Miten täältä saa poistettua omat aloitushistorian
Kommentit (15)
Minkä aloitushistorian? Luuletko että nämä anyyminä tehdyt kirjoitukset kirjautuvat oikeasti johonkin julkisesti luettavaksi historiaksi? Jos luulet, ei kannata kirjoittaa mitään, mitä ei voisi julkaista nimelläänkin.
Tarkoitan omalta kännykältä.
Historian poistaminen ei niitä poista.
Eli siis suomeksi: haluat puhelimen selaimesta pois nämä tiedot (ei liity oikeastaan mitenkään itse Vauvapalstaan vaan selaimen asetuksiin). Ensin pitäisi tietää, millä puhelimella ja millä selaimella surffailet.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan omalta kännykältä.
Historian poistaminen ei niitä poista.
No, opettele nyt alkuun kirjoittamaan asiasi ymmärrettävästi. Asiaan voi auttaa myös kirjoittamasi tekstin läpilukeminen, ENNEN kuin painat lähetä-painiketta.
Ja kun et kerro puhelinta, selainta, kotiosoitetta ja sotua, emme voi sinua auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Samsung Huawei
G
Kotiosoite, sotu ja pankkikortin pin-koodi jäivät vielä puuttumaan.
Ilmoittamalla viestin asiattomaksi...
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittamalla viestin asiattomaksi...
Se poistuu puhelimelta?
Laita ”asiaton kommentti” ja kirjoita siihen, että toivot keskustelun poistamista. Itse laitoin ja se poistettiin heti. Laitoin, että aiheutti turhan provokatiivista keskustelua, mitä en toivonut. Kerran laitoin, että nolottaa koko aloitus ja sekin poistettiin heti.
Varmaan poistavat kommentinkin ketjusta, jos vaan laittaa asiaton kommentti ja kirjoittaa, että toivot kommentin poistamista. Eihän se valvojille iso työ ole.
Muakin kiinnostaisi tietää. Itse tekemien aloitusten otsikot jäävät ja tulee listana näkyviin kun klikkaa otsikkokenttää uutta aloitusta tehtäessä. Ei poistu niin että veisi kursorin päälle ja deletoisi eikä siinä kun poistaa selaushistorian. Miten sitten?
Tarkoitatko siis aloituksien poistamista? Vai tietoa siitä mitkä ovat sinun, eli jotain tiettyä listausta? Profiilissasi vai missä?
Vierailija kirjoitti:
Minkä aloitushistorian? Luuletko että nämä anyyminä tehdyt kirjoitukset kirjautuvat oikeasti johonkin julkisesti luettavaksi historiaksi? Jos luulet, ei kannata kirjoittaa mitään, mitä ei voisi julkaista nimelläänkin.
AV:llä kirjautuneena varmaan tulee aloitukset ja muut viestit omaan profiiliin. Mut en tiedä tarkoittiko ap. nyt sitä.
Ei mitenkään. Forever