huomenna :D