Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä lihoo eikä hae töitä

Vierailija
08.04.2020 |

Poikaystäväni on nyt oman sanomansa mukaan ollut muutaman vuoden "työpaikkojen välissä" ja tuntuu että häntä ei kiinnosta työnhaku lainkaan, elopainoa on tullut 10kg lisää ja muutoinkin viettää aikansa tietokoneen parissa. Ollaan 4v seurusteltu ja nyt tuntuu siltä että pitäisi suhde lopettaa.

Hän asuu luonani, omistamassani asunnossa eikä meillä mitään sopimusta kustannusten jakamisesta yms. ole. Miten saan hänet nopeasti ja siististi pihalle?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele asiasta ja pyydä häntä ryhdistäytymään. Jos mitään ei tapahdu, sanot että pakkaa kamansa ja muuttaa pois.

-m 31 v.

Vierailija
2/4 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että haluan lopettaa suhteen ja sinun tulee muuttaa X päivään mennessä. Jos hän ei lähde asettamaasi päivään mennessä, niin soitat poliisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän minulla mitään avoliittovelvollisuuksia voi olla tuon suhteen, hän on nyt reilu 3v asunut mun luona omistamassani asunnossa, mitään sopimuksia ei ole tehty kustannuksista jne. Haluan hänet vain mahdollisimman pian pois elämästäni. t AP

Vierailija
4/4 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän minulla mitään avoliittovelvollisuuksia voi olla tuon suhteen, hän on nyt reilu 3v asunut mun luona omistamassani asunnossa, mitään sopimuksia ei ole tehty kustannuksista jne. Haluan hänet vain mahdollisimman pian pois elämästäni. t AP

Jaa no siinä tapauksessa yhdyn tuohon edelliseen kommentoijaan. Ilmotat että suhden on ohi ja ilmoitat päivän johon menessä ukko ja kamat on pihalla. Muussa tapauksessa poliisisedät auttaa häntä poistumaan.

-m 31 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi