Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On olemassa neljänlaisia ihmisiä

Vierailija
08.04.2020 |

1. Ihmiset jotka tekevät mitä minä pyydän. He ovat hyviä ihmisiä! Heitä oli ennen paljon, mutta nykyään heitä on todella vähän.
2. Ihmiset jotka kuuntelevat pyyntöni, mutta eivät suostu pyyntööni. He eivät välitä, he ovat välinpitämättömiä!
3. Ihmiset jotka eivät edes kuuntele pyyntöäni, eivät suostu ollenkaan keskustelemaan kanssani, pistävät vain välit poikki. He ovat hankalia!
4. Ihmiset jotka lupaavat tehdä mitä pyydän mutta sitten eivät kuitenkaan tee, valehtelevat minulle päin naamaa, tekevät aivan päinvastaista kuin mitä olen pyytänyt, pahimmillaan he jopa suostuttelevat muitakin ihmisiä kääntymään minua vastaan. He ovat pahoja! Vihaan heitä!
...
Kunpa kaikki ihmiset olisivat hyviä. Maailma olisi silloin niin paljon parempi paikka, kaikilla olisi silloin niin paljon parempi elämä. Miksi ihmiset ovat niin itsekkäitä, ajattelevat vain itseään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sinäkö siellä, Jumala?

Vierailija
2/8 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo voi Jumala olla koska Jumala tietää että ihmisillä on vapaa tahto.

Tai no, outoa että Jumala antoi ihmisille vapaan tahdon mutta silti Jumala loukkaantuu kun ihmiset käyttävät vapaata tahtoaan. "Saatte tehdä mitä vain haluatte mutta minä suutun ja rankaisen jos teette jotain mistä minä en pidä!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdit viidennen ryhmän. ne jotka pyytävät tai jopa vaativat sinulta jotain. vaikkapa  edes vastiketta pyyntöihisi.

Vierailija
4/8 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

unohdit viidennen ryhmän. ne jotka pyytävät tai jopa vaativat sinulta jotain. vaikkapa  edes vastiketta pyyntöihisi.

No jopas olisivat hävyttömiä ihmisiä! Hyi! Sietäisivät hävetä itseään!

Vierailija
5/8 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillekin se on niin tärkeää että muut toimivat oman pillin mukaan?

Siis jokaisella on oma tahto, eikö ole helpompaa vain hyväksyä se?

Mitä saat siitä että muut tekevät kuten haluat, eikö se olisi aika tylsää.

Mä oon ainakin niin usein itsekin hukassa, että en todellakaan haluaisi että muut tekisivät kuten minä satun haluamaan että asiat tehdään.

Kamala ajatus.

Vierailija
6/8 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on neljä miljardia erilaisra naista, siksi siteitäkin on oltava neljä erilaista.

Vierailija
7/8 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joillekin se on niin tärkeää että muut toimivat oman pillin mukaan?

Siis jokaisella on oma tahto, eikö ole helpompaa vain hyväksyä se?

Mitä saat siitä että muut tekevät kuten haluat, eikö se olisi aika tylsää.

Mä oon ainakin niin usein itsekin hukassa, että en todellakaan haluaisi että muut tekisivät kuten minä satun haluamaan että asiat tehdään.

Kamala ajatus.

Kai nyt sustakin tuntuu aivan inhottavalta jos joku käyttää sellaisia vaatteita joista sä et pidä? Tietysti yrität saada sen vaihtamaan vaatteensa!

Kai nyt suakin ärsyttää aivan sairaasti jos joku kyseenalaistaa jonkin sun mielipiteen? Tietysti toivot että kaikki sun ympärillä on silkkoja "joojoo-miehiä" eli ne hyväksyy kaikki sun mielipiteet mukisematta ja välittömästi!

Muissa kulttuureissa ja ihmisryhmissä saa olla monenmoisia ihmisiä, vaikka minkälaisia hampuuseja. Mutta MUN ryhmässä saa olla vain hyviä ihmisiä, sellaisia jotka on tasan kuin minä, jotka tekee tasan kuin minä tahdon!

Vierailija
8/8 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiistän aloittaneeni tämän keskustelun.

-Paavo Väyrynen