Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin +45v miehen seksisuhteeseen, itse olen 32.

Vierailija
07.04.2020 |

Haluaisin tuntea "isällistä" lämpöä ja hyväksyntää sekä kovaa panoa vanhemmalta mieheltä. Olenko säälittävä? Mielipiteitä miehet. Tiedän, että jäin ehkä paitsi jostain lapsuudessa ja olen aina kaivannut rakkautta ja ihailua vanhemmalta mieheltä, mutta onko tämä noloa ja turn off miehille? Sen lisäksi tekee mieli ihan kunnon rajua panoakin.

N32

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turn-off. Eikä ikäerokaan mahdoton. Itse ihan mielelläni leikkisin ikäisesi kanssa.

T. 46-v

Vierailija
2/21 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitenkään turn off! Tässäkin olisi ihan valmis mies tuohon leikkiin jos vain kemiamme kohtaisivat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani olen huomannut, että nuoret naiset haluavat vanhempaa miestä. Itse olen hyvässä kunnossa oleva 43-vuotias ja nuoria naisia on käynyt kylässä iältään 18-29v, vapaita ja varattuja. Kerran kysyin yhdeltä, että mikä vanhemmissa miehissä kiinnostaa, hän sanoi, että vanhemmat miehet osaa ottaa naisen paremmin huomioon, eivätkä hötkyile liikaa, eivätkä vedä pilveä. Reilu parikymppisten jätkien pitäis tehdä ryhtiliike, ettei hopeaketut vie niiden kaikkia naisia.

Vierailija
4/21 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani olen huomannut, että nuoret naiset haluavat vanhempaa miestä. Itse olen hyvässä kunnossa oleva 43-vuotias ja nuoria naisia on käynyt kylässä iältään 18-29v, vapaita ja varattuja. Kerran kysyin yhdeltä, että mikä vanhemmissa miehissä kiinnostaa, hän sanoi, että vanhemmat miehet osaa ottaa naisen paremmin huomioon, eivätkä hötkyile liikaa, eivätkä vedä pilveä. Reilu parikymppisten jätkien pitäis tehdä ryhtiliike, ettei hopeaketut vie niiden kaikkia naisia.

Mistä olet löytänyt nuoria naisia?

Vierailija
5/21 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 61v ja salarakas 32v. Ei mitään ongelmia, mutta ei myöskään suhteeseen. Nautiskellaan vaan.

Vierailija
6/21 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sieltä sun täältä, harastuksista esim salilta, baarista ja mun työn kautta. Ite ei tarvi tehdä aloitetta, naiset tulee jutteleen tai laittaa viestiä. En pidä itseäni erityisen komeana, vahvuuteni on yleinen luottamus ja kohtuu hyvä fyysinen olemus.

Vierailija
7/21 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-vuotias ei ole tyttö enää. Itse löysin 45-vuotiaana 33- vuotiaan naisen, jonka kanssa ollaan yhä. Milloinkaan ei tule ikäero mieleen. Eikä se haittaa missään. Niin kuin ei sekään, että minä olen 190/100 ja hän 160/48.

Vierailija
8/21 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies, ja toiset miehet kuola valuen lukee ja uskoo.  XD

Vierailija
9/21 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies, ja toiset miehet kuola valuen lukee ja uskoo.  XD

No ei kyllä ole.

Ap

Vierailija
10/21 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31, uusi mieheni on 44. Saan juuri sopivasti lämpöä ja meillä on hyvä keskusteluyhteys, saan myös rajua panoa ja hän huolehtii, että joka kerta minäkin tulen, vaikka sitä en ole koskaan pyytänyt. Kaikki toimii!

11/21 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä toivomiasi miehiä on varmasti hyvin saatavilla. Joskus vaan voi olla 'kohtaanto-ongelmaa', kun vaikkapa työelämässä pitää olla tosi varovainen, ettei tule leimatuksi me-too -tyyliin.

Olisi kiva kirjoitella ja tutustua kanssasi AP  :=)

Vierailija
12/21 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska Provo

Vierailija
13/21 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis, oletko se sinä? Taas?

Vierailija
14/21 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus ihan kutkuttava mutta olet hieman liian vanha makuuni. 20v se olla pitää. ;)

M45

Vierailija
15/21 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi huomattavasti vanhempaa miestä, jolla todennäköisemmin on heikompi libido, erektiovaikeuksia ja jopa ongelmia laueta?

Provohan tämä.

Av:n puolella joku mies myös inttää, että naisten pitäisi katsella 15 v vanhempaa ja että nainen on jo 30-vuotiaana vanha ja kelvoton.

Hyvä yritys.

Vierailija
16/21 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi huomattavasti vanhempaa miestä, jolla todennäköisemmin on heikompi libido, erektiovaikeuksia ja jopa ongelmia laueta?

Provohan tämä.

Av:n puolella joku mies myös inttää, että naisten pitäisi katsella 15 v vanhempaa ja että nainen on jo 30-vuotiaana vanha ja kelvoton.

Hyvä yritys.

Jos on noin kuiva alakerta kuin sulla niin kannattaako sitä kertoa täällä kaikille?

Vierailija
17/21 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin salarakkaaksi vähän vanhemman naisen, en todellakaan mitään oman tyttären ikäistä 2-kymppistä. Usein haaveilen - 71 mallisesta ex-työkaveristani. Hänen timmi peppunsa ja säärensä kireissä ratsastushousuissa...

M47

Vierailija
18/21 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein käsitä tätä palstaa. Kaikki mikä ei mahdu omaan elämänkokemukseen tai erilakset mieltymykset kuitataan heti provoiksi. Ymmärtäisin, jos fantasioisin kuolleiden nussimisesta tai vanhainkotiasukkaista. Itselläni on melkein kaikki miehet olleet noin 15 vuotta vanhempia enkä pidä sitä ihmeellisenä. En ole muuten noita seisokkiongelmiakaan koskaan nähnyt yhdelläkään nelikymppisellä miehellä.

Ap

Vierailija
19/21 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 61v ja salarakas 32v. Ei mitään ongelmia, mutta ei myöskään suhteeseen. Nautiskellaan vaan.

Yök.. 60-vuotiaalla ei kyllä voi peenis enää toimia

Vierailija
20/21 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin ~40v daddyn. Sellaisen kuin Ozark -sarjan Marty Byrde.

N26