Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun tämä vauva syntyisi PIAN että pääsisin treenaamaan!

Vierailija
30.06.2006 |

Sektioaika on 3 viikon päästä ja odotan nyt innolla, että pääsen taas liikkumaan vauvan syntymän jälkeen normaalisti. Ällöttää omat reiteni, jotka ovat täynnä hyllyvää selluliittia :/

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/9 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mennä 5-6 kk... mulla mennyt alle 3kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama tilanne viime kesänä. Vieläkin joskus ihailen sormiani tai nilkkojani, kun ovat niin hoikat. Olin todella turvoksissa viime kesän helteiden aikaan. Nyt on ihanaa!!

Vierailija
4/9 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on 8 viikkoa toipumisaikaa. 4 viikkoon ei nostella mitään vauvaa painavampaa ja 8 viikkoon ei esim saa vatsalihaksia väännellä.

Että olisikohan vain kannattanut käyttää ehkäisiä jos on noin kiire salille treenaamaan.

Vierailija
5/9 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitokselta lähtiessäni painoin 59 kg, pituutta on 173 cm.

Vierailija
6/9 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen ei kannata kovasti treenata. Mikset ole jatkanut treenaamista raskauden aikana? Onko ollut ongelmia? Ennen raskautta aktiivisesti treenannut voi jatkaa raskauden loppuun asti ainakin mukautetusti, lajista riippuen.

Selluliittia ei saa kokonaan pois treenaamalla. Raskauden aikanakin ruokavalio on kaiken a ja o.

Terv. massatreeniä harrastava av-mamma

Vierailija
7/9 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pikkukeskosen äitinä en vaan ymmärrä noita puheita että syntyis nyt. Olisitte hyvät naiset onnellisia kun lapsenne syntyvät täysiaikaisina tai yliaikaisina. Itse olisin antanut mitä vaan jos lapsen ei olisi tarvinnut syntyä keskosena.

Vierailija
8/9 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on iso omakotitalo, eläimiä ja mies " aina" töissä. Ei tullut ihan ensialkuun mieleen treenaamiset, hyvä kun sai lapsen ja kodin hoidettua.

Vierailija
9/9 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näin pikkukeskosen äitinä en vaan ymmärrä noita puheita että syntyis nyt. Olisitte hyvät naiset onnellisia kun lapsenne syntyvät täysiaikaisina tai yliaikaisina. Itse olisin antanut mitä vaan jos lapsen ei olisi tarvinnut syntyä keskosena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi