Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla fobia? Miksi? Mikä siinä inhottaa, aiheuttaa pahaa oloa? Millon alko?

Vierailija
07.04.2020 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärmeet.

Vierailija
2/9 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mulla on koulufobia. Psykiatri sen todennut 80-luvulla.. Se tuli mulle rankasta koulukiusaamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Araknofobia ollut lapsesta saakka. En tiedä miksi.

Vierailija
4/9 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkean paikan kammo on ihan mahdoton.

Vierailija
5/9 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikäkammo. Tai ne saa mulle huonon-olon aikaan. Ja juu en tarkoita mitään pervoreikiä vaan niitä kammottavia reikäisiä kuvia juustoista tai kasveista jne.. 😁

Vierailija
6/9 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen fobia. Aiheuttaa pahaa oloa ja stressiä päivittäin. Alkoi jo lapsena

Vierailija
7/9 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin asteinen botanofobia on, mutta koskee vain yhtä tiettyä kasvia... pahaa oloa aiheuttaa se, miltä kasvin lehdet näyttää. Ihon alla tuntuu muurahaisia aina kun katson kyseistä kasvia. Iljettää, tekee pahaa. Kasvin väri, lehden pinnan tekstuuri ja lehtien muoto inhottavat ja saavat aikaan pakokauhuisen reaktion. En kerro mikä kasvi, koska kaverini tietävät mikä se on enkä tahdo että minua tunnistetaan :D

Vierailija
8/9 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Araknofobia. Hämähäkit saa minussa aikaan inho -ja ahdistusreaktion. Myös korkeat paikat ahdistaa.

Vierailija
9/9 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentofobia. Lapsena en pelännyt lentämistä, se alkoi ilman erityistä syytä teininä. Lentokoneessa ahdistaa suljetussa tilassa oleminen, josta ei pääse minnekään, kontrollin menettämisen pelko ja toisten armoilla oleminen. Sekä tietysti pohjimmaisena myös kuoleman pelko. Onneksi ei ole tarvetta lentää usein (viimeksi vuosikausia sitten), sillä se aiheuttaa mulle suunnatonta henkistä kärsimystä. Toisaalta olen myös kokenut ihan voittaja-fiiliksiä, kun olen kohdannut pelkoni enkä ole perunut matkoja ainakaan toistaiseksi.