Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tänään Citymarketin kassalla kuin ydinsotaan menossa

Vierailija
07.04.2020 |

Noin nelikymppinen kantasuomalainen mies ja tässä miehen kuvaus Citymarketin kassalla.
- hengityssuojain ja kertakäyttöhanskat kädessä
- yksinään, ei ollut muita perheenjäseniä/tuttuja mukana
- ostoksia oli valtavasti, kassa joutui moneen kertaan pysäyttämään kassahihnan, kassajono kesti "ikuisuuden" tämän herran takia, mies pakkasi myös ikuisuuden niitä ostoksiaan vielä senkin jälkeen kun oli hoitanut ostotilanteen

Kyllä ihmetyttää tuo hysteria ja panikointi. Moni muukin pureskeli huuliaan siinä kassajonossa kun katsoin miehen touhuja.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni ei oo rajoitettu määrää mitä kaupasta saa ostaa ja missä asussa

Kyllä on ollut kaupoissa rajoituksia paljonko saa ostaa.

Vierailija
22/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoit nähdä minut. Kotona minulla on riskiryhmään kuuluva perheenjäsen jota et kaupassa näe. Jos kauppamatkalla sairastun niin sairastuu hänkin. Sitten on melkein 10% todennäköisyys sille että perheenjäseneni kuolee.

Kun suojaan itseni niin olen suojaamassa perheenjäsentäni. Voit arvata kuinka paljon mua kiinnostaa kaupassa asioidessani se, mitä muut suojautumisestani ajattelevat. Itse ihmettelen niitä, jotka jo ulkonäön perusteella kuuluvat riskiryhmään eivätkä kuitenkaan suojaudu. Ilmeisesti dementia on jo seitsemänkymppisillä yleisempää kuin mitä kuvittelin.

Vastasin tähän provoon siksi, että pääsen sanomaan muillekin kaupassa asioiville: Käyttäkää edes itsetehtyä hengityssuojainta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lähettää sinulle ap kuvan huomenna kun olen kaupassa remonttimaski ja uimalasit päällä, niin saat lisää ihmeteltävää. En tosiaan aio riskeerata riskiryhmään kuuluvien lasteni henkeä joidenkin naureskelijoiden vuoksi. 

Vierailija
24/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Itäkeskuksen Citymarketissa oli.

Ja se on jännä juttu, että näitä riskiryhmäläisiä ei kuitenkaan näe suoja-asuissa influenssa-aikaan. Ei se rokotekaan ole 100 % suoja. Kiitos kysymästä, itse olen terve ja ei ole flunssan oireita.

En ottanut sikainfluenssahysteriassa myöskään rokotetta, vaikka mm. tällä palstalla sitäkin panikoitiin ja haukuttiin meitä, jotka eivät ottaneet rokotetta.

Se ei kai ole minun ongelmani jos naurattaa nuo kuonokoppaihmiset.

Vierailija
25/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan Itäkeskuksen Citymarketissa oli.

Ja se on jännä juttu, että näitä riskiryhmäläisiä ei kuitenkaan näe suoja-asuissa influenssa-aikaan. Ei se rokotekaan ole 100 % suoja. Kiitos kysymästä, itse olen terve ja ei ole flunssan oireita.

En ottanut sikainfluenssahysteriassa myöskään rokotetta, vaikka mm. tällä palstalla sitäkin panikoitiin ja haukuttiin meitä, jotka eivät ottaneet rokotetta.

Se ei kai ole minun ongelmani jos naurattaa nuo kuonokoppaihmiset.

Tämä oli siis minun eli apn kirjoitus. T. ap

Vierailija
26/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteriaa potevia riittää.

Alle promille sairastunut ja jotkut luulee että nyt on ruton aika.

Ei, se meni jo.

Vierailija
27/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä oli korona eikä halunnut tartuttaa muita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä