Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Presindentti Niinistö paimensi omiaan. Orpoa ja Vapaavuorta. Kaipasi yhtenäisyyttä ja turhan syyttelyn lopettamista

Vierailija
08.04.2020 |

Orpo ja Vapaavuori hävetkää!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö puhuu asiaa. 

Vierailija
2/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpon pisteet laskussa. Ei malttanut pysyä asialinjalla, kuten Halla-aho on pysynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä paimensi? Linkkiä?

Vierailija
4/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon mukaan Orpo ja Vapaavuori ymmärtää lopettaa politikoimisen vakavan kriisin keskellä. Ei kansa siedä kovinkaan pitkään turhaa huutelua.

Vierailija
5/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpon pisteet laskussa. Ei malttanut pysyä asialinjalla, kuten Halla-aho on pysynyt.

No täytyy myöntää että en olis uskonut että ikinä voi Hallikselle antaa yhtään pistettä mistään, mutta tän kriisin aikana se on pysynyt yllättävän fiksuna. Siis sen jälkeen kun älys vetää välikysymyksen pois. Orpo ja se kristillisten kävelijä taas on olleet hiukan holtittomina.

Kaikelle on aikansa ja ihan varmasti ehtii oppositio vielä räksyttämään ihan kaikesta ennen vaaleja. Kunhan nyt hoidetaan tää akuutti kriisi yhdessä alta pois. 

Vierailija
6/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö servasi... kokoomuksen

Vierailija
7/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Arvoisa pääministeri Marin, sitä kutsutaan johtamiseksi. Johtaja ei ikinä, koskaan syytä alaisiaan omista haasteistaan, varsinkaan julkisesti. Johtaja on kiinnostuneempi siitä, miten asiat saadaan aikaan kuin siitä, minkälaista imagoa teot heijastavat, Lepomäki opastaa

https://www.verkkouutiset.fi/elina-lepomaki-paaministeri-marin-sita-kut…

Vierailija
8/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä paimensi? Linkkiä?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006468704.html

– Suojavarusteiden maailmanlaajuinen kysyntä on valtavaa, tarjonta niukkaa. Käytännössä näyttää, että Kiinassa suojavälineiden kauppa toimii pelkästään markkinaehtoisesti. Tasavallan presidentin rooli on yleisellä tasolla luoda edellytyksiä sille, että suomalaiset voivat toimia tuloksellisesti. Tässä suhteessa teen parhaani, Niinistö kommentoi.

Niinistö jatkoi, että ”nyt pitää yhdistää voimat ja lopettaa keskinäinen syyllistäminen”.

– Ensiksi tulee löytää kaikkien toimijoiden yhteinen käsitys siitä, mitä ja paljonko suojavälineitä tarvitaan. Tavaran hankinnassa tarvitaan kaikki osaaminen ja suhteet – myös yksityisen sektorin Kiina-tuntemus on tarpeen – jotta onnistutaan.

Vapaavuori syyttää yrityksiä ja valtiota.

https://www.verkkouutiset.fi/suojavarusteista-pulaa-pormestari-pettyi-y…

Jan Vapaavuoren mukaan elinkeinoelämä ei ole ottanut suojavarusteiden kotimaista valmistusta tosissaan.

Helsingin pormestari Jan Vapaavuori arvostelee elinkeinoelämää hitaasta reagoinnista koronavirusepidemiaan. Hänen mukaansa suojavarusteiden kotimaista tuotantoa ei ole hyödynnetty täysimääräisesti.

– (Pienimuotoista visiirituotantoa lukuun ottamatta) olen myös erittäin pettynyt suomalaisen elinkeinoelämän kykyyn ottaa suojavarusteiden kotimainen valmistus tosissaan, vaikka tästä on puhuttu jo monta viikkoa, Vapaavuori kirjoittaa Twitterissä.

Pormestarin mukaan Helsinki on usean kertaan lähestynyt valtiota ja ilmaissut huolensa suojavarusteiden riittävyydestä.

– Ymmärrän, ettei asia ole helppo, mutta en sitä, ettei meitä oteta tosissaan, Jan Vapaavuori sanoo.

Orpo arvostelee THL:n osaamista. Yleensä koulutusta on arvostettu Suomessa mutta nytorpo lipsuu siitä ja tuumaa että politikko tietää asiantuntijoita paremmin.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006458333.html

Vierailija
9/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

– Arvoisa pääministeri Marin, sitä kutsutaan johtamiseksi. Johtaja ei ikinä, koskaan syytä alaisiaan omista haasteistaan, varsinkaan julkisesti. Johtaja on kiinnostuneempi siitä, miten asiat saadaan aikaan kuin siitä, minkälaista imagoa teot heijastavat, Lepomäki opastaa

https://www.verkkouutiset.fi/elina-lepomaki-paaministeri-marin-sita-kut…

Tämäkin täysin tilanteeseen sopimatonta taivastelua Lepomäeltä ja kokoomukselta.

He ihan vakavissaan tivaavat jotain yksityistä lähestymistä sen tiimoilta, kuinka hallitus aikoo toimia suojavarusteiden saamisen turvaamiseksi. Eivätkö he seuraa hallituksen tiedotusta?

Vierailija
10/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaavuori on yksi ärsyttävimmistä poliitikoista. Hänellä ei ole koskaan mitään rakentavaa sanottavaa.

Vierailija
11/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaavuoro on varsinainen Besserwisseri ja suupaltti.

Ymmärtää Presidentti Niinistön paimentamisen.

Vierailija
12/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo oli selvä piikki Marinille, joka sortui itse syyttelemään kuntia ja sairaanhoitopiirejä huonosta varautumisesta. Itse pääministeri puhui yhteistyön puolesta ja valisti, ettei kriisissä ole sijaa arvostelulle. Presidentti muistutti pääministeriä hänen itse luomistaan säännöistä. Loistava kurinpalautus.

Vierailija
13/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo oli selvä piikki Marinille, joka sortui itse syyttelemään kuntia ja sairaanhoitopiirejä huonosta varautumisesta. Itse pääministeri puhui yhteistyön puolesta ja valisti, ettei kriisissä ole sijaa arvostelulle. Presidentti muistutti pääministeriä hänen itse luomistaan säännöistä. Loistava kurinpalautus.

Eli syytteli tuossa syyttelyssään. :D Naurattaa. Miten se menikään se sanonta roskasta toisen silmässä kun omassa silmässä on malka?

Vierailija
14/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli syytteli tuossa syyttelyssään. :D Naurattaa. Miten se menikään se sanonta roskasta toisen silmässä kun omassa silmässä on malka?

Vapaavuori ja kokoomus tuskin Paasikiven jälkeen,  ovat sanontaa oppineet tuntemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä