Nainen kyselee kauheasti muttei kerro itsestään juuri mitään
Nainen kyselee - viestitellessä tai myös treffeillä - kauheasti kysymyksiä minulta, muttei itse kerro itsestään juuri mitään, ei vaikka minä esittäisin myös kysymyksiä ( ja vaikka minä olisin vähemmän tivaava, miehille kun ei sellaista tivauskyselyä sallita mitä naiset itselleen sallivat).
Tällaisia naisia, kolmekymppisiä - kolmevitosia, tulee jatkuvasti nettitreffeillä vastaan. Johtuuko tämä minusta vai onko näillä naisilla joku ongelma?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
No et kyllä AP hävinnyt sitten mitään.
Tuollaiset naiset vaikuttavat hankalilta, kontrollinhaluisilta tyypeiltä. Ehkä heidän luottamus on mennyt miehiin. Tinder on monelle miehelle panosovellus, ja hyvin monet miehet peittelevät, tosiasiaa että hakevat vain seksiä. Naiset tietävät tämän ja pyrkivät kysymyksillä selvittämään miehen toiveet, todelliset ajatukset ja motiivit, sitoutumisen halun, pariuskollisuuden, kunnollisuuden, taloudellisen tilanteet, suhdetaustat.
Halutaan siis kysymyksin tietää onko mies rehellinen, luotettava, parisuhde-ihminen, mitä mieltä on avioliitosta, lastenhankinnasta, elämän arvot, omat tavoitteet elämässä. Onko riippuvuuksia. Jne.
Tällaisille naisille ei yleensä mikään riitä ja he aina löytävät jostain kohtaa sen "nonii mitäs mä sanoin"-jutun joka johtaa hylkäykseen.
Sosiaalista hakkerointia, kerää sinusta tietoja kuten ensimmäisen lemmikin nimi, äidin synnyinkaupunki, äidin tyttönimi, tie jolla asuit lapsena, parhaan ystäväsi nimi, suosikki urheiluseurasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset naiset vaikuttavat hankalilta, kontrollinhaluisilta tyypeiltä. Ehkä heidän luottamus on mennyt miehiin. Tinder on monelle miehelle panosovellus, ja hyvin monet miehet peittelevät, tosiasiaa että hakevat vain seksiä. Naiset tietävät tämän ja pyrkivät kysymyksillä selvittämään miehen toiveet, todelliset ajatukset ja motiivit, sitoutumisen halun, pariuskollisuuden, kunnollisuuden, taloudellisen tilanteet, suhdetaustat.
Halutaan siis kysymyksin tietää onko mies rehellinen, luotettava, parisuhde-ihminen, mitä mieltä on avioliitosta, lastenhankinnasta, elämän arvot, omat tavoitteet elämässä. Onko riippuvuuksia. Jne.
Tällaisille naisille ei yleensä mikään riitä ja he aina löytävät jostain kohtaa sen "nonii mitäs mä sanoin"-jutun joka johtaa hylkäykseen.
Joo ja asetelma on kyllä jotenkin erikoinen. Ensin pari kuulumistenvaihtoviestiä ja sitten täräytetään vaikka, että "kuinkas pitkä sä oot?". Mitä jos kysyisin takaisin, että kuinkas paljon sä painat. Joo tavallaan ymmärrän sen, että halutaan nopeasti tietyt perustiedot ongittua, mutta kun siellä toisessa päässä on kuitenkin ihminen. Jos toiselle tulee heti alkuun epämukava olo, niin kyllä se jo lähtötelineissä näyttää huonolta. Pitäisi olla sitä kärsivällisyyttä, mutta ei tuolla Tinderissä ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalista hakkerointia, kerää sinusta tietoja kuten ensimmäisen lemmikin nimi, äidin synnyinkaupunki, äidin tyttönimi, tie jolla asuit lapsena, parhaan ystäväsi nimi, suosikki urheiluseurasi
Mitä meinaat tällä? Ai että saadaan riittävästi tietoa Google-hakuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä Tinderiä tms., mutta ihan livenä saatan sortua tuollaiseen kyselyyn koska olen ujo. En keksi itsestäni mitään kerrottavaa, vaikka sitä olisikin. Kun olen miehestä kiinnostunut, olen valitettavan hermostunut ja tunnen itseni täysin idiootiksi. Mitä enemmän mies kiinnostaa, sitä pahemmin oma ajatus ja puhe sakkaa. Siksi kysyminen ylläpitää keskustelua, ja kun toinen puhuu saan aikaa kerätä itseäni.
Kun pääsen tuon ujousvaiheen ohi, keskustelen kyllä ihan järkevästi.
Eli, minun kohdallani kysely kertoo aidosta kiinnostuksesta, eikä ainakaan mistään juoruamisesta.Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta kyllä se kysely tuollan Tinderissä on musta enemmän oman checklistin läpikäyntiä.
Varmaankin sitten näin on. Kyseinen maailma tosiaan on minulle vieras, ja nyt sain taas yhden syyn lisää pitäytyä ulkopuolella jatkossakin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä Tinderiä tms., mutta ihan livenä saatan sortua tuollaiseen kyselyyn koska olen ujo. En keksi itsestäni mitään kerrottavaa, vaikka sitä olisikin. Kun olen miehestä kiinnostunut, olen valitettavan hermostunut ja tunnen itseni täysin idiootiksi. Mitä enemmän mies kiinnostaa, sitä pahemmin oma ajatus ja puhe sakkaa. Siksi kysyminen ylläpitää keskustelua, ja kun toinen puhuu saan aikaa kerätä itseäni.
Kun pääsen tuon ujousvaiheen ohi, keskustelen kyllä ihan järkevästi.
Eli, minun kohdallani kysely kertoo aidosta kiinnostuksesta, eikä ainakaan mistään juoruamisesta.Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta kyllä se kysely tuollan Tinderissä on musta enemmän oman checklistin läpikäyntiä.
Varmaankin sitten näin on. Kyseinen maailma tosiaan on minulle vieras, ja nyt sain taas yhden syyn lisää pitäytyä ulkopuolella jatkossakin. :)
Kannattaa pitäytyäkin ulkopuolella. Deittisovellukset ja -sivustot saa alhaisimmat puolet ihmisistä esiin.
Vierailija kirjoitti:
nosto
Nosto täältä myös, hyvä ketjun aihe. Toivottavasti naiset kommentoisi
Sanoisin ap että ei jatkoon. Ihan turha jäädä ihmettelemään jonkun alle keskitason akkelin patologioita. Seuraavaa yritystä peliin.
Anteeksi. Minulla on huono itsetunto ja oletan, että toista eivät kuitenkaan minun juttuni kiinnosta. Vaikka toinen kysyisikin, koetan vastata mahdollisimman lyhyesti, ettei hän joudu leikkimään kiinnostunutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä meinaat tällä? Ai että saadaan riittävästi tietoa Google-hakuun?
google-hakuihin riittäisi pienempikin tieto. Mies sanoi että noilla lähtee emailin ja facebookin palautusavaimet.
Vanha ketju, nostetaanpa
Tuohon kyselyyn voi olla useitakin syitä esim
1. Nainen suhtautuu tutustumiseen kuin työhaastatteluun, jossa hän on haastattelija ja mahdollisesti olettaa että mies on jokatapauksessa kiinnostunut, ehkä jopa epätoivoinen joten tivataan nyt kunnolla. Jos et ole jostain syystä mieleinen, nainen vetoaa syyksi että "puhut itsestäsi liikaa" tai jos et vastaa niin saatat olla "epäilyttävä".
^tämä oli todella karkea yleistys.
2. On lukenut jostain neuvoja, että kysele toisesta, älä puhu itsestäsi liikaa ja ottaa sen ohjeen turhan kirjaimellisesti.
3. Mahdollisesti ei ole oikeasti sitä mitä luulet, vaan jonkin sortin hakkeri tai nettihuijari. Tää on harvinaisempi vaihtoehto, mutta etenkin nykyään ihan mahdollista. Ei kannata kertoa ihan kaikkea ja jos yhtään epäilyttää niin itse lopettaisin yhteydenpidon.
4. Ei luota miehiin ja haluaa selvittää että olet turvallinen ihminen etkä esimerkiksi psykopaatti
5. Ei luota itseensä joten ei kerro itsestään mitään ennenkuin on "varmistunut" siitä mistä tykkäät ja koittaa sitten kertoa sen mukaan
Tiedän sekä naisia että miehiä ketkä käyttäytyvät noin, paitsi nettihuijareita en tunne eikä itselläni kokemusta myöskään nettideittailusta. Nämä spekuloinnit perustuu siihen mitä olen kuullut. Itse olen nainen 35v ja jos lähtisin kyselylinjalle niin haluaisin varmistaa lähinnä turvallisuuden.
Suosittelen tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen livenä, netti on aika vaarallinen paikka nykyään, kenelle tahansa.