Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän kissa puistattaa

Vierailija
08.04.2020 |

Olen seurustellut pari kuukautta tosi kivan naisen kanssa (30v), puhumme jo yhteenmuutosta ja yhteisestä tulevaisuudesta, mutta on yksi ongelma. En voi sietää hänen kissaansa. Kissa saa tehdä mitä tykkää: nukkuu sängyssä ja karvaa ja hiekkaa on kaikkialla, syö ruokapöydästä jopa samalta lautaselta tyttöystävän kanssa samaan aikaan, eli noukkii ruokapalpja tassullaan, saa raapiakin leikkiessään, se saa jotain ihme kohtauksia joissa käy käteen korvat luimussa kiinni hampain ja kynsin. Mielestäni kissa ei ole miellyttävä lemmikki tai ylipäätään kiva asuinkumppani. Olen sivunnut asiaa, mutta tyttöystävä ei näe mitään vikaa kissan käytöksessä tai sen vapaudessa tehdä kaikkea. Huomaan inhoni kissaa kohtaan kasvavan enkä halua sen kiehnaavan jalassani kiinni. Kissa on muuten kusaissut vaatteillenikin, oli kiva lähteä palaveriin kissanpissaa puvunhousun lahkeessa. Neuvoja? Onko tämä tuhiontuomittua kun tyttis ei näe ongelmaa?

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tosi kissarakas, enkä ymmärrä miksi aloittajaa arvostellaan tästä asiasta. Kissa on selkeästi huonosti koulutettu ja veemäinen lemmikki. Ei kissan kuulu kuseksia vaatteisiin tai hyökkäillä kimppuun. En tiedä voisiko kissaa yrittää kouluttaa vielä, kannattaa ainakin kokeilla.

Aloittaja kuvaili täysin normaalia kissan leikkimistä. Ei se mitään oikeaa hyökkäilyä ole. Sinä otat liian kirjaimellisesti kissavihaajan väritetyn kuvauksen.

Vierailija
22/100 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tosi kissarakas, enkä ymmärrä miksi aloiyttajaa arvostellaan tästä asiasta. Kissa on selkeästi huonosti koulutettu ja veemäinen lemmikki. Ei kissan kuulu kuseksia vaatteisiin tai hyökkäillä kimppuun. En tiedä voisiko kissaa yrittää kouluttaa vielä, kannattaa ainakin kokeilla.

Yliajo- tai upotushoito parantaa kissan kuin kissan.

Hei etäkoulu alkoi jo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tosi kissarakas, enkä ymmärrä miksi aloittajaa arvostellaan tästä asiasta. Kissa on selkeästi huonosti koulutettu ja veemäinen lemmikki. Ei kissan kuulu kuseksia vaatteisiin tai hyökkäillä kimppuun. En tiedä voisiko kissaa yrittää kouluttaa vielä, kannattaa ainakin kokeilla.

Sama pätee myös poikaystäviin, keskustelujen aloittajiin, vauvapalstailijoihin tai ylipäätään kehen tahansa ihmiseen, vai mitä?

Järkyttävää, jos ihan vain vitsilläkin puhuu elollisen ja tuntevan olennon murhaamisesta niin kuin se ei olisi mitään.

Vierailija
24/100 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolla oli (uros) kissa joka kusi siskon poikaystävän kenkiin aina kun voi. Ei tehnyt sitä muiden kenkiin, miesten tai naisten. Kissa ei lähtenyt mutta kengät piti nostaa hyllyn päälle. Ihan kiva kissa muuten.

Vierailija
25/100 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaihmiset ovat sekaisin. Koiralta ei kukaan sietäisi noin huonoa käytöstä. Minulla ainakaan ei yleensä ole mitään kissoja vastaan, mutta jos kumppanilla olisi aloituksessa kuvatun kaltainen kissa eikä hän edes yrittäisi tehdä asialle mitään, niin suhde loppuisi kyllä siihen.

Vierailija
26/100 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee myös poikaystäviin, keskustelujen aloittajiin, vauvapalstailijoihin tai ylipäätään kehen tahansa ihmiseen, vai mitä?

Järkyttävää, jos ihan vain vitsilläkin puhuu elollisen ja tuntevan olennon murhaamisesta niin kuin se ei olisi mitään.

Ei tuo mitään järkyttävää ole, vaan todella todella lapsellista paskaa vain.

Vierailija
27/100 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti jotkut 9 kissan kanssa elävät vanhatpiiat aktivoituneet vastauksista päätellen, kun vetävät tuollaista pulttia siitä että joku ihan asiallisesti harmittelee huonosti kasvatettua kissaa.

Onko sinun pakko asua yhteisessä asunnossa tyttöystävän kanssa? Omat asunnot on usein ihan fiksu ratkaisu, jos tarkoituksena ei ole hankkia lapsia. Kumpikin saa sitten elää omalla tavallaan omassa kämpässään, säästyy monelta riidalta.

Täällä nyt näköjään on kissavihaajat aktivoituneet. Aloittaja sanoi: "Mielestäni kissa ei ole miellyttävä lemmikki tai ylipäätään kiva asuinkumppani." Ja sinä iniset että tuo on muka vain asiallista harmittelua.

Vierailija
28/100 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huonosti koulutettu kissa. Ja tyttöystäväsi hygienia ei taida muutenkaan olla ihan priimaa? Itselleni tuollainen olisi dealbreaker. Ajattele millaisia lapsia tuollainen tyttis kasvattaisi. Kissankuset lahkeessa lähdetään päiväkotiin ja kouluun. Ellei ole toksoplasmoosi aiheuttanut keskenmenoa. Hyvä meininki, not!

Vierailija
29/100 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puvun kanssa ei kyllä lahkeella oleva kissanpissa ole niin ongelmallinen, kuin ne kissankarvat ympäriinsä.

Te kissanomistajat varmaankin totutte siihen kissanpissanhajuun. Meille muille se on todella inhottava.

Vierailija
30/100 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissaihmiset ovat sekaisin. Koiralta ei kukaan sietäisi noin huonoa käytöstä. Minulla ainakaan ei yleensä ole mitään kissoja vastaan, mutta jos kumppanilla olisi aloituksessa kuvatun kaltainen kissa eikä hän edes yrittäisi tehdä asialle mitään, niin suhde loppuisi kyllä siihen.

Oletko koskaan tavannut yhtään koiranomistajaa? Puolella niistä on joku nurkkiin kuseva, räksyttävä, haiseva ja pureva nylkyttäjä jolle ei voi opettaa tapoja kun sille tulee paha mieli.

Vierailija
31/100 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon täydestä sydämestäni että aloittaja saa kenkää. Maailmassa on niin paljon normaaleja, eläinrakkaita miehiä.

Vierailija
32/100 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskolla oli (uros) kissa joka kusi siskon poikaystävän kenkiin aina kun voi. Ei tehnyt sitä muiden kenkiin, miesten tai naisten. Kissa ei lähtenyt mutta kengät piti nostaa hyllyn päälle. Ihan kiva kissa muuten.

Meillä teki samaa. Lopetti kusemisen kenkiin kun poikaystävältä hoidettiin jalkasieni.

Vierailija
33/100 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puvun kanssa ei kyllä lahkeella oleva kissanpissa ole niin ongelmallinen, kuin ne kissankarvat ympäriinsä.

Te kissanomistajat varmaankin totutte siihen kissanpissanhajuun. Meille muille se on todella inhottava.

Me kissanomistajat pesemme sen likaisen vaatteen, emme lähde töihin siinä pissalle haisevassa vaatteessa. Ota kissa niin opit vähän käytännöllistä ajattelua.

Vierailija
34/100 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan tavannut yhtään koiranomistajaa? Puolella niistä on joku nurkkiin kuseva, räksyttävä, haiseva ja pureva nylkyttäjä jolle ei voi opettaa tapoja kun sille tulee paha mieli.

Valitettavasti tuo on totta, mutta tarkoitin lähinnä sitä, että jos aloituksessa olisi kerrottu noin käyttäytyvästä koirasta, niin ketju ei todellakaan olisi täyttynyt käytöstä puolustelevista kommenteista. 

Vierailija
35/100 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin huonosti koulutettu kissa. Ja tyttöystäväsi hygienia ei taida muutenkaan olla ihan priimaa? Itselleni tuollainen olisi dealbreaker. Ajattele millaisia lapsia tuollainen tyttis kasvattaisi. Kissankuset lahkeessa lähdetään päiväkotiin ja kouluun. Ellei ole toksoplasmoosi aiheuttanut keskenmenoa. Hyvä meininki, not!

Ap oli se joka lähti töihin kissankuset lahkeessa. Mieti millainen isä tuosta tulisi.

Vierailija
36/100 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kissanomistajat pesemme sen likaisen vaatteen, emme lähde töihin siinä pissalle haisevassa vaatteessa. Ota kissa niin opit vähän käytännöllistä ajattelua.

Vaihdatko sohvatkin käytännöllisesti viikoittain? 

Vierailija
37/100 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi poissa tuosta taloudesta. Kissa ei syö samalta lautaselta kuin ihminen eikä oleskele pöydällä! Ei mitään tekemistä eläinystävällisyyden kanssa on vain täysin väärää toimintaa.

Vierailija
38/100 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tuo on totta, mutta tarkoitin lähinnä sitä, että jos aloituksessa olisi kerrottu noin käyttäytyvästä koirasta, niin ketju ei todellakaan olisi täyttynyt käytöstä puolustelevista kommenteista. 

No joo varmaankin. Kyllä tässäkin tapauksessa syyttävän sormen pitäisi osoitella kissan omistajaa.

Vierailija
39/100 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että tyttöystävän luokse kassillinen vaihtovaatteita mukaan, kun ei osaa kasvattaa kissaansa? Kuulostaa joo tosi käytännölliseltä. :D

Vierailija
40/100 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi "hyökkäilyhän" on kissojen leikkiä. Toiset on rajumpia, toiset vähemmän rajuja. En tiedä mikä tuohon vaikuttaa. 

Vaatteille pissiminen voi johtua jostain terveyssyistä, esim. kovasta mahasta, tai virtsakivistä, tai -tulehduksesta. Lautaselta syöminen nyt sitten on jokaisen oma asia häiritseekö se vai ei ja tuohon pitää vaan sitten sopeutua, jos meinaa kyseisen ihmisen kanssa olla. 

Itsellä oli todella kiltti ja hyvinkasvatettu koira, mutta eräs ukkeli katsoi asiakseen alkaa sille rähjäämään aivan mitättömistä asioista. Sanoin ettei ole hänen asiansa sitä koiraa komentaa minun kotonani. Sanoi että jonkun pitää, kun se ei tottele! Siis hänelle oli ongelma kun koira tuli pöydän viereen nuuskimaan mitä siellä on kun kokkasin. Ei koskenutkaan pöytään, eikä ikinä ole varastanut ruokaa, tai noussut edes pöytää vasten. Muutenkin oli eläinvihaaja. Kävi nopeasti ilmi, että vihasi kaikkia luonnoneläimiä ja koetti jopa ajaa niiden yli! Jätin tämän dorkan muutaman tapaamiskerran jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi