Oletteko katsoneet muiden maiden Ex on the beachia?
Siis Norjan, Usan ja Tanskan? Missä noissa kovin meno? En jaksa uskoa että Usassa ainakaan.
Itse olen katsonut vain Suomen ja Ruotsin uusimman kauden. Suomessa härski meno, ruotsissa taas enemmän draamaa ja hyvännäköisiä ihmisiä. Suositelkaa: Norja, Tanska vai USA?
Kommentit (8)
Miksi kukaan katsoisi edes kotimaista versiota? Saati sitten samaa aivotonta tuubaa muistakin maista?! Ei voi kyllä ymmärtää. Mahtaa olla pieni ÄO sellaisella ihmisellä.
Suosittelen että laitat telkkarin kiinni.
En katso mitään tuontyyppisiä ohjelmia.
Olen katsonut Ruotsin kaudet, Norjahan ei vielä ainakaan dplayssa näy. Yritin katsoa Tanskan 3.kautta yhden jakson, mutta huh huh. Oli todella jäykkää ja mitäänsanomatonta porukkaa, ei napannut yhtään. Jäykkiä, rumia ja ankeaa. Tanskan kielikin on omiin korviin ärsyttävän kuuloista. Ruotsalaiset ovat hyvännäköisiä, tanskalaiset ei!
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan katsoisi edes kotimaista versiota? Saati sitten samaa aivotonta tuubaa muistakin maista?! Ei voi kyllä ymmärtää. Mahtaa olla pieni ÄO sellaisella ihmisellä.
Varmaan aika moni katsoo kun niitä ohjelmia vain tehdään. Haloo. Mene sinä parempana ihmisenä katsomaan vaikka jotain virkkaamista tai perunan nostoa.
Tykkäsin siitä Ruotsin kaudesta, jossa oli Pontus, David ja Monalisa. Ihme jutuista saivat draamaa aikaiseksi. :D
Ex on the beach Sverige-jälkeen ei vaan pysty katsomaan suomen ja tanskan kausia. Ei vaan pysty.
En ole katsonut Suomen enkä muiden maiden näitä todella tyhjänpäiväisiä älyttömyyksiä. Jo nimi kertoo, ettei kannata.