Kuvaile unelmiesi sinkkunainen/mies
Oma unelmamieheni olisi:
Rikas
Urheilullinen
Alle 35
Lapseton
Komea
Akateeminen
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Koiraharrastuksista myös kiinnostunut koska omaan koiran. Saisi olla minun ikäluokkaa eli 35-40. olen 38. ei lapsia aiemmista suhteista, yhdessä sitten tehdään. uskollinen, ja laittaa myös omaaloittesiesti meistä kuvia facebookkiin eikä kavahda esitellä minua naisenaan.. paljon yhdessäoloa. ei missään nimessä yhteydenpitoa ex-naisiin. ei naispuolisia ystäviä , eikä humalanhakuista juomista mies seurassa. löytyisikö täältä??
En ole Facebookissa. Ja ikäkin menee himpun verran yli. Sori :(
Vierailija kirjoitti:
Koiraharrastuksista myös kiinnostunut koska omaan koiran. Saisi olla minun ikäluokkaa eli 35-40. olen 38. ei lapsia aiemmista suhteista, yhdessä sitten tehdään. uskollinen, ja laittaa myös omaaloittesiesti meistä kuvia facebookkiin eikä kavahda esitellä minua naisenaan.. paljon yhdessäoloa. ei missään nimessä yhteydenpitoa ex-naisiin. ei naispuolisia ystäviä , eikä humalanhakuista juomista mies seurassa. löytyisikö täältä??
Ai kamala! Ihan naisena kommentoin, että nyt on aika pahat vaatimukset. Ehkä sinulla on niille syy, mutta paljon hyviä miehiä rajaat tuolla tavalla ulos.
Nelikymppinen tai vähän alle.
Ammattimuusikko, mutta myös ns. oikea ammatti takataskussa.
Se takataskuammatti jotain, missä jollain lailla autetaan muita tai yhteiskuntaa.
Eläinrakas.
Pitkätukkainen ja komea, mies kuin veistos.
Ystävällinen, muut huomioon ottava.
Hyvä itsetunto, tasapainoinen.
Ai, oho, kuvailin Stam1nan Pexin. 😛
Sielunkumppani, muu on toisarvoista ja kyllä lutviutuu :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Persutko kuvailemistani naisista pitävät? 😂